Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30230000-0 Комп’ютерне обладнання «Персональний комп’ютер».
Очікувана вартість
23 000,00 UAH
UA-2019-10-09-001661-b 2ee062eda0fc4d998b820ee901423387
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ освіти Павлоградської міськради

+380563240567
+380563263444
gorono0714@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142365
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Леніна, 42-а
Контактна особа: Відділ освіти Павлоградської міськради
+380563240567,+380563263444
gorono0714@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 23:55
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 23:55
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 13:25
Очікувана вартість: 23 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Більш детально в Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
30230000-0 Комп’ютерне обладнання «Персональний комп’ютер» (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул. Верстатобудівників, 1-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 10:29
компютерДНЗ№ 61.docx
09 жовтня 2019 14:54
Договір куплі-продажу-2019.docx
09 жовтня 2019 14:54
СПЕЦИФІКАЦИЯ до договору куплі -продажу-2019.XLS
10 жовтня 2019 10:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 10:29
компютерДНЗ№ 61.docx
09 жовтня 2019 14:54
компютерДНЗ№ 61.docx
09 жовтня 2019 14:54
Договір куплі-продажу-2019.docx
09 жовтня 2019 14:54
СПЕЦИФІКАЦИЯ до договору куплі -продажу-2019.XLS

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:37
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 15:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На питання, щодо:
1) Аналоги - розглядатися не будуть;
2) Повідомляємо, що без зазначення конкретної торгової марки чи моделі не можливо перевірити документи, які підтверджують якість та відповідность товару (сертифікати , висновки або інше). Тому ми вважаємо це зрозумілим для учасників і не потрібним нагадування (щодо Вашого прохання);
3) Згідно чинного законодавства ФОП не платники ПДВ мають право брати участь в торгах. В Оголошенні вказана очікувана вартість з урахуванням ПДВ, учасники повинні врахувати податок, який сплачують (ПДВ чи єдиний податок). Система Прозорро обирає переможця за критерієм "ціна", яка є остаточною і до якою додаватися нічого не повинно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-09-001661-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 15 жовтня 2019 17:27
До уваги замовника
Шановний замовник , звертаємо Вашу увагу на невідповідність технічної частини пропозиції учасника ТОВ "КомпаКом". У оголошенні про проведення закупівлі акцентовано увагу та виділено "АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ, розглядатися не будуть". Також учасником у складі документів пропозиції повинні бути надані "копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт,посвідчення або ін.);". Учасник ТОВ "КомпаКом" пропонує - "Монітор 23.8 максимальна роздільна здатність екрана - 1920 х 1080, , Покриття -Anti-Glare, 4мс" , не вказуючи конкретну назву та маркування товару, хоча замовником була чітко прописана модель. Також ТОВ "КомпаКом" не надав сертифікат відповідності на невідомо який запропонований ним монітор. Враховуючі суттєві невідповідності технічних вимог закупівлі, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 жовтня 2019 13:30
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-10-09-001661-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:25
Оскарження переможця
Шановний замовник, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом", яка не відповідає вимогам закупівлі. Ми вважаємо, що лист, який надано учасником ТОВ "КомпаКом" про технічну помилку при подачі пропозиції є порушенням, тому що Замовником було чітко прописано у документації, що аналоги товару не приймаються, а також учасник на підтвердження якості товару повинен був надати - "копія документу (-ів), що підтверджує якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або ін.);". Учасником ТОВ "КомпаКом" при подачі пропозиції до початку аукціону не було вказано ні конкретну марку монітору, ні сертифікат на підтвердження якості. Тільки після нашої попередньої вимоги учасник ТОВ "КомпаКом" змінює технічну частину пропозиції , вказуючи конкретну модель монітора, але все рівно не надає жодного сертифікату або іншого документу на монітор , який вимагається у оголошенні. Після закінчення аукціону учасник має право викладати тільки оновлену пропозицію з оновленою ціною, вносити інши зміни, тим паче у технічну частину є не добросовісною конкуренцією. Також зауважимо, що учасником ТОВ "КомпаКом" не вказано, яка саме версія (парт-номер виробника) операційної системи Windows 10 Pro ним запропонована, на неї він також також не надає жодного документу (сертифікату, або листа виробника на право використанння, або інше) дозволяючого перевірити справжність ліцензії. Враховуючи вище викладене, вимагаємо Тендерний комітет ще раз детально перевірити відповідність пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом" вимогам закупівлі та дискваліфікувати її.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 жовтня 2019 13:30
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 22 800,00
UAH з ПДВ
22 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 23 000,00
UAH з ПДВ
23 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 22 800,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 13:30
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 22 800,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 10:39
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 23 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:08

Документи

17 жовтня 2019 08:03
Електронний підпис
17 жовтня 2019 08:02
комп. ДНЗ № 61.jpg

Документи

18 жовтня 2019 10:39
Електронний підпис

Документи

21 жовтня 2019 16:08
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:08
кмп.ДНЗ № 61.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
23 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 16:08
Електронний підпис
21 жовтня 2019 16:08
кмп.ДНЗ № 61.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:33
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 15:12
компДНЗ 61 (2).jpg укладений
29 жовтня 2019 15:09
компДНЗ 61 (3).jpg укладений
29 жовтня 2019 15:09
компДНЗ 61 (1).jpg укладений
29 жовтня 2019 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 23 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 833,33 UAH)