Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Придбання сміттєвих контейнерів для житлово-комунальних підприємств "Мрія-Т" та "Лучівське" Шевченківської сільської ради(код за ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Сміттєві контейнери)
Очікувана вартість
435 712,00 UAH
UA-2019-10-09-001478-b ● 66b3fe0467674ddb88d547008ad954d4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шевченківська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04375286 |
Місцезнаходження: | 57263, Україна , Миколаївська обл., с. Шевченкове, Жовтневий р-н , вул. Шевченко, 34 |
Контактна особа: |
Тетяна Шакунова 0512684298, 0512684485 slrada@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 14:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 14:54 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 435 712,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 357,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
придбання сміттєвих контейнерів для ЖКП "Мрія-Т" - 35 шт. ,для ЖКП "Лучівське" - 19 шт.
придбання сміттєвих контейнерів для ЖКП "Мрія-Т" - 35 шт. ,для ЖКП "Лучівське" - 19 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Придбання сміттєвих контейнерів для житлово-комунальних підприємств "Мрія-Т" та "Лучівське" Шевченківської сільської ради(код за ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Сміттєві контейнери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за поставлений в повному обсязі товар відповідної згідно тендерної документації технічної характеристики здійснюється на підставі товарно-транспортних накладних, накладної на товар, рахунку та підписаного Акту приймання-передачі товарно-матеріальних цінностей | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 14:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 14:24 |
tender.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Непаралельні ребра жорсткості
Дата подання: 11 жовтня 2019 18:01
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:44
Замовником зазначено «Для надання більшої жорсткості, підвищення стійкості при навантаженнях чаша та боковини контейнера повинні бути виготовлені з суцільного листа металу шляхом глибокого штампування з наявністю непаралельних штампованих ребер жорсткості на передній і задній стінці контейнера. Проясніть з якою метою зазначається дана вимога. Ребра жорсткості не впливають на міцність контейнера. А передбачаючи дану вимогу Замовник не дає можливості прийняти участь у Закупівлі Учасникам які пропонують контейнери з паралельними ребрами жорсткості. Чим дискримінує інших Учасників. Дана вимога призводить до недобросовісної конкуренції, оскільки учасники які не відповідають даним вимогам не зможуть прийняти участь у закупівлі, або пропозиція наступних буде відхилено. Тому просимо зазначити такі вимоги які не порушуватимуть законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність непаралельних ребер жорсткості збільшує жорсткість виробу, відбувається деформаційне зміцнення металу, що в підсумку забезпечує збереження геометричної форми корпусу і кришки контейнера у всіх режимах роботи при номінальному навантаженні. Це сприяє більшому строку служби контейнера
Вимога щодо товщини
Дата подання: 11 жовтня 2019 18:01
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:45
Вимога щодо «Вузол кронштейну захвата та підйому євроконтейнера виконаний методом багаторівневого штампування з металу товщиної не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі» є дискримінаційною. Оскільки вимога Замовника в частині де менша товщина не задовольнятиме Замовника, і буде відхилена. Проте стандарт на який посилається Замовник не визначає даної вимоги, тому вона можу бути виготовлена на розсуд Замовника. Головне щоб вона виконувала свої функції. Замовник у даному випадку не дає можливості подати пропозиції Учасником технічні характеристики контейнера якого, інші ніж передбачені Замовником. Тому просимо внести зміни у тендерну документацію, оскільки дана вимога є незаконною та такою, що порушує норми ст. 3, ч. 3 ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон не містить положень, що вимоги, які висуваються замовниками до предмета закупівлі мають відповідати в повній мірі міжнародним або національним стандартам. Стандарти встановлюють лише загальні вимоги до товару (продукції), однак не враховують потреби конкретного замовника.
Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини. При цьомуЗамовник не встановлює конкретний розмір товщини металу у 2мм, цей показник може бути і більшим. Менша товщина не задовольняє потреби Замовника
Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини. При цьомуЗамовник не встановлює конкретний розмір товщини металу у 2мм, цей показник може бути і більшим. Менша товщина не задовольняє потреби Замовника
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 11 жовтня 2019 18:02
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:42
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно конструкції з кронштейнами для утримання коліс які кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм. Пояснюємо, що товщина сталі не впливає на міцність контейнера. На його довготривале використання впливає лиши використання даного контейнера за призначенням згідно інструкції. Передбачаючи таку товщину сталі Замовник створюю нерівні умови для Учасників. Та порушує при цьому ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: : Вимога щодо того, що кронштейни для утримання коліс кріпляться до корпуса контейнера методом зварювання та виготовлені зі сталі товщиною не менше 4 мм і мають вбудований підсилювач товщиною не менше 4 мм обґрунтована міцністю, надійністю конструкції та тривалістю експлуатації. Товщина сталі, з якого виготовлений контейнер та його окремі вузли, напряму впливає на якість виробу в цілому, і зокрема, на довговічність та надійність. Що стосується зазначеної вимоги саме до кронштейну для утримання коліс, то останній піддається значним навантаженням та ударам і, як показує досвід, в першу чергу виходить за ладу (деформується, відривається).
Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 4 мм і більше.
Дана вимога не обмежує коло потенційних учасників, оскільки останні мають можливість пропонувати контейнери, кронштейни для утримання коліс яких виготовлені зі сталі товщиною 4 мм і більше.
