"Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою ;вул.Старобільська,36.с.Євсуг Біловодського району , Луганської області " за рахунок коштів ЄІБ за проектом " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"
Очікувана вартість
66 199 081,59 UAH
UA-2019-10-10-001084-b 1c206cde13344f0ab32079cf6cb581e0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41845351
Місцезнаходження замовника: 92800, Україна, Луганська обл., Біловодськ, вул.Центральна,буд.103
Контактна особа замовника: Чехлата Валентина Анатоліївна
+380646692697
super819@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 12:26
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 11:26
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 12:41
Очікувана вартість: 66 199 081,59 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 330 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 330 996,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
"Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою ;вул.Старобільська,36.с.Євсуг Біловодського району , Луганської області " за рахунок коштів ЄІБ за проектом " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92820, Україна, Луганська область, с.Євсуг, вул.Старобільська,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою ;вул.Старобільська,36.с.Євсуг Біловодського району , Луганської області " за рахунок коштів ЄІБ за проектом " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України" Пiсляоплата 45 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000026 ● 55ef1cb84c3a4664a5a00fffdb45927e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-16 16:16:48
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З
16.10.2019 № 55
Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 16.10.2019 № 55

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-10-001084-b 10.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення , виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель були усунені терміново рішенням уповноваженої особи відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області № 78 від 17.10.2019 р . Тендерну документацію було оновлено відповідно до вимог ст.23 п.2 Закону та розміщено на електронному майданчику разом з переліком змін. Термін подання пропозицій було продовжено.

2019-10-21 14:29:05

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 16 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БІЛОВОДСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БІЛОВОДСЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, 41845351, Україна, Біловодськ, вул.Центральна,буд.103
  2. Інформація про предмет закупівлі: "Капітальний ремонт будівлі Євсузького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів за адресою ;вул.Старобільська,36.с.Євсуг Біловодського району , Луганської області " за рахунок коштів ЄІБ за проектом " Надзвичайна кредитна програма для відновлення України", 66199081.59UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 1c206cde13344f0ab32079cf6cb581e0, 2019-10-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 16 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план Відділу освіти виконавчого комітету Біловодської селищної ради Біловодського району Луганської області (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2019 № 57. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 Закону та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 3 та 9 частини першої статті 17 Закону, та містить вимогу щодо надання переможцем торгів документального підтвердження відсутності підстав визначених у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, що міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним., 16 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону та пункту другого частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 65 537 624,03
UAH з ПДВ
65 537 624,03
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 66 189 000,00
UAH з ПДВ
66 189 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:12
sign.p7s
30 жовтня 2019 11:07
Технічні вимоги 2.pdf
30 жовтня 2019 10:39
лс2-1-4.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс2-1-3.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс2-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-8.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-7.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-6.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс1_2-1-5.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_7-1-2.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_7-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_6-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_4-1-1.PDF
30 жовтня 2019 10:39
лс_2-1-2.PDF
30 жовтня 2019 10:39
111_дц_сср.PDF
30 жовтня 2019 10:39
111_дц_ивр.PDF
30 жовтня 2019 10:39
111_дц.PDF
30 жовтня 2019 10:39
Фінзвіт.pdf
30 жовтня 2019 10:39
модель ел.imd
30 жовтня 2019 10:39
Статут ПБС.PDF
30 жовтня 2019 10:39
Працівники.pdf
30 жовтня 2019 10:39
МТБ_ Проект договору.pdf
30 жовтня 2019 10:39
квитанция фин. отчет2017.pdf
30 жовтня 2019 10:39
Витяг ПДВ 28.10 (ориг).pdf
30 жовтня 2019 10:39
16 Ліцензія СС2 СС3.PDF
30 жовтня 2019 10:39
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:10
sign.p7s
29 жовтня 2019 15:09
Пропозиція (1).rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Відхилено 65 537 624,03
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 11:03
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 66 189 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:51

Документи

04 листопада 2019 11:03
sign.p7s
04 листопада 2019 11:02
повідомлення про дискв.docx

Документи

04 листопада 2019 14:50
sign.p7s
04 листопада 2019 13:57
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
04 листопада 2019 13:57
повідомлення про дискв 2.docx

Інформація про відміну

Дата відміни
04 листопада 2019 14:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку