Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти (Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний), Код 15544000-3 Твердий сир»
Очікувана вартість
2 484 600,00 UAH
UA-2019-10-10-001074-c ● 5ce5e1a8eb8f48bea5653721813fe8cd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Вебсайт: | http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Коваленко Іванна Іванівна 380442749707 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2019 12:20 |
Очікувана вартість: | 2 484 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 423,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 74538 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Закупівля здійснюється вцілому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«ДК 021-2015 -15540000-5 Сирні продукти (Код 15542200-1- М’який сир (кисломолочний),
Код 15544000-3 Твердий сир»
Код 15544000-3 Твердий сир»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, місто Київ, Київ, Заклади освіти Святошинського району міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2019 10:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 10:29 |
ТД Сир з змінами.pdf | |
10 жовтня 2019 17:09 |
Проект договору.docx |
22 жовтня 2019 10:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2019 10:29 |
ТД Сир з змінами.pdf
|
|||
10 жовтня 2019 17:09 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДСТУ
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:58
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 10:56
Просимо надати інформацію згідно кожного пункту технічних вимог, по якому конкретному ДСТУ або ТУ повинен бути запропонований товар.
ДЯКУЄМО!
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник сир кисломолочний в Україні виготовляється за ДСТУ 4554:2006, сир сичужний за ДСТУ 6003:2008, або ТУ Виробника, Сир Любительській в Україні виготовляється за ТУ У виробника. Звертаємо Вашу увагу, що кожного виробника ТУ власне. Дякуємо.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-10-001074-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Приватне акціонерне товариство "ОБУХІВСЬКИЙ МОЛОЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:00445914
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:55
Щодо обмеження кола учасників
Шановний Замовнику!
В технічних вимогах вказано конкретна фасовка та жирність продукції. Провівши моніторинг та аналіз на відповідність вказаним критеріям, можна зробити висновок, що обмеження учасників є штучно створеним, але таким чином, щоб Антимонопольний комітет України не мав підозри скасувати умови даної тендерної закупівлі.
На нашу думку, ці умови є дискримінаційними і суттєво обмежують коло можливих учасників процедури закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Такі вимоги суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічні вимоги не повинні містити посилання на конкретну фасовку (тим паче неспецифічної ваги/фасовки), малий диапазон жирності, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника.
Відповідно до пункту 74 Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 р. про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні давати змогу відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, у тому числі ті з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов'язаних із життєвим циклом і стійкістю процесу виробництва робіт, товарів та послуг.
Отже, технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб'єкту господарювання, віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує цей суб'єкт господарювання.
Крім того, згадана Директива 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 р. містить статтю 42 такого змісту:
"Стаття 42
Технічні специфікації
2. Технічні специфікації повинні надавати рівний доступ господарюючих суб'єктів до процедури закупівлі та не повинні мати ефект створення необґрунтованих перешкод при відкритті конкурсу з державних закупівель.
Вимагаємо, видалити параметри фасовки та жирності товару та надати вільний доступ на участь всіх учасників з відповідним товаром.
Розгорнути
Згорнути
В технічних вимогах вказано конкретна фасовка та жирність продукції. Провівши моніторинг та аналіз на відповідність вказаним критеріям, можна зробити висновок, що обмеження учасників є штучно створеним, але таким чином, щоб Антимонопольний комітет України не мав підозри скасувати умови даної тендерної закупівлі.
На нашу думку, ці умови є дискримінаційними і суттєво обмежують коло можливих учасників процедури закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов порушують вимоги статті 30 Закону та один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Такі вимоги суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічні вимоги не повинні містити посилання на конкретну фасовку (тим паче неспецифічної ваги/фасовки), малий диапазон жирності, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника.
Відповідно до пункту 74 Директиви 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 р. про державні закупівлі та скасування Директиви 2004/18/EC технічні специфікації, складені державними покупцями, повинні давати змогу відкрити державні закупівлі для конкуренції, а також для досягнення цілей сталого розвитку. З цією метою слід надати можливість представляти конкурсні пропозиції, які відображають різноманітність стандартів технічних рішень і технічних характеристик на ринку, у тому числі ті з них, які складені на основі критеріїв ефективності, пов'язаних із життєвим циклом і стійкістю процесу виробництва робіт, товарів та послуг.
Отже, технічні характеристики повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб'єкту господарювання, віддзеркалюючи ключові характеристики товарів, послуг або робіт, які зазвичай пропонує цей суб'єкт господарювання.
Крім того, згадана Директива 2014/24/EU Європейського парламенту і Ради ЄС від 26.02.2014 р. містить статтю 42 такого змісту:
"Стаття 42
Технічні специфікації
2. Технічні специфікації повинні надавати рівний доступ господарюючих суб'єктів до процедури закупівлі та не повинні мати ефект створення необґрунтованих перешкод при відкритті конкурсу з державних закупівель.
