Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000739-c 28854ab93c8648e8bb184c2f9cada68c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левченко Алла Володимирівна

+380442840533 LevchenkoAV@minregion.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство розвитку громад та територій
Код ЄДРПОУ: 37471928
Вебсайт: http://www.minregion.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 9
Контактна особа: Левченко Алла Володимирівна
+380442840533
LevchenkoAV@minregion.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 15:38
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 15:38
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95 шт
ДК 021:2015: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. В. Житомирська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару картриджі Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:34
Додаток - договор 002.docx
10 жовтня 2019 15:34
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:42
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовником не вказувались конкретні торгові марки чи моделі. До розгляду будуть прийняті пропозиції учасників, технічні характеристики товару яких відповідатимуть технічним вимогам, які визначені Замовником.
2. Замовник немає права зобов'язувати учасників до будь-яких дій.
3. Цінова пропозиція ФОП - неплатника ПДВ буде розглядатись як остаточна.
Запитання
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 11:31
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Після закінчення аукціону внесення змін в пропозиції неможливе.
2. Замовником не вказувались конкретні торгові марки чи моделі. До розгляду будуть прийняті пропозиції учасників, технічні характеристики товару яких відповідатимуть технічним вимогам, які визначені Замовником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ" 74 214,00
UAH з ПДВ
74 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:01
Витяг 24.10.2019.pdf
24 жовтня 2019 14:41
Витяг ЄДР НОВИЙ.pdf
23 жовтня 2019 12:10
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:09
Цінова пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Технічна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Сртифікат диллера.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Сертифікат якості 1.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Сертифікат WWM.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Реквізити.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Підтвердження досвіду.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Паспорт.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Партнерство ТОВ КОМЕЛ.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Ідентифікаційний код.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Довідка досвід.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Відгук КПІ.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Відгук закупівля.PDF
23 жовтня 2019 12:09
Відгук Діпродор.pdf
23 жовтня 2019 12:09
відгук Дарницька РДА.pdf
23 жовтня 2019 12:09
витяг податкова новий.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Витяг з ЄДР.pdf
23 жовтня 2019 12:09
Баланс та рух коштів.pdf
23 жовтня 2019 12:09
50001_2011.jpg
23 жовтня 2019 12:09
18001_2007.jpg
23 жовтня 2019 12:09
14001_2015.jpg
23 жовтня 2019 12:09
9001_2015.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"
#3374613792
Переможець 74 214,00
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 13:37

Документи

28 жовтня 2019 13:36
Електронний підпис
28 жовтня 2019 13:35
рішення.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛЕГЕЗА БОГДАН ВІКТОРОВИЧ"
#3374613792
74 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 13:36
Електронний підпис
28 жовтня 2019 13:35
рішення.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:01
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 16:22
Договір _ 20-123.pdf укладений
06 листопада 2019 16:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 214,00
UAH