Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

кондиціонери
Очікувана вартість
37 500,00 UAH
UA-2019-10-09-002456-b e04c8f1942e1492ca3233741925ed81d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Код ЄДРПОУ: 02070944
Вебсайт: http://www.univ.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60
Контактна особа: КНУ
+380442393482,+380442393180,+380445213247
knu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:57
Очікувана вартість: 37 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 187,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Строк поставки - 14 к. д. з дати підписання договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
кондиціонери (джерело фінансування - кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару строк оплати - до 30 банківських днів Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 17:18
Додаток 6. Проект договору.doc
09 жовтня 2019 17:18
Ліцей_Кондиціонери.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

монтаж
Дата подання: 09 жовтня 2019 18:13
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 11:15
Доброго дня. Уточніть будь ласка конкретніше умови монтажу. А саме поверх, наявність решіток на вікнах і можливий монтаж з вікна, чи потрібні послуги автовишки? З чого складається фасад будівлі, чи є декоративна обшивка? Зазделегідь вдячні
Відповідь: Добрий день. Другий поверх, решіток немає, можливий монтаж з вікна. Матеріал зовнішньої стіни: цегла.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:25
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 12:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
монтаж
Дата подання: 10 жовтня 2019 13:53
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 11:08
Интересующая информация 1) Демонтаж старого оборудования на местах установки? Адреса, количества демонтируемых кондиционеров!!! 2) Длина магистрали между Внутренним и наружным блоками? Каждый кондиционер отдельно. 3) Этаж помещения где нужно производить монтаж(Нужна ли будет вышка?). 4) Материал наружной стены? (Бетон, кирпич…), по возможности. 5) Толщина наружной стены?, по возможности. 6) Наличие решеток на окнах? 7) Размер ближайшего окна возле внутреннего блока? 8) Наличие розеток выведенных от щитовой для подключения кондиционера? 9) Расстояние от внутреннего блока до розетки? 10) Расстояние от розетки до щитовой? 11) Надобность декоративного Кабельного-канала чтобы спрятать фреона-магистраль внутри помещения? 12) Наличие отдельного автоматического выключателя для отключения линии питания кондиционера? 13) График работы объектов? 14) Возможность работы монтажников в Субботу, Воскресенье? 15) Сроки выполнения монтажных работ? 16) Точный адрес объектов для создания маршрутов!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. 1) Не потрібно. Адреса: пр-т академ.Глушкова,6. 2) 50см., 1 кондиціонер 3) 2 етаж. 4) Цегла. 5) Товщина стіни: 50см 6) Решіток немає. 7) Розмір вікна: 2*2. 8) розетка є. 9)Відстань від внутрішнього блоку до розетки: 2,8 м. 10) розетка у приміщенні. 11) Так. 12) Ні. 13) Графік роботи: 9.00--20.00. 14)Так. 15) День. 16)03022 м. Київ, пр-т акад. Глушкова, 6.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-09-002456-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "САТ МАЙСТЕР", Код ЄДРПОУ:37751509
Дата подання: 31 жовтня 2019 09:23
Оскарження визначення переможця
Шановний Замовнику! В технічних вимогах до предмету закупівлі ви вказали кондиціонер One Air OAW-09HJ/N1_18Y або еквівалент з з аналогічними характерис-тиками, зокрема офіційна гарантія має бути не менше 60 місяців. Запропоновані ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" кондиціонери Leberg LBS/LBU-FRA10UA не відповідають предмету закупівлі, а саме офіційна гарантія на кондиціонери ТМ Leberg складає 24 місяці. Просимо переглянути рішення про визначення переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2019 17:00
Здрастуйте, Ваша вимога розглянута тендерним комітетом. В результатті встановлено, що тендерна документація не містила вимог надання продукції, на яку саме офіційна гарантія становить 60 місяців. Тому, враховуючи, що учасник-переможець аукціону в своїй тендерній пропозиції гарантував забезпечення гарантійного обслуговування протягом часу, встановленого тендерною документацією, то у замовника були відсутні підстави його відхилення.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" 33 260,00
UAH з ПДВ
31 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САТ МАЙСТЕР" 34 800,00
UAH з ПДВ
31 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:30
Пропозиція оновлена.pdf
24 жовтня 2019 15:29
Decl_1067,1077,139_FREYA_FRA 2019.pdf
24 жовтня 2019 15:29
2023.01-2018.01_412 SES LEBERG.pdf
24 жовтня 2019 15:24
Довідки.pdf
24 жовтня 2019 15:24
ВІДОМОСТІ ПРО ФОП.pdf
24 жовтня 2019 15:24
Виписка (1).pdf
24 жовтня 2019 15:24
Технічні х-ки.pdf
24 жовтня 2019 15:24
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:25
Наказ.pdf
24 жовтня 2019 16:25
Довідка.pdf
24 жовтня 2019 16:25
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"

ПП "САТ МАЙСТЕР"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПАЙОНКЕВИЧ ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА"
#3392507826
31 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 16:32
К 198.pdf укладений
18 листопада 2019 16:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 31 980,00
UAH