Вимагаємо, видалити параметри фасовки та жирності товару та надати вільний доступ на участь всіх учасників з відповідним товаром.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 15:10
Шановний скаржнику!
Замовник при складанні технічної документації спирався виключно на чинне законодавство України, не порушуючи його норм.
Закон України «Про захист прав споживачів надає право вільного вибору продукту:
Стаття 5. Захист прав споживачів
1. Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності.
У своїй скарзі Ви зазначаєте про порушення декількох норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
• ст. 30 – зауважуємо, що ст. 30 стосується конкретно відхилень тендерних пропозицій учасників, які не відповідають вимогам закупівлі, та не має відношення до заявленої Вами дискримінації;
• ч.4, ст.22 – однак тендерна документація повністю відповідає вимогам цієї норми закону, не обмежує конкуренцію та не дискримінує потенційних учасників закупівлі, оскільки технічним вимогам закупівлі відповідають багато товарів, що виробляються на території України різними виробниками.
• п.3, ч.2, ст.22 – Технічна специфікація закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Також саме п.3 ч.2 ст. 22 ВИМАГАЄ від Замовника: «технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Ця вимога Замовником виконана.
Спираючись на п.74 Директиви 2014/24/EU Европейского парламенту Ради ЄС від 26.02.2014 щодо відкриття можливості державних закупівель для конкуренції ви стверджуєте про обмеження конкуренції у даній закупівлі, ОДНАК Замовником створено рівні умови для потенційних учасників за допомогою встановлення широкого діапазону як жирності, так і фасування товару. Таким чином усі вимоги чинного законодавства України, а також ЄС та Європарламенту виконані в повній мірі при складані технічної документації цієї закупівлі.
З огляду на вищезазначене Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до документації.
Розгорнути
Згорнути
Замовник при складанні технічної документації спирався виключно на чинне законодавство України, не порушуючи його норм.
Закон України «Про захист прав споживачів надає право вільного вибору продукту:
Стаття 5. Захист прав споживачів
1. Держава забезпечує споживачам захист їх прав, надає можливість вільного вибору продукції, здобуття знань і кваліфікації, необхідних для прийняття самостійних рішень під час придбання та використання продукції відповідно до їх потреб, і гарантує придбання або одержання продукції іншими законними способами в обсязі, що забезпечує рівень споживання, достатній для підтримання здоров'я і життєдіяльності.
У своїй скарзі Ви зазначаєте про порушення декількох норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
• ст. 30 – зауважуємо, що ст. 30 стосується конкретно відхилень тендерних пропозицій учасників, які не відповідають вимогам закупівлі, та не має відношення до заявленої Вами дискримінації;
• ч.4, ст.22 – однак тендерна документація повністю відповідає вимогам цієї норми закону, не обмежує конкуренцію та не дискримінує потенційних учасників закупівлі, оскільки технічним вимогам закупівлі відповідають багато товарів, що виробляються на території України різними виробниками.
• п.3, ч.2, ст.22 – Технічна специфікація закупівлі не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Також саме п.3 ч.2 ст. 22 ВИМАГАЄ від Замовника: «технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Ця вимога Замовником виконана.
Спираючись на п.74 Директиви 2014/24/EU Европейского парламенту Ради ЄС від 26.02.2014 щодо відкриття можливості державних закупівель для конкуренції ви стверджуєте про обмеження конкуренції у даній закупівлі, ОДНАК Замовником створено рівні умови для потенційних учасників за допомогою встановлення широкого діапазону як жирності, так і фасування товару. Таким чином усі вимоги чинного законодавства України, а також ЄС та Європарламенту виконані в повній мірі при складані технічної документації цієї закупівлі.
З огляду на вищезазначене Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до документації.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Номер вимоги: UA-2019-10-10-001074-c.a2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор", Код ЄДРПОУ:21505980
ЩОДО ОБМЕЖЕННЯ КОЛА УЧАСНИКІВ
Шановний Замовнику! В технічних вимогах вказано конкретна жирність сиру любительського
У зв'язку з тим, що більша кількість виробників України виготовляють сир Любительський від 30%-50% жирності просимо внести зміни у технічної документації, та дозволити Учасникам пропонувати сир Любительський від 30-50%.
У зв'язку з тим, що більша кількість виробників України виготовляють сир Любительський від 30%-50% жирності просимо внести зміни у технічної документації, та дозволити Учасникам пропонувати сир Любительський від 30-50%.
Скасована
Дата: 23 жовтня 2019 14:37
Причина: ...................
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" #21505980 |
Переможець |
2 290 806,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 14:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 15:13
|
Договір 850.PDF | укладений |
11 листопада 2019 15:12
|