Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гальванічні елементи (Батарейки)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-10-09-002242-b b5ba98b061e146f1b5a4bab3d2521588
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 16:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 17:10
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 15:08
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31410000-3: Гальванічні елементи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 упаковка
Батарейка VARTA High Energy AАA 4шт. в упаковці (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
15 упаковка
Батарейка VARTA Longlife 9V 1шт. в упаковці (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
50 упаковка
Батарейка VARTA Lithium CR2032 1шт. в упаковці (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
3 упаковка
Батарейка GP Super Alkaline LR20D 2 штуки в упаковці (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи
15 упаковка
Батарейка VARTA High Energy AА 4шт. в упаковці (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31410000-3 — Гальванічні елементи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником накладної та акту приймання-передачі товару протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання акту приймання-передачі товару Замовником. Фінансування здійснюється за кошти, що надходять від Національної служби здоров’я України. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 12:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання! Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати технічним вимогам, які викладені у тендерній документації. Так, це можуть бути інші торгові марки, але з такими технічними, якісними та кількісними характеристиками товару, які визначені Замовником. Щодо другого запитання - при поданні тендерної пропозиції, Учасник указує у відповідній графі конкретне найменування товару, що пропонується ним, а також виробника та країну походження товару. Щодо третього питання - порівняння тендерних пропозицій Учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана Учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься.
Запитання
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:18
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 15:22
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання. 1. Згідно документації, протягом одного наступного робочого дня після аукціону Учасник повинен викласти у систему кваліфікаційні документи згідно з вимогами Замовника. 2.Учасник повинен в складі своєї пропозиції вказати конкретні марки і виробників запропонованих товарів, технічні вимоги, яких повинні відповідати технічним вимогам визначеним у додатку 1 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович 1 664,16
UAH з ПДВ
1 664,16
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 4 833,00
UAH з ПДВ
4 833,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 10:13
Копія паспорту + ІНН.pdf
22 жовтня 2019 10:12
Про повноваження.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Виписка з ЄДР.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Kodak 1.jpg
18 жовтня 2019 14:50
Alkaline Cylindrical_Додаток 1.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Alkaline Cylindrical_Додаток 2.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Kodak 2.jpg
18 жовтня 2019 14:50
Alkaline Cylindrical_Сертифікат.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Alkaline 9V_Сертифікат.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Alkaline 9V_Додаток.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
18 жовтня 2019 14:50
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:35
технични.pdf
18 жовтня 2019 09:51
Сканировать1 — копия.PDF
18 жовтня 2019 09:51
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
18 жовтня 2019 09:51
Vipiska2.PDF
18 жовтня 2019 09:51
Витяг розширений.pdf
18 жовтня 2019 09:51
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
18 жовтня 2019 09:51
Pasport 2ST.PDF
18 жовтня 2019 09:51
Гарантія на документи.pdf
18 жовтня 2019 09:51
Vityag.PDF
18 жовтня 2019 09:51
Довідка-про досвід.pdf
18 жовтня 2019 09:51
Vipiska.PDF
18 жовтня 2019 09:51
ДОВІДКА документи.pdf
18 жовтня 2019 09:51
Dovidka SCHET.PDF
18 жовтня 2019 09:51
Pasport 12-13ST.PDF
18 жовтня 2019 09:51
ID KOD.PDF
18 жовтня 2019 09:51
Pasport 1ST.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович
#3160619472
Переможець 1 664,16
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 15:22

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 15:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Філатов Дмитро Віталійович
#3160619472
1 664,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №132 батарейки.pdf укладений
04 листопада 2019 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 664,16
UAH (в тому числі ПДВ 277,36 UAH)