Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПРОЦЕССОР INTEL Core i5 8500 (BX80684I58500)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-09-001525-b 560de73525d24b2d82c3cafa7fc22f69
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександр Юсов

+380973291609 rmn.kultura@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Роменський районний організаційно-методичний центр культури і мистецтва" Роменської районної ради Сумської області
Код ЄДРПОУ: 39820851
Місцезнаходження: 42070, Україна , Сумська обл., Роменський район, с. Бобрик, вул. ЛЕНІНА, 60
Контактна особа: Олександр Юсов
+380973291609
rmn.kultura@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 14:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 14:30
Початок аукціону: 18 жовтня 2019 12:32
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,90%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ПРОЦЕССОР INTEL Core i5 8500 (BX80684I58500)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42001, Україна, Сумська область, м. Ромни, Коржівська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  25 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30213300-8 — Настільні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 14:31
Процессор 502.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:38
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо операційної системи
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:29
Шановний замовнику. З метою попередження випадку закупівлі товару з неліцензійним програмним забезпеченням просимо внести уточнення в документацію - "Комплект поставки операційної системи 1) кожний примірник програмного забезпечення має постачатися в оригінальній упаковці виробника; 2) упаковка повинна бути з голограмою, яка підтверджує сертифікацію операційної системи для продажу на території України; 3) упаковка повинна містити установочний диск з оригінальним голографічним захистом; 4) упаковка повинна містити оригінальну сертифікаційну наліпку (COA) з серійним номером (номер для активації) 5) артикул програмного забезпечення (парт номер) повинен співпадати на упаковці, на голограмі та на сертифікаційній наліпці COA
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 17 892,00
UAH з ПДВ
17 712,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 18 702,00
UAH з ПДВ
17 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 19:20
ПРОПОЗИЦІЯ_17212.pdf
17 жовтня 2019 14:26
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 жовтня 2019 14:26
Уставні_завірені.zip

Публічні документи

15 жовтня 2019 11:12
Сервіс_центри.pdf
15 жовтня 2019 11:12
!Пропозиція - 18702.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 17 712,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 12:09

Документи

22 жовтня 2019 12:06
img20191022_12032393.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 12:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
17 712,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 12:06
img20191022_12032393.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
img20191203_09245532.pdf укладений
03 грудня 2019 10:09
договор процесор.PDF укладений
11 листопада 2019 12:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 712,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 952,00 UAH)
Причини розірвання договору: невиконання умов договору, непоставка товару передбаченого договором.