Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція ПС 110/10 кВ «Буряківка» на території комплексу виробництв «Вектор» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» (у т.ч. виготовлення робочої документації)» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]
Очікувана вартість
71 361 747,00 UAH
UA-2019-10-09-001599-a 9eb9ba7d39c449d9a0ae1ff83cd14083
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халімон Анастасія Володимирівна

+380459351074 tender@cemrw.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство "Центральне підприємство з поводження з радіоактивними відходами" (ДСП "ЦППРВ")
Код ЄДРПОУ: 37197102
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., місто Чорнобиль, вул. Кірова, 52
Контактна особа: Халімон Анастасія Володимирівна
+380459351074
tender@cemrw.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 19:57
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 20:01
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 20:01
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 12:39
Очікувана вартість: 71 361 747,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


КПКВК 2408090 Спеціальний фонд КЕКВ 3210
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 «Реконструкція ПС 110/10 кВ «Буряківка» на території комплексу виробництв «Вектор» у зоні відчуження Іванківського району Київської області» (у т.ч. виготовлення робочої документації)» [За кодом CPV за ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь]
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, на півночі Київської області в межах Київського Полісся, на межиріччі Прип'яті й Ужу, на відстані 13 км на південний захід від ЧАЕС, в 30-ти кілометровій зоні відчуження і безпосередньо в 10-ти кілометровій зоні посиленого радіоекологічного контролю. Будівельний майданчик існуючої ПС 110/10 кВ «Буряківка», розташований в охоронному периметрі КВ «Вектор»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт За наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовник може здійснювати 100% попередню оплату етапів виконуваних робіт, керуючись нормами постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за державні кошти» та постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» Аванс 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 20:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 19:57
ТД пс110-10 кВ Буряківка 09.10.2019.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ 60 657 485,00
UAH з ПДВ
60 621 885,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго" 70 200 000,00
UAH з ПДВ
70 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМ ІН КОМ ЛТД" 70 550 000,00
UAH з ПДВ
70 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 18:32
щодо ст17.pdf
24 жовтня 2019 18:32
розподіл % між субпідр.PDF
24 жовтня 2019 18:32
ОУД.pdf
24 жовтня 2019 18:32
Гарантия.zip
24 жовтня 2019 18:32
гарантія.pdf
24 жовтня 2019 18:32
Тех ч.pdf
24 жовтня 2019 18:32
пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 18:32
кв ч1.pdf
24 жовтня 2019 18:32
кв ч3.pdf
24 жовтня 2019 18:32
кв ч4.pdf
24 жовтня 2019 18:32
кв ч5.pdf
24 жовтня 2019 18:32
кв ч2.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 12:42
Довідка з МВС від 23.10.2019.pdf
24 жовтня 2019 16:48
2. Додаток 2.rar
24 жовтня 2019 16:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
24 жовтня 2019 16:48
1. Додаток 1, ст. 16.rar
24 жовтня 2019 16:48
4. Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 16:48
7. Гарант лист санкції.PDF

Публічні документи

24 жовтня 2019 17:33
Виписка.pdf
24 жовтня 2019 17:33
Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 17:33
Ліцензія.pdf
24 жовтня 2019 17:33
Дозвіл.pdf
24 жовтня 2019 17:33
Відомості ЄДРПУО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ

ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"

ТОВ "КОМ ІН КОМ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХНОСТАР ЕНЕРГОПРОЕКТ
#42821525
Відхилено 60 621 885,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 19:26
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
Переможець 70 200 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 18:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецтермомонтаж-Енерго"
#38622372
70 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2024 14:46
Дод. угода 16. СТМ енерго (1).pdf зміни до договору
06 січня 2024 14:44
Електронний підпис укладений
03 липня 2023 10:31
ДУ15.pdf зміни до договору
03 липня 2023 10:28
Електронний підпис укладений
03 липня 2023 10:24
Електронний підпис укладений
29 червня 2022 15:59
Буряківка ПС 110_10 СТМ доп. угода13 27.06.2022.pdf зміни до договору
29 червня 2022 15:06
Електронний підпис укладений
21 грудня 2021 20:16
ДУ 12 СТМ.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 20:15
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 13:43
ду11 від 21.10.2021 дог. 18-11-2019.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
30 серпня 2021 18:00
ДУ _10 від 30.08.2021 Реконструкція ПС 110.pdf зміни до договору
30 серпня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 19:32
ДУ 9 Реконструкція ПС 110.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 19:30
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 11:15
ДУ 8 до дог. 18-11-2019 ПС 110-10.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 18:54
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 21:02
ДУ 7 Реконструкція ПС 110.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 21:01
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 10:08
ДУ 6 Реконструкція ПС 110.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 18:38
ДУ 5 Реконструкція ПС 110.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 18:37
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 10:51
ДУ 4 Реконструкція ПС 110.pdf зміни до договору
31 березня 2020 10:37
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 15:42
ДУ 3 Реконструкція ПС110.PDF зміни до договору
02 березня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:58
ДУ 2 Реконструкція ПС110.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 15:21
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 13:18
ДУ _1 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
05 грудня 2019 13:17
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 21:48
Договір підряду на будівництво № 18/11-2019 зміни до договору
19 листопада 2019 21:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
02 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на підставі п. 5.2 договору підряду
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на підставі п. 5.2 договору підряду
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі. Уточнення Договірної ціни (Додаток №3)
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункти 5.1., 5.2., 15.1. договору підряду
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пункт 4) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пункти 5.1., 5.2., 15.1. договору підряду на будівництво від 18.11.2019 р. № 18/11-2019
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з введенням на всій території України воєнного стану на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами) та настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили), які засвідчені загальним офіційним листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, керуючись пунктом 4) частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 5.1., 5.2., 15.1. договору
Номер договору про закупівлю: 18/11-2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML