Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук Lenovo IdealPad S130 (81J100AHRA)-7шт; Адаптер STLab USB/RS-232-7шт
Очікувана вартість
60 000,00 UAH
UA-2019-10-09-002083-b 5e7783ab644741698d7925490da44ee9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:42
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 13:42
Очікувана вартість: 60 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30000000-9: Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення


Необхідні умови вказані у документах закупівлі

ДОПОРОГОВА ЗАКУПІВЛЯ КПТМ «Криворіжтепломережа» є замовником який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Згідно абзацу 2 ч.1 ст.2 Закону України від 25 грудня 2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі», який передбачає проведення тендерів застосовується до даної категорії замовників за умови що вартість предмета закупівлі товару(товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт – 5 мільйонів гривень Дана закупівля проводиться у відповідності до «Порядку здійснення допорогових закупівель із використанням електроної системи закупівель».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 штуки
Ноутбук Lenovo IdealPad S130 (81J100AHRA)-7шт; Адаптер STLab USB/RS-232-7шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30000000-9 — Офісна та комп’ютерна техніка, устаткування та приладдя, крім меблів та пакетів програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 16:15
необхыдны умови 291.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:31
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 08:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Це допорогова закупівля!
Не допускаємо аналоги.
Спроби застосовувати при розгляді пропозицій різний підхід до оцінки учасників, які є або не є платниками ПДВ, є дискримінаційними. Якщо замовник буде оцінювати учасників за різними критеріями, то це призведе до дискримінації учасників з різними статусами платника ПДВ. Встановлювати виняток для платників ПДВ та встановлювати індивідуальні методики оцінки для відповідних суб’єктів господарювання – не допустимо!(Журнал «РАДНИК у сфері державних закупівель» №7 2017р.) Якщо відхилити не платника ПДВ з економічно вигідною ціною це порушить основні принципи публічних закупівель визначені статею3 Закону України «Про публічні закупівлі.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 47 537,00
UAH з ПДВ
46 337,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ" 49 098,00
UAH з ПДВ
46 934,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 55 020,00
UAH з ПДВ
55 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 12:51
Статут Комел 2018.pdf
17 жовтня 2019 12:51
Санкції.jpg
17 жовтня 2019 12:51
Охорона довкілля.jpg
17 жовтня 2019 12:51
Лист-згода.jpg
17 жовтня 2019 12:51
Лист-довідка.jpg
17 жовтня 2019 12:51
Копія довідки ЄДРПОУ.PDF
17 жовтня 2019 12:51
Комерційна пропозиція.jpg
17 жовтня 2019 12:51
Гарантійний лист.jpg
17 жовтня 2019 12:51
Витяг Комел 16.09.2019.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 10:17
лист про новий товар.pdf
21 жовтня 2019 10:17
Витяг ЄДРПОУ_09.09.2019.pdf
21 жовтня 2019 10:17
ВИПИСКА.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 11:15
Сертификаты леново.rar
16 жовтня 2019 11:15
Сервіс_центри.pdf
16 жовтня 2019 11:15
Пропозиція 55020,00.pdf
16 жовтня 2019 11:15
Сертификаты леново.rar
16 жовтня 2019 11:15
Сервіс_центри.pdf
16 жовтня 2019 11:15
Пропозиція 55020,00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ФОП "РУДИК ВІКТОР ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 46 337,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 15:45

Документи

23 жовтня 2019 15:45
Вибір переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
46 337,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 15:45
Вибір переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 10:18
ЗВІТ 334-19.docx укладений
06 грудня 2019 10:18