Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32550000-3 Телефонне обладнання ІР конференц-системи телефонного зв’язку (low-end)
Очікувана вартість
67 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000592-a 66cec1d797634d9891e320084ed9d323
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисицький Денис Геннадійович

(44) 249-15-17 LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Лисицький Денис Геннадійович
(44) 249-15-17
LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 12:27
Очікувана вартість: 67 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 670,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
32550000-3 Телефонне обладнання ІР конференц-системи телефонного зв’язку (low-end)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару та за наданим (після підписання Акту) Рахунком. Джерело фінансування - кошти підприємства. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:44
ТД_01_073653_IP_зв'язок_low-end_public.doc
10 жовтня 2019 15:44
Титул ТД conf low-end.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:40
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 11:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання учасника повідомляємо наступне:
1) у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», немає посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника, тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації;
2) також у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» прописано:
На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»
У разі надання учасником еквіваленту предмету закупівлі необхідно надати порівняльну таблицю (Таблиця 1, Додатку 3 Тендерної документації) з технічними параметрами (характеристиками) предмету закупівлі та еквіваленту. Технічні параметри (характеристики) еквіваленту не повинні бути гіршими ніж в предметі закупівлі. Також, учасник має заповнити Таблицю 2, Додатку 3 Тендерної документації, де повинен вказати конкретну модель, марку та виробника товару.
Це зобов'язує всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечує дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) щодо питання допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, так всі потенційні учасники торгів можуть приймати участь у закупівлі не залежно від того платники вони ПДВ чи ні. Слід зазначити, що оголошення торгів, аукціон та оцінка пропозицій учасників здійснюється без врахування ПДВ, тобто у всіх учасників торгів -платників ПДВ, або не платників ПДВ рівні умови. При укладанні договору з переможцем торгів укладається договір з ПДВ або без ПДВ, в залежності від податкового статусу переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ" 63 025,20
UAH
63 025,20
UAH
Документи
ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА 66 890,48
UAH
66 890,48
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"

ФОП АНТОНЕНКО ВАЛЕНТИНА СТЕПАНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
Переможець 63 025,20
UAH
04 листопада 2019 11:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЙ АЙ ТІ ТРЕЙДІНГ"
#40916850
63 025,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:38
ДОГОВІР 01 073653 low-end IIT від 18-11-2019.pdf укладений
18 листопада 2019 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 лютого 2020
Сума оплати за договором: 75 630,24
UAH (в тому числі ПДВ 12 605,04 UAH)