Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона.
services for overhaul of the wheel-turning machine KZTS of the «Wagon depot of Mudryon».
services for overhaul of the wheel-turning machine KZTS of the «Wagon depot of Mudryon».
Очікувана вартість
6 000 000,00 UAH
UA-2019-10-09-002122-b ● ef7992e51e6044aab98b981ebc5b2874
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
- Азадян Едуард Володимирович, головний інженер структурного підрозділу "Вагонне депо Мудрьона" регіональної філії "Придніпровська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" 50027, м. Кривий Ріг, вул. Меркулова, 4д, тел. (056) 408-40-22, e-mail: p.vchd8secretar@dp.uz.gov.ua; - Червінська Тетяна Петрівна, відповідальна за договірну роботу структурного підрозділу "Вагонне депо Мудрьона" регіональної філії "Придніпровська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" 50027, м. Кривий Ріг, вул. Меркулова, 4д, тел. 0674232678, e-mail: Chervinskat@vpdp.pp.ua 0674232678 |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Oleynik Oksana Sergeevna (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
- Azadyan Eduard Volodymyr is a Chief Engineer of structural subdivision the "Wagon depot Mudrona" of regional branch «Pridniprovska railway» Public joint stock company «Ukrainian Railway» (JSC «Ukrzaliznytsia»), 50027, misto Kryvyy Rih, Merkulova Street, 4 D, of tel (056) 408 – 40 -22,e-mail: p.vchd8secretar@dp.uz.gov.ua; - Tatyana Chervinskaya, responsible for contract work of structural subdivision the "Wagon depot Mudrona" of regional branch «Pridniprovska railway» Public joint stock company «Ukrainian Railway» (JSC «Ukrzaliznytsia»), 50027, misto Kryvyy Rih, Merkulova Street, 4 D, of tel. 0674232678 e-mail: Chervinskat@vpdp.pp.ua. 0674232678 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2019 15:28 |
Очікувана вартість: | 6 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 09 жовтня 2019 16:23 |
Enquiries until: | 01 листопада 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 листопада 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 6 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Scope of the procurement
. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1(одна) одиниця.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Вагонне депо Мудрьона» регіональної філії "Придніпровська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" 50027, м. Кривий ріг, вул. Меркулова, 4Д - 1од. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – структурний підрозділ «Вагонне депо Мудрьона» регіональної філії "Придніпровська залізниця" акціонерного товариства "Українська залізниця" 50027, м. Кривий ріг, вул. Меркулова, 4Д - 1од. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – власні кошти.
Quantity of goods or scope of work or provision of services – wheel-turning machine KZTS –
1 unit.
8. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services – on territory of Performer, at the address of structural subdivision the "Wagon depot Mudrona " of regional branch «Pridniprovska railway» Public joint stock company «Ukrainian Railway» (JSC «Ukrzaliznytsia»), 50027, misto Kryvyy Rih, Merkulova Street, 4 D, of tel (056) 408 – 40 -22.
The price offer of the participant is not the VAT payer should not exceed the estimated cost of the purchase without VAT. Source of financing the purchase – own funds – depreciation.
Розгорнути
Згорнути
1 unit.
8. Place of delivery of goods or place of performance of work or provision of services – on territory of Performer, at the address of structural subdivision the "Wagon depot Mudrona " of regional branch «Pridniprovska railway» Public joint stock company «Ukrainian Railway» (JSC «Ukrzaliznytsia»), 50027, misto Kryvyy Rih, Merkulova Street, 4 D, of tel (056) 408 – 40 -22.
The price offer of the participant is not the VAT payer should not exceed the estimated cost of the purchase without VAT. Source of financing the purchase – own funds – depreciation.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од.
Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
services for overhaul of the wheel-turning machine KZTS of the «Wagon depot of Mudryon».
CPV: 50530000-9
Період постачання:
по 30 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата наданих послуг проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання обома сторонами акту здавання-приймання наданих послуг з ремонту обладнання, але не раніше реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 16:20 |
Додаток №4.doc | |
09 жовтня 2019 16:20 |
додаток 3.doc | |
09 жовтня 2019 16:20 |
ДОДАТОК 1.doc | |
09 жовтня 2019 16:20 |
міжнародне.JPG | |
09 жовтня 2019 16:20 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-002122-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗАВОД"ТРАНСМАШ", Код ЄДРПОУ:04832737
Дата подання: 15 жовтня 2019 11:40
Збільшення терміну ремонту
Згідно з тендерною документацією на закупівлю «Послуг з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона» номер тендеру в центральній базі даних https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-09-002122-b зазначений строк ремонту обладнання 50 календарних днів.
