Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (ручки, скріпки, клей, папір, папки, олівець, стержень, калькулятор, біндер, файл-пакет- стрічка клейка)
Очікувана вартість
4 182,00 UAH
UA-2019-10-10-000068-b 62476014c0e744408d2721877bb3cef9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Дейнек

+380332264801 economist.vood@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ОНКОЛОГІЇ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01982815
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, , вул. Тімірязєва, буд. 1
Контактна особа: Людмила Дейнек
+380332264801
economist.vood@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачка
скріпки 28 мм (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 пачка
скріпки 28 мм (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
клей олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
27 пачка
папір офісний (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штука
олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
ножиці (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штука
стержень (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
стержень (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2 штука
стержень (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 штука
калькулятор (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  29 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
24 штука
біндер (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 штука
біндер (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
4 пачка
файл-пакет (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3 штука
стрічка клейка (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 штука
папка на копці (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м.Луцьк, вул.Тімірязєва,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 1 Календарні 100

Тендерна документація

10 жовтня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 4 182,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 09:09

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 09:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 10 штука 11,26
UAH з ПДВ
скріпки 28 мм (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 3 пачка 5,22
UAH з ПДВ
скріпки 28 мм (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 3 пачка 6,34
UAH з ПДВ
клей олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 10 штука 23,01
UAH з ПДВ
папір офісний (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 27 пачка 82,98
UAH з ПДВ
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 18,79
UAH з ПДВ
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 18,80
UAH з ПДВ
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 18,80
UAH з ПДВ
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 32,89
UAH з ПДВ
папка-швидкозшивач (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 32,90
UAH з ПДВ
олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 5 штука 2,08
UAH з ПДВ
олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 5 штука 3,30
UAH з ПДВ
олівець (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 5 штука 3,74
UAH з ПДВ
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 10 штука 8,92
UAH з ПДВ
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 15 штука 3,74
UAH з ПДВ
ручка гел. (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 10 штука 4,87
UAH з ПДВ
ножиці (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 22,34
UAH з ПДВ
стержень (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 10 штука 1,08
UAH з ПДВ
стержень (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 4,98
UAH з ПДВ
стержень (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 2 штука 4,86
UAH з ПДВ
калькулятор (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 1 штука 299,89
UAH з ПДВ
біндер (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 24 штука 1,34
UAH з ПДВ
біндер (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 12 штука 5,60
UAH з ПДВ
файл-пакет (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 4 пачка 84,59
UAH з ПДВ
стрічка клейка (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 3 штука 37,79
UAH з ПДВ
папка на копці (джерело фінансування закупівлі-кошти місцевого бюджету) 15 штука 10,25
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 182,00
UAH (в тому числі ПДВ 697,00 UAH)