Труби сталеві Ф426, 530, 630,720, 820 (ГОСТ 10704-91; 10705-80; 10706-76)
Очікувана вартість
3 400 000,00 UAH
UA-2019-10-09-001919-b 95684e93f68f48808809ea29a07e7481
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)

+380564095491
+380671523392
kptstender@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КПТМ "Криворіжтепломережа"
Код ЄДРПОУ: 03342184
Місцезнаходження замовника: 50000, Україна, Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, провулок Дежньова, 9
Контактна особа замовника: Сергій Миколайович Мітін (директор) Наталя Володимирівна Гулієва (начальник групи з публічних закупівель)
+380564095491, +380671523392
kptstender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:49
Очікувана вартість: 3 400 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Кошти отримані підприємством від господарської діяльності.

Кошти отримані підприємством від господарської діяльності.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
110 тонны
Труби сталеві Ф426, 530, 630,720, 820 (ГОСТ 10704-91; 10705-80; 10706-76)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська, Кривий Ріг, провулок Дежньова,9 (центральний склад)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2020
ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату протягом 60-ти календарних днів за фактично поставлений Товар у відповідності до виставлених рахунків шляхом перерахування відповідної суми на поточний рахунок Постачальника після підписання відповідної накладної. Наявність заборгованості за попередньо поставлений Товар не є підставою для відмови у наступних поставках згідно заявок Замовника. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно довідки про відсутність заборгованності зі сплати податків і зборів
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:35
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 16:18
Згідно додатку № 2 до тендерної документації вимагається надання переможцем довідки про відсутність заборгованності зі сплати податків і зборів, в якому містится посилання на те, що переможець може надати засвідчену копію заяви про надання довідки, якщо довідку не отримано в зазначені сроки від ДФС. Останнім часом ДФС відмовдяється надавати такі довідки у паперовому вигляді, а надсилає електрону довідку про відсутність заборгованності підприємства учасника торгів безпосередньо замовнику на майданчик. Чи буде така довідка у електроному вигляді прийнята замовником без надання її у паперовому вигляді?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть розглядатись пропозиції та прийматись документи від Учасників/Переможців згідно вимог встановлених тендерною документацією. Пропозиції з документами, що суперечать вимогам тендерної документації, будуть вважатись такими, що не відповідають та підлягатимуть відхиленню (рішення тендерного комітету протокол №3/30/19 від 15.10.2019р.)
щодо надання відповіді по технічному завданню
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:32
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 15:28
Добрий день! 1) Чи достатьньо надати договір з підприємствами-виробниками на постачання трубної продукції, які регулюють фінансово-господарські відносини між підприємствами? Так як не всі підприємства- виробники не надають гарантійні листи на імя учасника щодо надання гарантійних зобовєязань, пов'язаних з поставкою товару. 2) Чи обовязково надання сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015,IDT для підприємства, яке не є виробником при наявності в учасника сертифікату управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1).Необхідно надати гарантійний лист виробника на ім’я учасника від підприємства.
2). Якщо учасник не являється виробником, необхідно надати Сертифікат відповідності вимогам охорони оточуючого середовища ДСТУ ISO 14001:2015,IDT виробника.
Відповідь надано згідно рішення тендерного комітету (протокол 4/30/19 від 17.10.2019р.) з урахуванням інформації кваліфікованого фахівця (службова записка №3661 від 17.10.2019р.).
ДСТУ 8803-18
Дата подання: 15 жовтня 2019 09:46
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 15:31
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації п.3 розділу "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ УМОВ В ЧАСТИНІ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ", необхідно надати наступне: "Зразок документа якості виробника та лист-гарантія, що при поставці товару будуть надані документи підтверджуючі якість з технічними характеристиками, які повністю відповідають вимогам Замовника ДСТУ 8803-18". Якщо ми правильно зрозуміли, у вищезазначеній вимозі йдеться мова про ДСТУ 8803:2018 "ПРОКАТ ТОВСТОЛИСТОВИЙ З ВУГЛЕЦЕВОЇ СТАЛІ ЗВИЧАЙНОЇ ЯКОСТІ"? Та відповідно до зазначеної вимоги потрібно надати зразки сертифікатів якості на листовий прокат з якого виготовляються труби? Просимо надати відповідь на запитання та більш детально зазначити вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно рішення тендерного комітету (протокол №5/30/19 від 17.10.2019р.) внесено зміни до тендерної документації та останю викладено у новій редакції.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Актуальні тендери

До пошуку