Доводимо до Вашого відома,що такий строк є не обґрунтованим так як закупівля запланована на 17.12.2019р., а виконати ремонт обладнання потрібно не пізніше 30.12.2019р.
ТОВ «ЗАВОД«ТРАНСМАШ» звертається до Вас с проханням збільшити термін дії договору до кінця першого кварталу 2020р. (до 31.03.2020р.).
Розгорнути
Згорнути
Доводимо до Вашого відома,що такий строк є не обґрунтованим так як закупівля запланована на 17.12.2019р., а виконати ремонт обладнання потрібно не пізніше 30.12.2019р.
ТОВ «ЗАВОД«ТРАНСМАШ» звертається до Вас с проханням збільшити термін дії договору до кінця першого кварталу 2020р. (до 31.03.2020р.).
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2019 16:16
Розглянувши вимогу UA-2019-10-09-002122-b.c1 ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» щодо збільшення терміну ремонту, а саме:
Згідно з тендерною документацією на закупівлю «Послуг з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона» номер тендеру в центральній базі даних https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-09-002122-b зазначений строк ремонту обладнання 50 календарних днів.
Доводимо до Вашого відома, що такий строк є не обґрунтованим так як закупівля запланована на 17.12.2019р., а виконати ремонт обладнання потрібно не пізніше 30.12.2019р.
ТОВ «ЗАВОД«ТРАНСМАШ» звертається до Вас с проханням збільшити термін дії договору до кінця першого кварталу 2020р. (до 31.03.2020р.), яку подано 15.10.2019 о 11:40, стосовно процедури закупівлі за №UA-2019-10-09-002122-b Код ДК 021:2015 – «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона ) на суму 6 000 000,00 грн з ПДВ.
Згідно з тендерною документацію послуги надаються протягом 50 календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки Замовника в паперовій формі, у разі направлення письмової рознарядки після 11.11.2019р. строк надання послуг - не пізніше 30.12.2019р.
З метою безумовного виконання плану ремонту основних засобів у 2019 році по службі вагонного господарства кошти на послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона заплановано на 2019 рік. Перенесення строку надання послуг на І – квартал 2020 року не можливо. Тому вважаємо за потрібне відхилити вимогу UA-2019-10-09-002122-b.c1 ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» щодо збільшення терміну ремонту.
Згідно з тендерною документацією на закупівлю «Послуг з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона» номер тендеру в центральній базі даних https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-09-002122-b зазначений строк ремонту обладнання 50 календарних днів.
Доводимо до Вашого відома, що такий строк є не обґрунтованим так як закупівля запланована на 17.12.2019р., а виконати ремонт обладнання потрібно не пізніше 30.12.2019р.
ТОВ «ЗАВОД«ТРАНСМАШ» звертається до Вас с проханням збільшити термін дії договору до кінця першого кварталу 2020р. (до 31.03.2020р.), яку подано 15.10.2019 о 11:40, стосовно процедури закупівлі за №UA-2019-10-09-002122-b Код ДК 021:2015 – «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона ) на суму 6 000 000,00 грн з ПДВ.
Згідно з тендерною документацію послуги надаються протягом 50 календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки Замовника в паперовій формі, у разі направлення письмової рознарядки після 11.11.2019р. строк надання послуг - не пізніше 30.12.2019р.
З метою безумовного виконання плану ремонту основних засобів у 2019 році по службі вагонного господарства кошти на послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона заплановано на 2019 рік. Перенесення строку надання послуг на І – квартал 2020 року не можливо. Тому вважаємо за потрібне відхилити вимогу UA-2019-10-09-002122-b.c1 ТОВ «ЗАВОД «ТРАНСМАШ» щодо збільшення терміну ремонту.
Номер вимоги: UA-2019-10-09-002122-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРАМАТОРСЬКИЙ ЗАВОД ВАЖКОГО ВЕРСТАТОБУДУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:00222999
Дата подання: 28 жовтня 2019 16:20
Зміни терміну ремонту та технічного завдання
За результатами аналізу тендерної документації (надалі – ТД) до вказаної закупівлі, вбачається, що деякі з умов, що встановлені Замовником, унеможливлюють спроможність учасників взяти участь у цьому тендері, та виконати послуги в повному обсязі.
