Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) – сканери потокові
Очікувана вартість
37 400,00 UAH
UA-2019-10-10-000701-b 2df3e1517f3345dc83edbc3223698673
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Артамонова

+380509339903
+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Олена Артамонова
+380509339903,+380532608193
prozorro@pl.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 10:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:48
Очікувана вартість: 37 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 187,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) – сканери потокові. (Кошти Пенсійного фонду України).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 10:27
ТД Сканери потокові.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 07:00
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Стосовно Вашого першого питання, зазначаємо, що у тендерній документації за даним предметом закупівлі, Замовником не вказувалася його конкретна торгова марка або модель. Повідомляємо, що на електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у Додатку № 1 до тендерної документації вимогам та характеристикам.
2. Відповідно до Додатку № 2 тендерної документації «Тендерна пропозиція» кожен учасник за наведеною формою повинен буде заповнити графу "найменування товару", вказавши повне найменування товару із зазначенням марки, моделі, тощо. Крім того, під час розгляду тендерних пропозицій, Замовник перевіряє повну відповідність наданих пропозицій технічним і якісним характеристикам предмету закупівлі, незалежно від вказаної учасником торгової марки та моделі.
3. На електронних торгах приймаються пропозиції від учасників ( фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, юридичних осіб (резидентів або нерезидентів)), які відповідають вимогам тендерної документації, щодо проведення відкритих торгів за предметом закупівлі, на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються.
Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.


Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА" 30 000,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 30 504,00
UAH з ПДВ
30 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:25
Цінова.jpg
25 жовтня 2019 12:25
Технічні.pdf
25 жовтня 2019 12:25
Згода з договором.jpg
25 жовтня 2019 12:25
Договір.pdf
25 жовтня 2019 12:25
Установчі документи.pdf
25 жовтня 2019 12:25
Документи з довідками .pdf

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:39
довідка ДФС
31 жовтня 2019 16:39
довідка МВС
25 жовтня 2019 15:25
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:23
технічна частина.pdf
25 жовтня 2019 15:23
тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 15:23
проект договору.pdf
25 жовтня 2019 15:23
лист СЦ Epson.pdf
25 жовтня 2019 15:23
лист Epson авторзація.pdf
25 жовтня 2019 15:23
копія Статут.PDF
25 жовтня 2019 15:23
копія протокол.PDF
25 жовтня 2019 15:23
копія наказ.PDF
25 жовтня 2019 15:23
копія витяг ПДВ.PDF
25 жовтня 2019 15:23
копія витяг ЄДР 191002.PDF
25 жовтня 2019 15:23
копія Epson ISO 14001.PDF
25 жовтня 2019 15:23
копія Epson ISO 9001.PDF
25 жовтня 2019 15:23
копії паспорт код.PDF
25 жовтня 2019 15:23
довідка субпідрядники.pdf
25 жовтня 2019 15:23
довідка ст 17.pdf
25 жовтня 2019 15:23
довідка санкції.pdf
25 жовтня 2019 15:23
довідка працівники.pdf
25 жовтня 2019 15:23
довідка матер-тех база.pdf
25 жовтня 2019 15:23
довідка код Статуту.pdf
25 жовтня 2019 15:23
довідка довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"

ТОВ ДАТАСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПАВЛОВА ВІКТОРІЯ МИКОЛАЇВНА"
#2499113588
Відхилено 30 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 16:55
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 30 504,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 16:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 16:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
30 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 09:20
Договір № 156.doc укладений
11 листопада 2019 09:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 30 504,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 084,00 UAH)