Металопластикові вікна для закладів дошкільної освіти
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000558-b d7500a46f95341eebf2967d24770bc7a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41761455
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8
Контактна особа: Діброва Наталія Володимирівна
+380984953313
otgkrolosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 10:09
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 10:09
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:51
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Металопластикові вікна для закладів дошкільної освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, вул. Франка,8 (згідно дислокації закладів освіти управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Видаткова накладна Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 жовтня 2019 10:05
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 09:57
ТД.doc
18 жовтня 2019 10:05
Електронний цифровий підпис
10 жовтня 2019 15:42
Електронний цифровий підпис
18 жовтня 2019 09:57
ТД.doc
10 жовтня 2019 10:05
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТЗ
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:02
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 09:46
Шановна Наталія Володимирівна! Питання до додатка №1 до Договору, пп.5,6,9,10,12,13,15,16. У цих пунктах не вказано тип вікон: відкривні чи не відкривні. Деталізуйте, будь ласка, опис цих конструкцій. Якщо вікна відкриваються, то вкажіть кількість стулок. Дякую за відповідь
Відповідь: Добрий день!!В технічні й специфікації вказано : відкривні чи невідкривні вікна! Всі вікна відкривні на праву сторону

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-000558-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ", Код ЄДРПОУ:34016825
Дата подання: 05 листопада 2019 12:28
Щодо рішення про переможця
У додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 листопада 2019 14:13
Процедура закупівлі "відкриті торги" (номер оголошення UA-2019-10-10-000558-b), код ДК: 021:2015 - 44220000-8- Столярні вироби (Металопластикові вікна для закладів дошкільної освіти, була проведена у відповідності до принципів, визначених ст.3 ЗУ "Про державні закупівлІ.
Пропозиція учасника - ФОП Гордієнко Андрія Олександровича - відповідає вимогам тендерної документації Замовника. На підтвердження характеристик товару, учасник визнаний переможцем надав у складі тендерної пропозиції: Сертифікат відповідності на профіль ПВХ, Сертифікат відповідності на склопакети, Сертифікат відповідності на фурнітуру, сертифікат відповідності на виріб, Протокол випробувань на виріб!
Номер вимоги: UA-2019-10-10-000558-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ", Код ЄДРПОУ:34016825
Дата подання: 08 листопада 2019 15:01
Повторна скарга щодо визначення переможця
Шановний Замовнику! У Вашій відповіді на скаргу №01/051119 від 05.11.2019 р. від ТОВ «ГУД ВІН ХХІ» було проігноровано пункт 1 цієї скарги, а саме:
«1. згідно п.п. 3.2 п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 2 до тендерної документації «Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження, а саме: скан. копії договорів, скан копії видаткових накладних підписаних з обох сторін, що наведені у довідці».
ФОП Гордієнко Андрій Олександрович не виконано вимоги тендерної документації.
В складі тендерної пропозиції ФОП Гордієнко Андрій Олександрович відсутні видаткові накладні до договорів зазначених учасником в «Інформації про досвід виконання аналогічних договорів».»
Ще раз наголошуємо, що в пропозиції ФОП Гордієнко Андрій Олександрович відсутні документи, що вимагались тендерною документацією замовника: відсутні видаткові накладні до аналогічних договорів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 16:49
Процедура закупівлі "відкриті торги" (номер оголошення UA-2019-10-10-000558-b), код ДК: 021:2015 - 44220000-8- Столярні вироби (Металопластикові вікна для закладів дошкільної освіти, була проведена у відповідності до принципів, визначених ст.3 ЗУ "Про державні закупівлІ. Пропозиція учасника - ФОП Гордієнко Андрія Олександровича - відповідає вимогам тендерної документації Замовника.

