Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою ;вул.Старобільська,36.с.Євсуг Біловодського району , Луганської області " за рахунок коштів ЄІБ за проектом " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"
Очікувана вартість
66 199 081,59 UAH
UA-2019-10-10-001084-b 1c206cde13344f0ab32079cf6cb581e0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чехлата Валентина Анатоліївна

+380646692697 super819@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41845351
Місцезнаходження: 92800, Україна , Луганська обл., Біловодськ, вул.Центральна,буд.103
Контактна особа: Чехлата Валентина Анатоліївна
+380646692697
super819@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 11:26
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 11:26
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 12:41
Очікувана вартість: 66 199 081,59 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 330996 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою ;вул.Старобільська,36.с.Євсуг Біловодського району , Луганської області " за рахунок коштів ЄІБ за проектом " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92820, Україна, Луганська область, с.Євсуг, вул.Старобільська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою ;вул.Старобільська,36.с.Євсуг Біловодського району , Луганської області " за рахунок коштів ЄІБ за проектом " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:30
Перелік змін 2.docx
22 жовтня 2019 13:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.doc
17 жовтня 2019 16:52
Перелік змін (3).docx
17 жовтня 2019 16:52
Тендерна документація зміни.doc
22 жовтня 2019 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 08:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2019 13:30
Перелік змін 2.docx
22 жовтня 2019 13:30
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами 2.doc
17 жовтня 2019 16:52
Перелік змін (3).docx
17 жовтня 2019 16:52
Тендерна документація зміни.doc
10 жовтня 2019 11:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000026 ● 55ef1cb84c3a4664a5a00fffdb45927e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 16:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
16.10.2019 № 55
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.10.2019 № 55

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-10-001084-b 10.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення , виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель були усунені терміново рішенням уповноваженої особи відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області № 78 від 17.10.2019 р . Тендерну документацію було оновлено відповідно до вимог ст.23 п.2 Закону та розміщено на електронному майданчику разом з переліком змін. Термін подання пропозицій було продовжено.

2019-10-21 14:29:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 65 537 624,03
UAH з ПДВ
65 537 624,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 66 189 000,00
UAH з ПДВ
66 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:12
Електронний підпис
30 жовтня 2019 11:07
Технічні вимоги 2.pdf
30 жовтня 2019 10:39
лс2-1-4.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс2-1-3.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс2-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-8.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-7.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-6.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-5.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_7-1-2.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_7-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_6-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_4-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_2-1-2.PDF
30 жовтня 2019 10:39
111_дц_сср.PDF
30 жовтня 2019 10:39
111_дц_ивр.PDF
30 жовтня 2019 10:39
111_дц.PDF
30 жовтня 2019 10:39
Фінзвіт.pdf
30 жовтня 2019 10:39
модель ел.imd
30 жовтня 2019 10:39
Статут ПБС.PDF
30 жовтня 2019 10:39
Працівники.pdf
30 жовтня 2019 10:39
МТБ_ Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 10:39
квитанция фин. отчет2017.pdf
30 жовтня 2019 10:39
Витяг ПДВ 28.10 (ориг).pdf
30 жовтня 2019 10:39
16 Ліцензія СС2 СС3.PDF
30 жовтня 2019 10:39
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:10
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:09
Пропозиція (1).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС

ТОВ Данко

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Відхилено 65 537 624,03
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 11:03
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 66 189 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:51

Документи

04 листопада 2019 11:03
Електронний підпис
04 листопада 2019 11:02
повідомлення про дискв.docx

Документи

04 листопада 2019 14:50
Електронний підпис
04 листопада 2019 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 листопада 2019 13:57
повідомлення про дискв 2.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2019 14:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі