Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. Січових Стрільців с. Пнів надвірнянського району - нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Очікувана вартість
8 266 903,00 UAH
UA-2019-10-10-000577-a 9b730e0b01444a239a268c8e508486bd
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крошняк Назарій Олегович

+380342511085 ukbif2019@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва в Івано-Франківській області
Код ЄДРПОУ: 42753445
Місцезнаходження: 76004, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вул. Грушевського,21
Контактна особа: Крошняк Назарій Олегович
+380342511085
ukbif2019@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 15:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 15:37
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 15:37
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:01
Очікувана вартість: 8 266 903,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 669,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. Січових Стрільців с. Пнів надвірнянського району - нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78431, Україна, Івано-Франківська область, с. Пнів, вул. Січових Стрільців
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 січня 2020
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:33
Договір Пнів амбул..doc
10 жовтня 2019 15:33
Відомість обсягів робіт.Амбулаторія Пнів.doc
10 жовтня 2019 15:33
32 ТД ПНІВ.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-10-000577-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Атлант-3000, Код ЄДРПОУ:38164539
Дата подання: 15 листопада 2019 21:04
Скарга
Скарга щодо неправомірних дій Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 листопада 2019 20:45
рішення від 20.11.2019 № 17013.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 20:45
рішення від 05.12.2019 № 18040.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2019 01:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: - скасувати рішення тендерного комітету від 31.10.2019 щодо відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "АТЛАНТ-3000"; - скасувати рішення тендерного комітету від 05.11.2019 про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Рембудкомінвест».
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2019 14:41

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 21:04
Платіжне доручення
15 листопада 2019 21:04
Скарга

Документи подані замовником

28 листопада 2019 16:20
Витяг з ТД
28 листопада 2019 16:20
Лист відповідь скан
28 листопада 2019 16:20
Лист відповідь ворд
28 листопада 2019 16:20
Протокол УКБ
28 листопада 2019 16:20
Матеріал техн база
17 грудня 2019 14:39
Протокол

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 20:45
рішення від 20.11.2019 № 17013.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-13-000012 ● b4b678fe3cbb4d7991c26917cc971e55
  • Статус: вирішено ● Дата: 27 лютого 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 грудня 2019 14:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

13.12.2019 № 66

Івано-Франківськ


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «ро публічні закупівлі», пункту 10 оложення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ

ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 13.12.2019 №66


Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-10-10-000577-a 10.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами поіменного голосування вирішено відмінити тендерну процедуру на закупівлю «Амбулаторія групової практики сімейної медицини по вул. Січових Стрільців с. Пнів Надвірнянського району - нове будівництво (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015 - 45215000-7 – Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень)» на підставі ч.1 ст.31 Закону – неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-12-19 14:53:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 31 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

торги відмінено

2020-02-27 11:36:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Атлант-3000 7 775 478,94
UAH з ПДВ
7 775 478,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Рембудкомінвест" 7 869 634,14
UAH з ПДВ
7 869 634,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 жовтня 2019 14:14
33. Довкілля.pdf
26 жовтня 2019 13:45
31. Пояснення субпідряд.pdf
26 жовтня 2019 13:45
30. Довідка пролонгація.pdf
26 жовтня 2019 13:45
1. Банківська гарантія.rar
26 жовтня 2019 13:45
29. Ст17 загальна.pdf
26 жовтня 2019 13:45
26. Довідка санкції.pdf
26 жовтня 2019 13:44
22. Заява-згода.pdf
26 жовтня 2019 13:44
18. Ст.17 таблиця.pdf
26 жовтня 2019 13:44
17. Ст.17 (зразок).pdf
26 жовтня 2019 13:44
16. Аналогічні договори.pdf
26 жовтня 2019 13:44
15. Довідка працівники.pdf
26 жовтня 2019 13:44
13. Тендерна пропозиція.pdf
26 жовтня 2019 13:44
12. Санкціі_.pdf
26 жовтня 2019 13:44
11. Ліцензія_ дозволи.pdf
26 жовтня 2019 13:44
10. Гарантіи_нии_ термін.pdf
26 жовтня 2019 13:44
8. Статут.pdf
26 жовтня 2019 13:44
7. Проект договору.pdf
26 жовтня 2019 13:44
6. Субпідряд.pdf
26 жовтня 2019 13:44
5. Довкілля.pdf
26 жовтня 2019 13:44
3. Кошториси.rar
26 жовтня 2019 13:44
2. Договірна ціна.rar

Публічні документи

05 листопада 2019 15:57
Довідка про несудимість
25 жовтня 2019 19:33
Дозвіл.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Довідка про санкції.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Ліцензія.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Календарний графік.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Додаток 9.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Додаток 8.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Додаток 7.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Додаток 6.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Лист.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Гарантия 14019.zip
25 жовтня 2019 19:33
Статут.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Пнів.rar
25 жовтня 2019 19:33
Протокол.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Додаток 3.pdf
25 жовтня 2019 19:33
Додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Атлант-3000

ТОВ "Рембудкомінвест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Атлант-3000
#38164539
Очікує рішення 7 775 478,94
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:41
ПП Атлант-3000
#38164539
Рішення скасоване 7 775 478,94
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:41
ТОВ "Рембудкомінвест"
#33426468
Рішення скасоване 7 869 634,14
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:41

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 грудня 2019 14:58
Коментар щодо відміни: на підставі ч.1 ст.31 Закону – неможливості усунення порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
19 грудня 2019 14:58
Протокол