Документи подані скаржником

05 листопада 2019 12:28
СКАРГА UA-2019-10-10-000558-b.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-19-000008 ● 0d81262b99604c1392e04050f4d4534e
  • Статус: вирішено ● Дата: 19 грудня 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-19 11:53:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.11.2019 № 39

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.11.2019 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-10-000558-b 10.10.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-19 17:17:07

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі металопластикових вікон для закладів дошкільної освіти (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-10-000558-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
1) Які документи та у які терміни були надані переможцем торгів фізичною особою-підприємцем Гордієнком Андрієм Олександровичем (далі – ФОП Гордієнко А.О.) для підтвердження відсутності підстав, зазначених у частинах першій та другій статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-21 08:41:16

Відповідь на звернення

На підтвердження відсутності підстав передбачених ч.1 та ч.2 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", переможець закупівлі ФОП Гордієнко Андрій Олександрович надав у складі свої пропозиції Лист-гарантію у довільній формі про відсутність підстав для відмови Замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» від 24.10.2019р., Довідка МВС, яка свідчить який свідчить про те, що фізична особа, яка є учасником засудженою (за кримінальними справами) не значиться та в розшуку не перебуває від 04.11.2019р., Довідка про відсутність заборгованості з сплати податків та інших платежів від 14.11.2019.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв`язку з неможливістю усунення виявлених порушень та на виконання вимог Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, Договір № 267 від 18 листопада 2019р. з переможцем торгів ФОП Гордієнко Андрієм Олександровичем було розірвано (ID Тендеру - UA-2019-10-10-000558-b). Додаткова угода про розірвання Договору та відміну тендеру буде оприлюднена 02 грудня 2019р. на сайті "Прозорро".

2019-12-02 13:26:51

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради, 41761455, Україна, Кролевець, вулиця Франка,8
  2. Інформація про предмет закупівлі: Металопластикові вікна для закладів дошкільної освіти, 300000UAH, 44220000-8, ДК021, 43, шт
  3. Інформація про оприлюднення: d7500a46f95341eebf2967d24770bc7a, 2019-10-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 19 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 23.09.2019, тендерну пропозицію фізичної особи підприємця Гордієнка Андрія Олександровича (далі – ФОП Гордієнко А.О.), повідомлення про намір укласти договір від 04.11.2019 року, договір від 18.11.2019 № 267, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 21.11.2019 року. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі. Також установлено, що Замовник при складанні тендерної документації встановив вимогу про документальне підтвердження переможцем торгів відсутності підстави, визначеної у пункті 2 частини першої статті 17 Закону, інформація щодо якої міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, чим не дотримався вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. На порушення вимог пункту 13 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Крім того, Замовником у підпункті 4.4 пункту 4 розділу «Загальні положення» тендерної документації визначено строк поставки товарів – на протязі 30 календарних днів з моменту підписання договору, що не відповідає строку поставки, зазначеному Замовником у пункті 5.1 проєкту договору (додаток 5 до тендерної документації), яким визначено, що постачальник здійснює поставку товару Покупцю на протязі 15-ти календарних днів з дати надходження від Покупця заявки про необхідність такої поставки, але не пізніше ніж до 31.10.2019 року. В ході моніторингу установлено, що Замовник вносив зміни до тендерної документації, а саме: після оприлюднення 10 жовтня 2019 р. на веб-порталі Уповноваженого органу тендерної документації Замовник оприлюднив 18 жовтня 2019 р. тендерну документацію в новій редакції, в якій змінив у додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» кількість відкривних металопластикових вікон розміром 2000*2000 з 8 на 4 (пункт 2 таблиці) та виправив помилку щодо кількості відкривних вікон у пункті 3 таблиці, а також відповідно вніс зміни у додаток 5 до тендерної докуметації, що містить проєкт договору про закупівлю. При цьому, на порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону Замовник на веб-порталі Уповноваженого органу не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносилися до тендерної документації. За результатами моніторингу також установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації, яке оприлюднене в електронній системі закупівель 10.10.2019, оприлюднив роз’яснення на звернення 18.10.2019 з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону. Аналізом тендерної пропозиції учасника ФОП Гордієнко А.О., установлено її невідповідність вимогам тендерної документації в частині відсутності документального підтвердження виконання аналогічних договорів, а саме: в тендерній пропозиції учасника відсутні копії видаткових накладних, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Також, установлено невідповідність тендерної пропозиції ФОП Гордієнко А.О. вимогам тендерної документації в частині невідповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме: у пункті 2 таблиці тендерної пропозиції та відповідному пункті проєкту договору ФОП Гордієнко А.О. пропонує поставити 8 відкривних металопластикових вікон розміром 2000*2000, що не відповідає пункту 2 таблиці Додатку 3 до тендерної документації (в останній редакції), якою передбачено закупівлю 4-х відкривних та 4-х невідкривних металопластикових вікон розміром 2000*2000. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Гордієнка А.О. як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір з ним. Крім того, враховуючи пояснення Замовника, установлено, що ФОП Гордієнко А.О. не надано документальне підтвердження відсутності підстави, передбаченої частиною другою статті 17 Закону (довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів). При цьому, Замовник на порушення вимог абзацу третього пункту 2 частини першої статті 30 Закону не відхилив пропозицію ФОП Гордієнко А.О. у зв’язку з ненаданням ним, як переможцем торгів, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та уклав з ним договір від 18.11.2019 № 267 на суму 284 196,00 гривень. Крім того, внаслідок невідповідності тендерної пропозиції ФОП Гордієнко А.О. вимогам пункту 2 таблиці Додатку 3 до тендерної документації (в останній редакції) Замовником укладено договір, який не відповідає вимогам тендерної документації, що є порушенням вимог частини другої статті 32 Закону, якою, зокрема, визначено, що замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 та абзацу третього частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом установлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 та пункту 13 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього пункту 2 та пункту 4 частини першої статті 30 Закону та як наслідок порушення вимог частини другої статті 32 Закону в частині укладення договору не у відповідності до умов тендерної документації. Крім того, встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  3. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  5. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю
  6. Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації.)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено недотримання норми частини першої статті 23 Закону в частині терміну надання роз’яснення на звернення щодо тендерної документації.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

