Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-10-10-000286-a 02eae3274fc843449e4bb4b154fd4b9e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Баклюков Олександр Олегович

380342501635 oleksandr.baklyukov@ifgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКГАЗ»
Код ЄДРПОУ: 03361046
Місцезнаходження: 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Ленкавського 20
Контактна особа: Баклюков Олександр Олегович
380342501635
oleksandr.baklyukov@ifgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 08:00
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 13:31
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 310,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ноутбуки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76010, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Ленкавського, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 12:07
ДЗ. Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:54
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 12:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.
- В ТД нами зазначено, що нам потрібні Ноутбуки Lenovo IdeaPad 330-15IKBR (81DE01VWRA) Platinum Grey, або аналог, що відповідає технічним вимогам. ;
- В тендерній документації р.6 п. 1 Кваліфікація (дискваліфікація) зазначено : «Всі пропозиції Учасників будуть розглядатись Замовником на відповідність умовам Закупівлі, зазначеним в Оголошенні про Закупівлю та Інструкції, а також технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі». Щодо другого Вашого запитання , з метою забезпечення рівних умов , щодо оцінки, для всіх учасників, критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ). Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 53 556,00
UAH з ПДВ
53 246,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 56 100,00
UAH з ПДВ
53 553,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНАЛІТ-СЕРВІС" 57 192,00
UAH з ПДВ
56 049,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:32
Лист згода.pdf
15 жовтня 2019 11:32
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 17:11
Додаток 4.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Лист погодж підпис дог.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Цінова пропозиція АС .pdf
16 жовтня 2019 17:11
Додаток 1.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Витяг ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Наказ КД Лисюк_М_В.PDF
16 жовтня 2019 17:11
свідоцтва АС.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Додаток 2.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Лист підпис дог.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Додаток 3.pdf
16 жовтня 2019 17:11
Витяг ЄДРЮОФОПГФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АНАЛІТ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 53 246,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 16:00

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
53 246,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Діавестенд комплексні рішення. 760-9405-19. Ноутбуки..pdf укладений
14 листопада 2019 11:49