Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поставка офісного паперу та канцелярського приладдя
Очікувана вартість
280 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000873-c 3a26931266e94d61a07f41d0e538e8c9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутовська Інна Володимирівна

(044)-235-25-01 butovska.inna@es.dcz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 03491079
Місцезнаходження: 01601, Україна , м.Київ обл., М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Контактна особа: Бутовська Інна Володимирівна
(044)-235-25-01
butovska.inna@es.dcz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 23:59
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:03
Очікувана вартість: 280 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Поставка офісного паперу та канцелярського приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5073 од.
Поставка офісного паперу та канцелярського приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м.Київ, М.КИЇВ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Післяплата протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання товарної накладної згідно з рахунком-фактурою.Джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 16:06
Тендерна документація.docx
10 жовтня 2019 16:06
Оголошення.docx
10 жовтня 2019 16:06
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:39
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі у процедурі закупівлі допускаються товари, торгові марки або моделі яких відповідають технічним та якісним вимогам, визначеним у тендерній документації (є аналогічними, еквівалентами).
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», до участі у процедурі закупівлі допускаються учасники – фізичні особи, у тому числі фізичні особи-підприємці, та юридичні особи, які подадуть тендерні пропозиції.
Учасник визначає ціну на товари, які він пропонує надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені.
До ціни пропозиції не включаються витрати на оплату послуг консультанта за юридичний та інформаційний супровід процедури закупівлі.
Таким чином, Замовник буде розглядати тендерні пропозиції з урахуванням усіх податків і зборів, визначених законодавством України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-000873-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 29 жовтня 2019 11:27
Заява-застереження
При визначенні переможця закупівлі, просимо звернути увагу на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" вимогам замовника даної закупівлі, а цінової пропозиції - технічним вимогам.
По-перше, замовником в документі "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ" Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, визначено, що "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації."
Натомість, ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" надає довідку, яка ніяким чином не підтверджує технічні характеристики запропонованого товару і їх відповідність технічним вимогам замовника.
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", на нашу думку - не надає всю необхідну інформацію, щодо запропонованого товару (наприклад: торгову марку, виробника, модель тощо). А в єдиному випадку, де зазначена ТМ запропонованого товару, а саме: "Шредер Agent 012X", як аналог товару "Шредер Fellowes 53C", що вимагає замовник, ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" зазначає, що запропонований ними шредер повністю відповідає вимогам замовника. Натомість, зауважуємо, що замовник вимагав, щоб була у шредера "швидкість знищення – 2м/хв", тоді як ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" пропонує шредер зі швидкістю знищення 1,8 м/хв. (джерело інформації - https://rozetka.com.ua/agent_012_x/p7621904/characteristics), а в документації зазначає, що швидкість знищення 2м/хв.
Перевірити ж інші товари, що пропонує ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" - немає можливості, оскільки, на нашу думку, недотримано принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, передбаченого ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі.
Тому, довідка ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" про технічну відповідність запропонованого товару предмету закупівлі - є сумнівною; а і інших підтверджуючих документів технічним вимогам, передбачених Тендерною документацією замовника, учасник - не надає.
Є ймовірність, що і інші позиції можуть не відповідати вимогам замовника.
З повагою Кісіль І.В., директор ТОВ «Екопром сістем».



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 16:15
Тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" на закупівлю офісного паперу та канцелярського приладдя буде розглянуто замовником у відповідності до вимог тендерної документації та законодавства України у сфері публічних закупівель
Номер вимоги: UA-2019-10-10-000873-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:04
відповідь на вимогу
Шановний Замовнику!

Відповідь стосовно вимоги ТОВ "ЕКОПРОМ Сістем" у вкладенні

Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2019 16:16
Тендерну пропозицію учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" на закупівлю офісного паперу та канцелярського приладдя буде розглянуто замовником у відповідності до вимог тендерної документації та законодавства України у сфері публічних закупівель

Документи подані скаржником

30 жовтня 2019 12:04
Уничтожитель.JPG

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 176 248,98
UAH з ПДВ
174 769,98
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» 180 916,68
UAH з ПДВ
175 820,04
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 201 147,00
UAH з ПДВ
201 147,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 220 671,12
UAH з ПДВ
220 671,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 13:04
Електронний підпис
05 листопада 2019 13:03
доки переможця.pdf
28 жовтня 2019 15:15
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:48
Статут_копія-06.06.PDF
25 жовтня 2019 15:48
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
25 жовтня 2019 15:48
Свідоцтво_ПДВ_КОпія.PDF
25 жовтня 2019 15:47
Протокол _ 26 в_д 06.06.2019р..pdf
25 жовтня 2019 15:47
Проект_договору.pdf
25 жовтня 2019 15:47
ППротокол_26_Копія.PDF
25 жовтня 2019 15:47
Пояснювальна_записка.pdf
25 жовтня 2019 15:47
ЛистВ_дгук.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Згода_СвятунО.В..pdf
25 жовтня 2019 15:47
Згода_МихайленкоН.Г..pdf
25 жовтня 2019 15:47
Згода_МихайленкоІ.В..pdf
25 жовтня 2019 15:47
Згода_Михайленко В.І..pdf
25 жовтня 2019 15:47
Довыдка-ана_договыр.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Довідка-керівництво.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Довідка_ст17_загальн.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Довідка_санкції.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Довідка_про_реєстри.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Довідка_непердб_докум.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Довідка_істотні_умови.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Гарантійний_лист№1.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Інформація_тех.хар.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Детальний_опис_товару.pdf
25 жовтня 2019 15:47
Цінова_пропозиція.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 18:15
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:13
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 18:02
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 18:02
Детальний опис товару.pdf
25 жовтня 2019 18:02
Статут.pdf
25 жовтня 2019 18:02
Установчий договір.pdf
25 жовтня 2019 18:02
Паспорт, код - директор.pdf
25 жовтня 2019 18:02
Видаткові накладні.pdf
25 жовтня 2019 18:01
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2019 18:01
Видаткова накладна - 1.pdf
25 жовтня 2019 18:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 18:01
Довідка 4-ОПП.pdf
25 жовтня 2019 18:01
Витяг з ЄДРПОУ - 01.08.2019.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 17:13
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:13
Статут.pdf
25 жовтня 2019 17:13
Рішення власника.pdf
25 жовтня 2019 17:13
Приказ 36-К.pdf
25 жовтня 2019 17:13
опис.pdf
25 жовтня 2019 17:13
лист згода.pdf
25 жовтня 2019 17:12
довідка щодо санкцій.pdf
25 жовтня 2019 17:12
Витяг ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 17:12
Витяг ЄДРПОУ 1.pdf
25 жовтня 2019 17:12
Витяг ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 17:12
Виписка ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 17:12
захист довкілля.pdf
25 жовтня 2019 17:12
детальний опис товару.pdf
25 жовтня 2019 17:12
гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2019 17:12
Висновки ДСЕЕ.pdf
25 жовтня 2019 17:12
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2019 23:48
Електронний підпис
26 жовтня 2019 23:47
ЕКО4506_Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 174 769,98
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 17:33
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
174 769,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 14:45
Договір.tif укладений
21 листопада 2019 14:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 174 769,98
UAH (в тому числі ПДВ 29 128,33 UAH)