Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000404-c 78c0d1cd48394d5589f091e01d945a3f
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мічуда Андрій Володимирович

561-17-47 tender_kmkl1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа: Мічуда Андрій Володимирович
561-17-47
tender_kmkl1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:10
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:10
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Погоджено Департаментом інформаційно-комунікаційних технологій № 075-3519 від 18.09.2019р.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
119 штуки
Ком'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 12:22
додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.doc
16 жовтня 2019 12:22
додаток 2 Технічні вимоги.doc
16 жовтня 2019 12:22
додаток 3 Проект договору.doc
16 жовтня 2019 12:22
Оголошення.doc
16 жовтня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 жовтня 2019 12:22
додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.doc
16 жовтня 2019 12:22
додаток 2 Технічні вимоги.doc
16 жовтня 2019 12:22
додаток 3 Проект договору.doc
10 жовтня 2019 12:45
Договір проект товар.docx
16 жовтня 2019 12:22
Оголошення.doc
15 жовтня 2019 16:28
оголошення-компи-КМКЛ №1 н.doc
15 жовтня 2019 15:35
оголошення-компи-нові КМКЛ №1.doc
10 жовтня 2019 12:45
оголошення-компи-КМКЛ №1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-000404-c.b1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:52
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Графік поставки товару: товар поставляється за попередньою заявкою замовника протягом 1 доби з моменту отримання заявки від Замовника.»

Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 жовтня 2019 13:55
Причина: неповна думка
Номер вимоги: UA-2019-10-10-000404-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:58
Умови
Шановний Замовнику!

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Графік поставки товару: товар поставляється за попередньою заявкою замовника протягом 1 доби з моменту отримання заявки від Замовника.»

Звертаємо увагу, що необхідно враховувати особливості місця знаходження Замовника/місця постачання/місця подальшої експлуатації товару, що закуповується, відносно місця розташування, безпосередньо, самого Постачальника. Дана вимога унеможливлює вчасну поставку (протягом 1 дня) товару тими учасниками, що знаходяться у віддалених областях, таким чином позбавляє цих учасників можливості брати участь у даній закупівлі.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.

Крім того, в тендері прописано «3. Строк поставки товарів: з дати дії договору по 31.12.2018р.». Просимо виправити 2018 рік на 2019.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 16:27
Не задоволена
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення !

Повідомляємо Вам, що змінити строки поставки товару в сторону збільшення з моменту отримання заявки не можливо у зв’язку з нагальною потребою даного обладнання та виробничою необхідністю для ефективного функціонування нашого підприємства
Номер вимоги: UA-2019-10-10-000404-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:36392290
Дата подання: 24 жовтня 2019 15:28
Невідповідність технічним умовам.
Просимо дискваліфікувати учасника "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", у зв'язку з тим що тд учасника не відповідає тз, а власне вимогам щодо зовнішніх портів. А саме невідповідність по портам usb-2.0 і HDMI портам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 12:37
не задоволена
Просимо звернути увагу, що в пропозиції "ТОВ ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" інформація про usb та HDMI порти прописана в характеристиках материнської плати, а також відеокарти і корпусу, і цілком відповідає вимогам заявки щодо зовнішніх портів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 132 510,00
UAH з ПДВ
132 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД" 139 928,46
UAH з ПДВ
139 928,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 17:25
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:50
Microsoft AEPCertificate .pdf
18 жовтня 2019 16:50
авт. лист ММD.pdf
18 жовтня 2019 16:50
ДВ ВСІ Philips монітори.pdf
18 жовтня 2019 16:50
СЕС Philips.pdf
18 жовтня 2019 16:50
лист пояснення.pdf
18 жовтня 2019 16:50
Вiдповiднiсть вимогам.pdf
18 жовтня 2019 16:50
Пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 17:40
технічні вимоги!.pdf
18 жовтня 2019 17:09
Електронний підпис
18 жовтня 2019 17:05
Технічна спеціфікація.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Тендерна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Статут 2019.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Статус партнера.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Сертифікат якості.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Сервісний партнер.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Протокол.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Податкова накладна.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Опис.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Наказ.pdf
18 жовтня 2019 17:05
ЕДРПОУ.pdf
18 жовтня 2019 17:05
Витяг ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 17:04
Висновок Print, Scan, MFP 2019.pdf
18 жовтня 2019 17:04
Видаткова накладна.pdf
18 жовтня 2019 17:04
Аналогічний договір.pdf
18 жовтня 2019 17:04
iR1435, 1435P, 1435i, 1435iF - LVD+EMC.pdf
18 жовтня 2019 17:04
iR 1435iF - CoT.pdf
18 жовтня 2019 17:04
DR-C240 - LVD+EMC.pdf
18 жовтня 2019 17:04
DoC - MF237w, 247dw, 249dw - RTTE.pdf
18 жовтня 2019 17:04
DoC - IRC 3025, 3025i - LVD+EMC.pdf
18 жовтня 2019 17:04
DoC - iR C3025, 3025i - RTTE.pdf
18 жовтня 2019 17:04
4 ОПП25.pdf
18 жовтня 2019 17:04
2. свідоцтво ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ДСМ-ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 132 510,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 10:12

Документи

24 жовтня 2019 10:12
Протокол 181.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 10:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
132 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 10:12
Протокол 181.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 17:36
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 09:33
Договір 203.pdf укладений
13 листопада 2019 09:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 132 510,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 430,00 UAH)