Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПРОЦЕССОР INTEL Core i5 8500 (BX80684I58500)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-09-001525-b ● 560de73525d24b2d82c3cafa7fc22f69
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Роменський районний організаційно-методичний центр культури і мистецтва" Роменської районної ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 39820851 |
Місцезнаходження: | 42070, Україна , Сумська обл., Роменський район, с. Бобрик, вул. ЛЕНІНА, 60 |
Контактна особа: |
Олександр Юсов +380973291609 rmn.kultura@sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 14:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 14:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2019 14:30 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2019 12:32 |
Очікувана вартість: | 20 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,90% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ПРОЦЕССОР INTEL Core i5 8500 (BX80684I58500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42001, Україна, Сумська область, м. Ромни, Коржівська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 14:31 |
Процессор 502.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо операційної системи
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:29
Шановний замовнику. З метою попередження випадку закупівлі товару з неліцензійним програмним забезпеченням просимо внести уточнення в документацію - "Комплект поставки операційної системи 1) кожний примірник програмного забезпечення має постачатися в оригінальній упаковці виробника;
2) упаковка повинна бути з голограмою, яка підтверджує сертифікацію операційної системи для продажу на території України;
3) упаковка повинна містити установочний диск з оригінальним голографічним захистом;
4) упаковка повинна містити оригінальну сертифікаційну наліпку (COA) з серійним номером (номер для активації)
5) артикул програмного забезпечення (парт номер) повинен співпадати на упаковці, на голограмі та на сертифікаційній наліпці COA
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Переможець |
17 712,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 12:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
img20191203_09245532.pdf | укладений |
03 грудня 2019 10:09
|
договор процесор.PDF | укладений |
11 листопада 2019 12:28
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
17 712,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 952,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | невиконання умов договору, непоставка товару передбаченого договором. |