Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування
A programno-aparatniy complex is for a telemetry and telemedical advising
Очікувана вартість
19 800 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000629-c c4e560d060ee4d14aaec9ec8b8f4b8b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Парамонова Ірина Юріївна

+380972621340 tender.od.oblzdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ
Код ЄДРПОУ: 41145448
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська область обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА , будинок 83
Контактна особа: Парамонова Ірина Юріївна
+380972621340
tender.od.oblzdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: DEPARTMENT OF HEALTH OF ODESSA REGIONAL STATE ADMINISTRATION
National ID: 41145448
Contact point: Paramonova Irina Yuriyivna
+380972621340
tender.od.oblzdrav@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 грудня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 23 грудня 2019 12:24
Очікувана вартість: 19 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Publication date: 10 жовтня 2019 14:58
Enquiries until: 01 грудня 2019 18:00
Complaints submission until: до 07 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 грудня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 19 800 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 800 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Scope of the procurement
Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування (Наказ Міністерства розвитку громад та території України від 01.10.2019р. № 225)
A programno-aparatniy complex is for a telemetry and telemedical advising
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180 комплект
Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування:
1. Портативний ЕКГ на 12 відведень з цифровим інтерфейсом.
2. Вимірювач артеріального тиску і частоти серцевих скорочень з цифровим інтерфейсом Bluetooth.
3. Портативний пульсоксиметр з цифровим інтерфейсом Bluetooth.
4. Спірометр з цифровим інтерфейсом Bluetooth (Мундштук до спірометру, багаторазовий - 2 шт., затискач для носу -1 шт.)
5. Цифровий безконтактний інфрачервоний термометр з інтерфейсом Bluetooth
6. Цифровий дерматоскоп.
7. Цифрова оглядова камера (вбудована або зовнішня).
8. Планшетний ПК (10”/ 3G/ Wi-Fi / Bluetooth) з передустановленим програмним забезпеченням для отримання, зберігання, передачі даних від діагностичних приладів комплексу.
10. Транспортна валіза
11. Інструкція користувача
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33121000-4 — Системи тривалого амбулаторного спостереження

A programno-aparatniy complex is for a telemetry and telemedical advising (1. Portable 12-lead ECG with digital interface.
2. Blood pressure and heart rate monitor with Bluetooth digital interface.
3. Portable pulse oximeter with digital Bluetooth interface.
4. Spirometer with Bluetooth digital interface (Mouthpiece to spirometer, reusable - 2 pcs, nose clip -1 pcs.)
5. Digital non-contact infrared thermometer with Bluetooth interface
6. Digital dermatoscope.
7. Digital inspection camera (built-in or external).
8. Tablet PC (10 ”/ 3G / Wi-Fi / Bluetooth) with preinstalled software for receiving, storing, transferring data from diagnostic devices of the complex.
10. Transport suitcase
11. User's Manual
Розгорнути Згорнути
CPV: 33121000-4
Період постачання: з 10 жовтня 2019 по 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів, спрямованих на розвиток системи охорони здоров я у сільській місцевості з урахуванням співфінансування з місцевих бюджетів на рівні 10 відсотків їх вартості. 4.1. Розрахунки за даним договором проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати «ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ» вартості Товару, зазначеного в специфікації до цього Договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. 4.2. «ЗАМОВНИК ТОРГІВ» може згідно з п.п.3 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку перераховувати «ПОСТАЧАЛЬНИКУ» аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців.. 4.3. Зобов’язання щодо оплати за ТОВАР у «ЗАМОВНИКА ТОРГІВ» виникають у разі виділення відповідного фінансування та у межах розміру такого фінансування. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений ТОВАР здійснюється протягом 14 банківських днів з дати отримання «ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ» фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-10-000629-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 06 листопада 2019 14:46
Yаявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель
Детально проаналізувавши тендерну документацію Миколаївської Обласної бази Спеціального медичного постачання Миколаївської обласної ради щодо закупівлі, відповідно до державного класифікатора ДК 021:2015 - 33120000-7 – системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (портативний телемедичний діагностичний комплекс для збору, передачі та зберігання інформації про основні показники діяльності організму пацієнта для укомплектування телемедичним обладнанням комунальних закладів охорони здоров’я у Миколаївській області), було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, конкуренційному законодавству України та порушують право брати інших учасників у даних торгах, а саме: - Технічні вимоги, наведені в тендерній документації, у своїй сукупності відповідають продукції єдиного виробника – комплексу IDIS7500 (реальний виробник – CONTEC Medical Systems Ltd., Китай, а в Україні пропонується ТОВ «НМТ» https://nmt-ltd.uaprom.net/p755375878-mobilnij-diagnostichnij-kompleks.html). Додатково ця китайська продукція інтегрована з МІС «Медстар» https://medstar.ua/idis/ та «Порталом телемедицини» https://telemed24.net/. Розробник програмного забезпечення – ТОВ “МЕДСТАР СОЛЮШЕНС”. З аналізу торгів, що вже закінчилися, можливо зробити єдиний висновок – за даними технічними вимогами перемога завжди одержується ТОВ «НМТ» або афілійованими з цією компанією комерційними структурами, що пропонують саме ту пропозицію, що наведена вище. Просимо Замовника торгів внести комплексні зміни в тендерну документацію, щоб виконати вимоги тендерного законодавства та надати можливість іншим учасникам запропонувати і іншу продукцію
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2019 21:53
рішення від 08.11.2019 № 16299 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 21:53
рішення від 27.11.2019 № 17520.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 22:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом ТК від 03.12.2019 р. №43 внесені зміни до ТД
Дата виконання рішення замовником: 03 грудня 2019 10:02
Номер скарги: UA-2019-10-10-000629-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КОМПАНІЯ "ЮТАС"", Код ЄДРПОУ:24373734
Дата подання: 06 листопада 2019 20:44
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник встановив дискримінаційні вимоги до медико-технічних характеристик предмета закупівлі, «прописані» під одного учасника, що штучно обмежує коло учасників. Відповідно, у сукупності всіх вимог, визначених Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, участь у відкритих торгах зможуть взяти учасники-продавці продукції одного виробника, що нівелює конкуренцію як таку.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2019 20:03
рішення від 11.11.2019 № 16352+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2019 20:03
рішення від 27.11.2019 №17521.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2019 21:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом ТК від 03.12.2019 р. №43 внесені зміни до ТД
Дата виконання рішення замовником: 03 грудня 2019 10:03

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 14:46
мито АМК (одесса НМТ)
06 листопада 2019 14:46
Сертиф_ Декларац IDIS7500
06 листопада 2019 14:46
скарга АМК (одесса НМТ)

Документи подані скаржником

06 листопада 2019 20:44
Скарга.pdf
06 листопада 2019 20:44
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2019 15:08
вих.№01-14-2337 від 27.11.2019.PDF
27 листопада 2019 15:10
Електронний підпис
27 листопада 2019 15:11
Електронний підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2019
UA-2019-10-10-000629-cc4e560d060ee4d14aaec9ec8b8f4b8b9
Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ
Код ЄДРПОУ: 41145448
Місцезнаходження: 65107, Україна, Одеська область обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ КАНАТНА , будинок 83
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:08
ТХ.zip
11 грудня 2019 12:08
Кваліфікація.zip
11 грудня 2019 12:08
Реєстр.pdf

Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 18:07
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:07
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:05
Документи переможця.pdf
23 грудня 2019 13:31
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:31
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:30
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:30
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:28
Настанова МДК IDIS6600.pdf
11 грудня 2019 16:28
Технічна частина.PDF
11 грудня 2019 16:27
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 16:27
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 грудня 2019 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО" 19 790 280,00
UAH з ПДВ
19 663 920,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ” 19 749 204,00
UAH з ПДВ
19 683 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 грудня 2019 18:07
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:07
Електронний підпис
27 грудня 2019 18:05
Документи переможця.pdf
23 грудня 2019 13:31
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:31
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:28
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:30
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:30
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:28
Настанова МДК IDIS6600.pdf
11 грудня 2019 16:28
Технічна частина.PDF
11 грудня 2019 16:27
Проект договору.pdf
11 грудня 2019 16:27
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:48
Електронний підпис
11 грудня 2019 12:08
ТХ.zip
11 грудня 2019 12:08
Кваліфікація.zip
11 грудня 2019 12:08
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО"

Товариство з обмеженою відповідальністю “НМТ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО"
#38471929
Переможець 19 663 920,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 15:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХМЕД КАРДІО"
#38471929
19 663 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 15:24
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 15:23
додаткова угода № 4.pdf зміни до договору
06 січня 2022 15:22
додаткова угода № 4.pdf укладений
06 січня 2022 14:28
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 10:21
Протокол №2.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 10:18
додаткова угода №2.PDF зміни до договору
08 квітня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2020 15:31
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
16 січня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 15:26
Договір №23.pdf укладений
16 січня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.п.4 «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» п.4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог п.1 розділу I, п. 5.1. розділу V, п.10.1. розділу X та п.п.4 п.11.1 розділу XI Договору, сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме в п.1 розділу I, п. 5.1. розділу V, п.10.1. розділу X Договору та викласти в наступній редакції: «п.1.1. ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується у 2020 році поставити ЗАМОВНИКУ ТОРГІВ товар (але не раніше ніж за 30 днів від дня отримання відповідної заявки), зазначений в Специфікації на поставку товару (Додаток 1), яка є невід'ємною частиною Договору, ЗАМОВНИК ТОРГІВ– прийняти та оплатити товар». «п.п. 5.1. Строк поставки Товару: до 31.12.2020 року (але не раніше ніж за 30 днів від дня отримання відповідної заявки)». «п.п.10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2020 року, а в частині платіжних зобов’язань – до їх повного виконання».
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. У зв’язку із втратою чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни, а саме п.4.2. розділу IV. Порядок здійснення оплати ««ЗАМОВНИК ТОРГІВ» може згідно з п.п.3 п.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) на підставі наданого рахунку перераховувати «ПОСТАЧАЛЬНИКУ» аванс в розмірі 50% від загальної суми Договору на строк не більше трьох місяців» – ВИКЛЮЧИТИ
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.1.3 та п.п. 1) пункту 1 Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків на загальну суму 1747904,00 грн (Один мільйон сімсот сорок сім тисяч дев’ятсот чотири грн 00 коп) та пункт 3.1. Договору читати в наступній редакції: «п.3.1. Загальна сума цього Договору становить 18134504,00 гривень (Вісімнадцять мільйонів сто тридцять чотири тисячі п’ятсот чотири грн 00 копійок), у тому числі ПДВ 7% - 1161776,00 грн, ПДВ 20% - 26240,00 грн»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Програмно-апаратний комплекс для телеметрії та телемедичного консультування: 1. Портативний ЕКГ на 12 відведень з цифровим інтерфейсом. 2. Вимірювач артеріального тиску і частоти серцевих скорочень з цифровим інтерфейсом Bluetooth. 3. Портативний пульсоксиметр з цифровим інтерфейсом Bluetooth. 4. Спірометр з цифровим інтерфейсом Bluetooth (Мундштук до спірометру, багаторазовий - 2 шт., затискач для носу -1 шт.) 5. Цифровий безконтактний інфрачервоний термометр з інтерфейсом Bluetooth 6. Цифровий дерматоскоп. 7. Цифрова оглядова камера (вбудована або зовнішня). 8. Планшетний ПК (10”/ 3G/ Wi-Fi / Bluetooth) з передустановленим програмним забезпеченням для отримання, зберігання, передачі даних від діагностичних приладів комплексу. 10. Транспортна валіза 11. Інструкція користувача 164 комплект 109 244,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 916 016,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 188 016,00 UAH)