В тендерній документації вказаної закупівлі Замовник встановив наступний строк надання послуг (виконання робіт):
- п. 9 Оголошення, п. 4.4 тендерної документації: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – послуги надаються протягом 50 календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки Замовника в паперовій формі, у разі направлення письмової рознарядки після 11.11.2019р. строк надання послуг - не пізніше 30.12.2019р.
- Додаток №, п. 5.1.: Строк надання послуг з ремонту обладнання – послуги надаються протягом 50 (п’ятьдесят) календарних днів з моменту отримання Виконавцем письмової рознарядки від Замовника в паперовій формі, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до приймання послуг (підтвердженням відправлення Виконавцю є касовий чек та опис поштового відділення), у разі направлення письмової рознарядки після 11.11.2019, строк надання послуг - не пiзнiше 30.12.2019 року.
Беручи до уваги, що аукціон за даними торгами очікується 10.12.2019 року, то укладання договору буде можливе не раніше ніж у період 16.12.2019-03.01.2020 року. Таким чином, договір не може бути укладений, а роботи виконані за даним тендером у 2019р..
В тендерній документації у Додатку 3 Технічні вимоги, п. 2 вказано: «Корпус лівої бабки має трiщину не пiдлягаючу використанню верстата», а в переліку робіт: «Бабка ліва ремонт (корпус лівої бабки має багаточисленні тріщини (сумарна довжина 1,5 м) не підлягаючу використанню верстата, ремонт корпусу лівої бабки, кришок передньої, та задньої, для відновлення геометричних параметрів згідно технічних умов і відновлення використання)».
Як виробник даного верстата стверджуємо, що відновлення корпусу бабки такими методами недопустимо. Бабка не підлягає ремонту і подальшому використанню. Фахівці проводили обстеження верстата та надавали висновки щодо відновлення роботи та заміні корпусу бабки на новий.
Враховуючи характер послуг, що закуповуються, та об’єм робіт, для ефективного та якісного ремонту колестокарного верстату вказані роботи потрібно виконувати за наступною схемою:
1. Демонтаж верстата на території замовника, погрузка, транспортування на виробничі площі виконавця – 0,5 місяця;
2. Розбирання верстата та виконання дефектації для розробки робочого проекту на виконання послуг – близько 0,5 місяця;
3. Розробка робочого проекту на виконання послуг – приблизно 0,5 місяця;
4. Виготовлення зношених деталей, механічна обробка станини та корпусних деталей верстата, придбання комплектуючих на підставі розробленого проекту – близько 2 місяців;
5. Виконання ремонту верстата з установкою виготовлених деталей і придбаних комплектуючих – близько 1 місяця;
6. Випробування верстата, фарбування, упаковка, транспортування, розвантаження у Замовника – 0,5 місяця;
7. Виконання монтажу та пусконалагоджувальних робіт – приблизно 1 місяць.
Також для виконання капітального ремонту верстатів такої складності потрібна наявність спеціалізованого верстатного обладнання, фахівців відповідної кваліфікації, наявність конструкторської документації та фахівців, які мають необхідну кваліфікацію для проектування вузлів верстатів.
Враховуючи вищевикладене, вимагаэмо:
1. Внести зміни в тендерну документацію та продовжити термін виконання робіт до 6-7 місяців з дати укладання договору.
2. Внести зміни до Додатку 3 Технічні вимоги, п. 2 в перелік робіт: заміну корпусу лівої бабки.
2. Усунути порушення процедури закупівлі.
3. Відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень.
Розгорнути
Згорнути
В тендерній документації вказаної закупівлі Замовник встановив наступний строк надання послуг (виконання робіт):
- п. 9 Оголошення, п. 4.4 тендерної документації: Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг – послуги надаються протягом 50 календарних днів з моменту отримання письмової рознарядки Замовника в паперовій формі, у разі направлення письмової рознарядки після 11.11.2019р. строк надання послуг - не пізніше 30.12.2019р.
- Додаток №, п. 5.1.: Строк надання послуг з ремонту обладнання – послуги надаються протягом 50 (п’ятьдесят) календарних днів з моменту отримання Виконавцем письмової рознарядки від Замовника в паперовій формі, яка вважається дозволом на надання послуг та є підтвердженням готовності Замовника до приймання послуг (підтвердженням відправлення Виконавцю є касовий чек та опис поштового відділення), у разі направлення письмової рознарядки після 11.11.2019, строк надання послуг - не пiзнiше 30.12.2019 року.
