Свинина -лопатка без кісток, 1гат.; тушки курей бройлерні, 1гат.; печінка яловича, 1гат.
Очікувана вартість
425 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000552-a 489764cfe5f1457a9620437145f339ed
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КЗ «Мелітопольський ліцей-інтернат IІ-IIIступенів» ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20516042
Місцезнаходження: 72301, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, вул.Героїв Крут, буд. 14/1
Контактна особа: Колесніченко Наталія Вячеславівна
+380619448946
Melinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 16:22
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 15:22
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 12:18
Очікувана вартість: 425 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 125,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кг
Свинина -лопатка без кісток, 1гат. (джерело фінансування: кошти обласного бюджету Запорізької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72301, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Героїв Крут, буд. 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
1500 кг
тушки курей бройлерні, 1гат. (джерело фінансування: кошти обласного бюджету Запорізької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72301, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Героїв Крут, буд. 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
800 кг
печінка яловича, 1гат. (джерело фінансування: кошти обласного бюджету Запорізької області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72301, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Героїв Крут, буд. 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-27-000020 ● 2eef3c26c6c5460992ad167deb3d9b44
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-27 17:47:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

27.11.2019 № 219

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015
№ 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі код за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо (Свинина - лопатка без кісток, 1гат.; тушки курей бройлерні, 1гат.; печінка яловича, 1гат.), ID: UA-2019-10-10-000552-а, яка проводиться Комунальним закладом «Мелітопольський ліцей-інтернат ІІ-ІІІ ступенів» Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу усунено порушення (розірван Договір №124 від 19.11.2019р, укладений з ФОП Плаксін С.М.)