.

2019-12-05 12:54:34

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Гордієнко Андрій Олександрович 285 696,00
UAH з ПДВ
284 196,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД ВІН ХХІ" 295 000,00
UAH з ПДВ
285 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОВДЯ ЮРІЙ ХАЛІЛОВИЧ" 298 000,32
UAH з ПДВ
295 000,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 14:03
Dovidka_19303381780850579770.pdf
28 жовтня 2019 15:31
sign.p7s
28 жовтня 2019 15:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019-10-28.pdf
24 жовтня 2019 17:27
sign.p7s
24 жовтня 2019 17:14
Сертифікат eco_steko 06022020.pdf
24 жовтня 2019 17:14
Сертифікат Steko_ISO_end2020.pdf
24 жовтня 2019 17:14
Скан кода завірений.pdf
24 жовтня 2019 17:14
Акти замірів.PDF
24 жовтня 2019 17:14
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2019-10-24.pdf
24 жовтня 2019 17:14
Витяг ЄДР Гордієнко.pdf
24 жовтня 2019 17:14
Витяг РПЄП Гордієнко.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 09:54
sign.p7s
25 жовтня 2019 09:53
Фін. звітність 2019.pdf
25 жовтня 2019 09:53
Проект договору, згода.pdf
25 жовтня 2019 09:53
Лицензия.pdf
25 жовтня 2019 09:53
Копія Статуту.pdf
25 жовтня 2019 09:53
Дозвіл.pdf
25 жовтня 2019 09:52
Виписка зі статуту.pdf
25 жовтня 2019 09:52
Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 19:32
ТД.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
Переможець 284 196,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 09:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Гордієнко Андрій Олександрович
#3096618255
284 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 листопада 2019 14:33
Договір на закупівлю укладений
18 листопада 2019 14:32
sign.p7s зміни до договору
02 грудня 2019 13:36
Додаткова угода про розірвання Договору укладений
02 грудня 2019 13:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: на виконання висновку Державної Аудиторської служби Північно-східного офісу в Сумській області

Актуальні тендери

До пошуку