Беручи до уваги, що аукціон за даними торгами очікується 10.12.2019 року, то укладання договору буде можливе не раніше ніж у період 16.12.2019-03.01.2020 року. Таким чином, договір не може бути укладений, а роботи виконані за даним тендером у 2019р..
В тендерній документації у Додатку 3 Технічні вимоги, п. 2 вказано: «Корпус лівої бабки має трiщину не пiдлягаючу використанню верстата», а в переліку робіт: «Бабка ліва ремонт (корпус лівої бабки має багаточисленні тріщини (сумарна довжина 1,5 м) не підлягаючу використанню верстата, ремонт корпусу лівої бабки, кришок передньої, та задньої, для відновлення геометричних параметрів згідно технічних умов і відновлення використання)».
Як виробник даного верстата стверджуємо, що відновлення корпусу бабки такими методами недопустимо. Бабка не підлягає ремонту і подальшому використанню. Фахівці проводили обстеження верстата та надавали висновки щодо відновлення роботи та заміні корпусу бабки на новий.
Враховуючи характер послуг, що закуповуються, та об’єм робіт, для ефективного та якісного ремонту колестокарного верстату вказані роботи потрібно виконувати за наступною схемою:
1. Демонтаж верстата на території замовника, погрузка, транспортування на виробничі площі виконавця – 0,5 місяця;
2. Розбирання верстата та виконання дефектації для розробки робочого проекту на виконання послуг – близько 0,5 місяця;
3. Розробка робочого проекту на виконання послуг – приблизно 0,5 місяця;
4. Виготовлення зношених деталей, механічна обробка станини та корпусних деталей верстата, придбання комплектуючих на підставі розробленого проекту – близько 2 місяців;
5. Виконання ремонту верстата з установкою виготовлених деталей і придбаних комплектуючих – близько 1 місяця;
6. Випробування верстата, фарбування, упаковка, транспортування, розвантаження у Замовника – 0,5 місяця;
7. Виконання монтажу та пусконалагоджувальних робіт – приблизно 1 місяць.
Також для виконання капітального ремонту верстатів такої складності потрібна наявність спеціалізованого верстатного обладнання, фахівців відповідної кваліфікації, наявність конструкторської документації та фахівців, які мають необхідну кваліфікацію для проектування вузлів верстатів.
Враховуючи вищевикладене, вимагаэмо:
1. Внести зміни в тендерну документацію та продовжити термін виконання робіт до 6-7 місяців з дати укладання договору.
2. Внести зміни до Додатку 3 Технічні вимоги, п. 2 в перелік робіт: заміну корпусу лівої бабки.
2. Усунути порушення процедури закупівлі.
3. Відмінити процедуру закупівлі у разі неможливості усунення порушень.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2019 08:54
Надаємо відповідь:
З метою безумовного виконання плану ремонту основних засобів у 2019 році по службі вагонного господарства кошти на послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона заплановано на 2019 рік. Перенесення строку надання послуг на 2020 рік не є можливим.
Тому вважаємо за потрібне відхилити вимогу UA-2019-10-09-002122-b.b2.
З метою безумовного виконання плану ремонту основних засобів у 2019 році по службі вагонного господарства кошти на послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона заплановано на 2019 рік. Перенесення строку надання послуг на 2020 рік не є можливим.
Тому вважаємо за потрібне відхилити вимогу UA-2019-10-09-002122-b.b2.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІСТОК-АВТОЗАПЧАСТИНА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАНТЕХСЕРВІС - ЗНАМ'ЯНКА" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦМАШ ІНЖИНІРИНГ" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІСТОК-АВТОЗАПЧАСТИНА" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАНТЕХСЕРВІС - ЗНАМ'ЯНКА" | — | Документи | |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦМАШ ІНЖИНІРИНГ" | — | Документи |
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 11 грудня 2019 11:51 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю: код ДК 021-2015 «50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (Послуги з капітального ремонту колісотокарного верстату КЗТС вагонного депо Мудрьона) згідно ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель). |
Документи:
11 грудня 2019 11:51
|
Протокол про відміну торгів.doc |