Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Носії інформації (кошти обласного бюджету)
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-10-09-002270-b e7eb527fb5b44497a56226f62e1ee97f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Олександрівна Самодай

+380688504103
+380994279869
+380957123360
+380567295231
+380567295232
24238640@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти Навчально-реабілітаційний центр Горлиця ДОР
Код ЄДРПОУ: 24238640
Місцезнаходження: 49043, Україна , Дніпропетровська обл., м.Дніпропетровськ, вул.Памірська , будинок 11
Контактна особа: Валентина Олександрівна Самодай
+380688504103,+380994279869,+380957123360,+380567295231,+380567295232
24238640@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:35
Очікувана вартість: 4 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Носії інформації (кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49043, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпропетровськ, вул. Памірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 16:41
ДОКУМЕНТАЦИЯ — зовнішні діски.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 11:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?»
Відповідно Додаток № 1 «Технічні та інші вимоги до предмету закупівлі» до «ІНФОРМАЦІЯ для проведення закупівлі через систему електронних закупівель» п. 3.У випадку, якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відповідності основних технічних характеристик запропонованого товару, з основними технічними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.
В п.4.Еквівалент – рівнозначний або рівноцінний товар, який за своїми якісними або технічними характеристиками є не гіршим ніж замовлений товар. Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент».
«Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?»
Відповідно ст.5 Закона України «Про публічні закупівлі» Участь у процедурі закупівлі беруть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах.
При оцінювані пропозиції ФО-П, неплатника ПДВ, розглядатиметься його ціну як остаточна.
Запитання
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:20
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 08:50
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно положень Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019, що регулює допорогові Закупівлі: Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Після закінчення аукціону учасник має право завантажити тільки остаточну цінову пропозицію.
Згідно положень ч.4 ст. 28 Закону України “Про публічні закупівлі”: Замовник розглядає тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації. У Додатку 3 до тендерної документації даної закупівлі подано Форма “ Цінова пропозиція ”. Учасник не повинен відступати від даної форми та має обов’язково вказати “ Назву товару”(марок) та “ Виробника та країну походження ”.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 3 975,00
UAH з ПДВ
3 876,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 4 176,00
UAH з ПДВ
3 897,50
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА 4 303,08
UAH з ПДВ
3 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 4 230,00
UAH з ПДВ
4 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 4 200,00
UAH з ПДВ
4 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Анікін Владислав Володимирович 4 485,00
UAH з ПДВ
4 485,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:34
Електронний підпис
18 жовтня 2019 16:34
Згода з договором.pdf
18 жовтня 2019 16:34
ЕКО4477_Проект Договору.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:41
OsnowDovidky.zip
18 жовтня 2019 11:41
RD_BSO.zip
18 жовтня 2019 11:41
пропозиція на аукціон.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:34
реквизиты.pdf
18 жовтня 2019 16:34
Лист-згода.pdf
18 жовтня 2019 16:34
с_docum_02.jpg
18 жовтня 2019 16:34
с_docum_01.jpg
18 жовтня 2019 16:34
код.jpg
18 жовтня 2019 16:34
Довідка платника.pdf
18 жовтня 2019 16:34
Свідоцтво платника.pdf
18 жовтня 2019 16:34
Свідоцтво.pdf
18 жовтня 2019 16:34
Витяг 2019.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 18:23
Паспорт-ІНН.pdf
18 жовтня 2019 18:23
Цінова.pdf
18 жовтня 2019 18:23
ТЗ.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:49
диск.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

БІЛОЗЕРСЬКА СВІТЛАНА ОЛЕГІВНА

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ФОП Анікін Владислав Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3276300732
Переможець 3 876,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 10:22

Документи

23 жовтня 2019 10:22
Електронний підпис
23 жовтня 2019 10:21
ПРОТОКОЛ 118.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 10:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕКРИТИЙ АРТЕМ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3276300732
3 876,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 10:22
Електронний підпис
23 жовтня 2019 10:21
ПРОТОКОЛ 118.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 14:16
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 12:16
дог70.PDF укладений
01 листопада 2019 12:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 876,00
UAH