Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Конструкційні матеріали: лінолеум ,з’єднання, заглушки, плінтуса, кути
Очікувана вартість
28 930,00 UAH
UA-2019-10-10-000224-a 38f33a3b07af4ba6accc8d0abb9a569f
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Перетятько Анжела

+380629336356 ssmp20a@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м. Маріуполь - відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653814
Місцезнаходження: 87506, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Бахмутська, 20б
Контактна особа: Перетятько Анжела
+380629336356
ssmp20a@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Відповідно до п.1.2.договору №128 від 10.10.2019 року. 16.1.Джерело фінансування закупівлі-кошти обласного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 од.
Конструкційні матеріали: лінолеум ,з’єднання, заглушки, плінтуса, кути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87506, Україна, Донецька обл., Маріуполь, Бахмутська,20б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару після його прийняття та відповідного пред'явлення Постачальником видаткової накладної Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 жовтня 2019 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Литвиненко Тетяна Леонардівна
#22977406128
Переможець 28 930,00
UAH
10 жовтня 2019 11:33

Документи

10 жовтня 2019 11:33
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 11:35
Договор №128.pdf укладений
10 жовтня 2019 11:35