2019-12-05 13:10:48

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 грудня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КЗ «Мелітопольський ліцей-інтернат IІ-IIIступенів» ЗОР, 20516042, Україна, місто Мелітополь, вул.Героїв Крут, буд. 14/1
  2. Інформація про предмет закупівлі: печінка яловича, 1гат. (джерело фінансування: кошти обласного бюджету Запорізької області), 425000UAH, 15110000-2, ДК021, 800, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 489764cfe5f1457a9620437145f339ed, 2019-10-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 27 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд та оцінка тендерних пропозицій, укладання та виконання договору про закупівлю. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 10.10.2019 № 37, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Плаксін Сергій Миколайович, повідомлення про намір укласти договір, договір від 19.11.2019 № 124. Дослідженням тендерної пропозиції ФОП Плаксін Сергій Миколайович (далі – Учасник) встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника торгів. Так, згідно підпункту 1.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовника визначено, що тендерна пропозиція повинна супроводжуватись документами (завантаженими файлами – сканкопіями в форматах PDF), які засвідчують якість та безпеку продукції (для юридичних і фізичних осіб), а саме: оригінал або копія декларації виробника, або посвідчення про якість, або декларації про відповідність, або сертифікату відповідності, або іншого документа передбаченого законодавством, що підтверджує якість та безпечність продукції. Також, в технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) визначено, що відповідно до якісних характеристик товар, що постачається повинен мати необхідні сертифікати якості виробника, копії декларації виробника, посвідчення про якість тощо, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України, нормам Закону України «Про якість та безпечність харчових продуктів та продовольчої сировини». Проте, надана Учасником декларація виробника б/д № 34 не містить інформацію щодо підтвердження якості та безпеки продукції, що постачається, а саме: свинина (лопатка без кісток, не жирне 1 гатунку свіжо-охолоджене). В декларації виробника зазначається морожена продукція, а саме: лопатка свиняча морожена (умови зберігання -18°C, термін зберігання 3 місяці), що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. За результатами моніторингу установлено, що Замовник визнав переможцем торгів ФОП Плаксін Сергій Миколайович, тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушено пункт 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Плаксін Сергій Миколайович, встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГАШ" 326 600,00
UAH з ПДВ
293 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Богданова Лариса Геннадіївна 332 800,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 351 900,00
UAH з ПДВ
294 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА ТОРГОВА КОМПАНІЯ №3" 360 210,00
UAH з ПДВ
360 210,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коротких Володимир Сергійович 366 500,00
UAH з ПДВ
366 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:31
9.1 Статут ЮГАШ.pdf
23 жовтня 2019 15:31
5.1 Аналогічні договори.pdf
23 жовтня 2019 15:31
3. Транспорт.pdf
23 жовтня 2019 15:31
9.3 Виписка з реєстру.pdf
23 жовтня 2019 15:31
8.4 Паспорт Стоєв М.І..pdf
23 жовтня 2019 15:31
4. Санобробка 46-12.pdf
23 жовтня 2019 15:31
6. Довідка ст.17.pdf
23 жовтня 2019 15:31
9.2 Витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 15:31
8.3 Лист-згода.pdf
23 жовтня 2019 15:31
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 14:34
цінова пропозиція оновлена
28 жовтня 2019 12:09
якісні.pdf
28 жовтня 2019 12:09
умови договору.pdf
28 жовтня 2019 12:09
технічне завдання.pdf
28 жовтня 2019 12:09
тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 12:09
свідоцтво.pdf
28 жовтня 2019 12:09
персональні дані.pdf
28 жовтня 2019 12:09
паспорт код.pdf
28 жовтня 2019 12:09
обробка.pdf
28 жовтня 2019 12:09
найменування товару.pdf
28 жовтня 2019 12:09
медична водія.pdf
28 жовтня 2019 12:09
лист щодо сан.книжок.pdf
28 жовтня 2019 12:09
інформація транспорт.pdf
28 жовтня 2019 12:09
інформація договори.pdf
28 жовтня 2019 12:09
договор поставки.pdf
28 жовтня 2019 12:09
Договор мясо 2.pdf
28 жовтня 2019 12:09
договор мясо 1.pdf
28 жовтня 2019 12:09
договір та акт оренди.pdf
28 жовтня 2019 12:09
довідка ст 17.pdf
28 жовтня 2019 12:09
довідка працівники.pdf
28 жовтня 2019 12:09
довідка податки.pdf
28 жовтня 2019 12:09
довідка підпис.pdf
28 жовтня 2019 12:09
довідка мат тех база.pdf
28 жовтня 2019 12:09
довідка довкілля.pdf
28 жовтня 2019 12:09
Довідка банк.pdf
28 жовтня 2019 12:09
гарантія санкції.pdf
28 жовтня 2019 12:09
відгук 2.pdf
28 жовтня 2019 12:09
відгук 1.pdf
28 жовтня 2019 12:09
виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 14:51
МВС
13 листопада 2019 14:51
ДПС
13 листопада 2019 14:51
довідка
05 листопада 2019 16:13
оновлена пропозиція
28 жовтня 2019 12:06
тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 12:06
27санкції.pdf
28 жовтня 2019 12:06
26 експ дозвіл.pdf
28 жовтня 2019 12:06
24 Найменування товару.pdf
28 жовтня 2019 12:06
23довкілля.pdf
28 жовтня 2019 12:06
22 сертиф мясо.pdf
28 жовтня 2019 12:06
21эд.податок.pdf
28 жовтня 2019 12:06
18 Лист згода.pdf
28 жовтня 2019 12:06
17паспорт нов.pdf
28 жовтня 2019 12:06
17 код.pdf
28 жовтня 2019 12:06
14 технічне завдання.pdf
28 жовтня 2019 12:06
12 выдгук.pdf
28 жовтня 2019 12:06
6санобробка 7122.pdf
28 жовтня 2019 12:06
5Договор аренды авто.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 14:18
sign.p7s
28 жовтня 2019 14:17
Технічні документи.rar
28 жовтня 2019 14:17
Інші документи.rar

Публічні документи

28 жовтня 2019 15:18
пропозиція.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГАШ"
#42714956
Відхилено 293 900,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 12:42
ФОП Богданова Лариса Геннадіївна
#2282311046
Відхилено 294 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 10:39
ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2811014579
Переможець 294 300,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 08:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПЛАКСІН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
#2811014579
294 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 листопада 2019 09:12
Договір м_ясо.pdf укладений
19 листопада 2019 09:01
sign.p7s зміни до договору
23 січня 2020 09:32
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2019 09:58
д.у.м..pdf зміни до договору
05 грудня 2019 09:55
sign.p7s зміни до договору
20 листопада 2019 10:47
Дод.до дог.124.pdf зміни до договору
20 листопада 2019 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору, зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 86 161,20
UAH
Причини розірвання договору: Виявлено порушення у процедурі закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку