Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
14 700,00 UAH
UA-2019-10-09-001519-a ● 07832a28b71b49b286afc7ae3f6d9c00
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445495 |
Місцезнаходження: | 04205, Україна , Київська обл., Київ, просп.Оболонський,16 |
Контактна особа: |
Малигіна Галина Петрівна 380444267811 rozmaita_liana@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 17 жовтня 2019 12:57 |
Очікувана вартість: | 14 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Згідно додатку № 1 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 Одиниця
Канцелярські товари за кодом ДК 021-2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04205, Україна, місто Київ, Київ, заклади культури
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 жовтня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 17:55 |
Оголошення канцтовари 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:24
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 12:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Допускаємо на торги товари з іншими торговими марками по параметрам еквівалентним заявленим . Запрошуємо до участі всіх учасників, у т.ч. ФОПів. Пропозиція розглядається по остаточній ціні, у кого з ПДВ у кого без ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
11 910,47
UAH з ПДВ
|
17 жовтня 2019 14:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договiр канц ЗК 1К.PDF | укладений |
24 жовтня 2019 16:04
|