Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту покрівлі житлового будинку № 5 на вул. Декабристів у Дарницькому районі м. Києва ( ОСББ «Декабристів-5»), на умовах співфінансування
Очікувана вартість
1 782 360,00 UAH
UA-2019-10-09-001571-a f8305b3223a04783a24f4b142c06b6c7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волкотруб Павло Віталійович

380445632767 tenderkk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва»
Код ЄДРПОУ: 39604270
Вебсайт: http://www.e-tender.biz
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, Харківське шосе 148-А
Контактна особа: Волкотруб Павло Віталійович
380445632767
tenderkk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:45
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 18:45
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 15:18
Очікувана вартість: 1 782 360,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 823,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Більш детальна інформація у Додатку №5 до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з капітального ремонту покрівлі житлового будинку № 5 на вул. Декабристів у Дарницькому районі м. Києва ( ОСББ «Декабристів-5»), на умовах співфінансування. Джерело фінансування закупівлі: Співфінансування : кошти бюджету міста Києва - 90 %, кошти співвласників багатоквартирних будинків 10 %.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, місто Київ, Київ, вул. Декабристів, 5 ( ОСББ «Декабристів-5»)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3 не пізніше 10 (десяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 18:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 18:48
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
09 жовтня 2019 18:48
ТД_Декабристів_5.pdf
09 жовтня 2019 18:48
НОВА ФОРМА ОГОЛОШЕННЯ.pdf
09 жовтня 2019 18:48
ТД Декабристів, 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 695 740,06
UAH з ПДВ
1 695 740,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП" 1 770 509,68
UAH з ПДВ
1 770 509,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:36
Довідка корупція 24.10.19.pdf
23 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис
23 жовтня 2019 15:47
7. Лист - згода.pdf
23 жовтня 2019 15:47
5.1. Проект договору.pdf
23 жовтня 2019 15:47
4. Документи Додаток 9.rar
23 жовтня 2019 15:47
2. Ст. 17 Додаток 2.rar

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:22
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Статут.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Проект Договору.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Паспорт.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Ліцензія.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Лист згода.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Договор 35-19-97.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Договор 35-19-95.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Договор 35-19-79.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Довідка про санкції.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Довідка обладнання.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Довідка о працівниках.PDF
24 жовтня 2019 16:22
Гарантійний термін.PDF
24 жовтня 2019 16:22
2.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "БУДГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
1 695 740,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:23
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:08
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 16:57
Додаткова_угода_2_Декабристів_5.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 15:09
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2019 11:27
Додаткова_угода_1_Декабристів_5.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 11:26
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:42
Договір_11_11_Тн_1091_Декабристів_5.pdf укладений
11 листопада 2019 17:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали дану Додаткову угоду, про наступне: 1. Відповідно до п.3.2. та п. 12.2. Договору підряду № 11/11-Тн/1091 від «11» листопада 2019 року (далі – Договір підряду) Сторони дійшли згоди внести зміни до Пункту 3.1. Договору підряду та викласти його в наступній редакції: «3.1. Договiрна цiна на виконання робiт зазначена у кошториснiй документації до даного Договору. Цiна Договору становить 1 662 722,06 грн. (один мільйон шістсот шістдесят дві тисячі сімсот двадцять дві гривні 06 копiйок) в т.ч. ПДВ 20% - 277 120,34 грн. (двісті сімдесят сім тисяч сто двадцять гривень 34 копійки), в тому числi: - Кошти бюджету міста Києва 90% - 1 496 449,85 грн. (один мільйон чотириста девяносто шість тисяч чотириста сорок девять гривень 85 копійок) в т.ч. ПДВ 20% - 249 408,31 грн. - Кошти співвласників багатоквартирних будинкiв 10% - 166 272,21 (сто шістдесят шість тисяч двісті сімдесят дві гривні 21 копійка), в т.ч. ПДВ 20% - 27 712,03 грн.» 2. Додаток № 1 до Договору підряду – Протокол погодження договірної ціни викладається у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 2 до Договору підряду – Договірна ціна, кошторисна документація викладається у новій редакції, що додається. 4. Інші умови Договору підряду, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору підряду. 7. Цю Додаткову угоду складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 11/11-Тн/1091
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уклали дану Додаткову угоду, про наступне: 1. Відповідно до п. 3.2., п. 3.4, п. 4.1 та п. 12.2 Договору підряду № 11/11-Тн/1091 від «11» листопада 2019 року Сторони дійшли згоди внести зміни до Пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «Договiрна цiна на виконання робiт зазначена у кошториснiй документації до даного Договору. Цiна Договору становить 1 534 391,72 грн (один мільйон п’ятсот тридцять чотири тисячі триста дев’яносто одна гривня, 72 копiйки) в т.ч. ПДВ 20% - 255 731,95 грн (двісті п’ятдесят п’ять тисяч сімсот тридцять одна гривня 95 коп), в тому числi: - Кошти бюджету міста Києва 90% - 1 380 952,55 грн (один мільйон триста вісімдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві гривні 55 коп) в т,ч. ПДВ 20% - 230 158,76 грн. - Кошти співвласників багатоквартирних будинкiв 10% - 153 439,17 грн (сто п’ятдесят три тисячі чотириста тридцять дев’ять гривень 17 коп), в т.ч. ПДВ 20% - 25 573,19 грн» 2. Додаток № 1 до Договору підряду – Протокол погодження договірної ціни викладається у новій редакції, що додається. 3. Додаток № 2 до Договору підряду – Договірна ціна, кошторисна документація викладається у новій редакції, що додається. 4. Інші умови Договору підряду, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня її підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 6. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 7. Цю Додаткову угода складено у двох примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 11/11-Тн/1091
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 534 391,72
UAH (в тому числі ПДВ 255 731,95 UAH)