Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41761455 |
Місцезнаходження: | 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8 |
Контактна особа: |
Діброва Наталія Володимирівна +380984953313 otgkrolosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 10:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 10:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 10:09 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 13:51 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Видаткова накладна | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 09:57 |
ТД.doc |
18 жовтня 2019 10:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
18 жовтня 2019 09:57 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пропозиція учасника - ФОП Гордієнко Андрія Олександровича - відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На підтвердження характеристик товару, учасник визнаний переможцем надав у складі тендерної пропозиції: Сертифікат відповідності на профіль ПВХ, Сертифікат відповідності на склопакети, Сертифікат відповідності на фурнітуру, сертифікат відповідності на виріб, Протокол випробувань на виріб!
«1. згідно п.п. 3.2 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 2 до тендерної документації «Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження, а саме: скан. копії договорів, скан копії видаткових накладних підписаних з обох сторін, що наведені у довідці».
ФОП Гордієнко Андрій Олександрович не виконано вимоги тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Гордієнко Андрій Олександрович відсутні видаткові накладні до договорів зазначених учасником в «Інформації про досвід виконання аналогічних договорів».»
Ще раз наголошуємо, що в пропозиції ФОП Гордієнко Андрій Олександрович відсутні документи, що вимагались тендерною документацією замовника: відсутні видаткові накладні до аналогічних договорів!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-19-000008 ● 0d81262b99604c1392e04050f4d4534e
- Статус: вирішено ● Дата: 19 грудня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 11:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.11.2019 № 39
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.11.2019 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-10-000558-b 10.10.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-19 17:17:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі металопластикових вікон для закладів дошкільної освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-10-000558-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1) Які документи та у які терміни були надані переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Гордієнком Андрієм Олександровичем (далі – ФОП Гордієнко А.О.) для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-21 08:41:16
Відповідь на звернення
На підтвердження відсутності підстав передбачених ч.1 та ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", переможець закупівлі ФОП Гордієнко Андрій Олександрович надав у складі свої пропозиції Лист-гарантію у довільній формі про відсутність підстав для відмови Замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 24.10.2019р., Довідка МВС, яка свідчить який свідчить про те, що фізична особа, яка є учасником засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває від 04.11.2019р., Довідка про відсутність заборгованості з сплати податків та інших платежів від 14.11.2019.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У зв`язку з неможливістю усунення виявлених порушень та на виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, Договір № 267 від 18 листопада 2019р. з переможцем торгів ФОП Гордієнко Андрієм Олександровичем було розірвано (ID Тендеру - UA-2019-10-10-000558-b). Додаткова угода про розірвання Договору та відміну тендеру буде оприлюднена 02 грудня 2019р. на сайті "Прозорро".
2019-12-02 13:26:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2019-12-05 12:54:34
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Гордієнко Андрій Олександрович |
285 696,00
UAH з ПДВ
|
284 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" |
295 000,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОВДЯ ЮРІЙ ХАЛІЛОВИЧ" |
298 000,32
UAH з ПДВ
|
295 000,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Гордієнко Андрій Олександрович #3096618255 |
Переможець |
284 196,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 13:36
|
Додаткова угода про розірвання Договору | укладений |
02 грудня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 14:33
|
Договір на закупівлю | укладений |
18 листопада 2019 14:32
|