Вимога стосовно труби квадратного перетину
Дата подання: 11 жовтня 2019 18:03
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:41
Просимо обґрунтувати вимогу стосовно того що « По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 20 мм.» Чому саме труба з квадратним перетином?. Пояснюємо, що Замовником у даному випадку зазначена вимога, яка є дискримінаційною. Контейнери можуть бути як з трубою діаметром 20 мм – тобто круглою так і з трубою перетином 20х20. Тому конкретно зазначаючи такий вид труби, Замовник не дає можливості Учасникам які виготовляють контейнер з трубою іншою ніж зазначено Замовником прийняти участь у закупівлі. При цьому порушують ч.3 ст.5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Рама з труби квадратного перетину підсилює раму чаші контейнера, витримує значні навантаження на вигин і скручування, що запобігає деформації контейнера та сприяє довшому строку служби.
Внесення змін до технічної документації
Дата подання: 11 жовтня 2019 18:03
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 12:41
Зазначаючи, що Придбання сміттєвих контейнерів з відповідно встановленими технічними характеристиками або еквівалент є необхідним, оскільки за основними характеристиками товар є таким, що оптимально відповідає потребам замовника:
- за своїми унікальними технічними характеристиками;
- за основними характеристиками товар підходить замовнику по технічним якостям;
- доступність та наявність досвіду працюючого персоналу з товаром відповідних технічних характеристик, наявність матеріально - технічної бази даного товару (наявність та широкий вибір запасних частин на ринку). Замовник уже не має наміру закуповлювати контейнери із технічними характеристиками іншими ніж передбачено. Не даючи можливості запропонувати контейнер кращої якості за нижчою ціною. Оскільки технічні характеристики складені таким чином що Учасники які виготовляють контейнери в межах визначених стандартом EN 840-2 проте з іншими параметрами ніж зазначено Замовником не зоже конкурувати із Учасником який запропонував товар, ідентичний товару що закуповлюється. Тому просимо внести зміни до тендерної документації з метою уникнення порушень норм законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Прошу уточнити, які саме технічні характеристики ви пропонуєте розширити, якщо наголошуєте що товар Ваш ідентичний товару, який закуповуємо.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Вимоги до предмета закупівлі формуються Замовником з урахуванням його потреб.
Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації визначений опис технічних характеристик товару. При цьому тендерна документація передбачає можливість учасників подати еквівалент, вказавши технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником. Вимоги до предмета закупівлі формуються Замовником з урахуванням його потреб.
Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
В Додатку 3 до Тендерної документації визначений опис технічних характеристик товару. При цьому тендерна документація передбачає можливість учасників подати еквівалент, вказавши технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-001478-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 10 жовтня 2019 13:52
Внесення змін до тендерної документації
Технічні вимоги згідно предмету закупівлі суперечать пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, згідно з яким технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження чи виробника. Технічний опис предмета закупівлі містить посилання на конкретну торговельну марку, а саме СЗАО "Завод Сантэкс", дистриб'ютором якої є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕНТОК ГРУП". Досягти потрібного функціоналу продукції можливо й іншими способами, а не лише через застосування описаної ним конструкції. Просимо внести зміни до тендерної документації для розширення всіх можливих потенційних учасників та виробників, економії державних коштів та прибрати дискримінаційні вимоги щодо інших учасників
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 жовтня 2019 16:22
Прошу уточнити, які саме технічні характеристики, що конкретно ви пропонуєте розширити? Дані з переліченими технічними характеристиками закупівлі є оптимальними для роботи ЖКП та наявної у них техніки, про що було описано
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2019-10-09-001478-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Запоріжкомунсталь", Код ЄДРПОУ:38626199
Дата подання: 04 листопада 2019 16:11
Оскарження визначення переможця
У процесі ознайомлення з протоколом засідання тендерного комітету Шевченківського сільради від 30.10.2019 №54 за результатами тендерних торгів код за ДК 021 до: 2015: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та Посудини високого тиску (сміттєві контейнери) учасник ТОВ «Запорожкомунсталь» має ряд заперечень, а саме: . 1.В тендерній документації Замовником була потрібна згода на обробку даних конкретних особи, яка підписує документи. Про решту осіб вимоги на згоду про обробці даних не висувалося. (Лист надано) . . 2.Відповідно тендерній документації було потрібно підтвердження досвіду роботи спільно з наданням документів про його виконанні, а про дотримання термінів його виконання вимог не висувалося (Договір і накладні надані) . 3. інформаційний лист з питання застосування або незастосування санкцій було надано в довільній формі так як в тендерній документації встановлена форма не була надана. (лист в наявностіі)
. 4.Вимоги в галузі технічних характеристик є безпідставними так як учасником був наданий класичний зразок продукції -контейнер відповідний ДСТУ 8476 : 2015, нормам EN 840 і стандартам DIN прототипи якого випускаються провідними фірмами протягом багатьох десятків років.У той же час вимоги до малюнка ребер жорсткості і використання для каркаса виключно квадратної труби не обгрунтовані певними нормативними документами або висновками експертиз компетентних лабораторій . Відповідно до тендерної документації розділ 3 пункт 3.1. Після проведення електронного аукціону учасником у період кваліфікації надається: • Специфікація Із зазначеним Переліку продукції, кількості та вартості, що відповідає тендерній Пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону. Однак замовник не дав можливості учасникам надати вищевказані документи так як розгляд проводився одним засіданням і одним протоколом
До всього іншого згідно з тендерною документацією, опублікованій Замовником основним критерієм оцінки є -100% ціна. Таким чином віддаючи перемогу ТОВ «Ренток Груп» Замовник порушує умови тендерної документації, розроблені ним самім, Тендерне законодавство України і завдає збиток Державі в розмірі 24 500 грн.Ці факти дозволяють зробити висновок про наявність в діях Замовника корупційної складової.На підставі викладених фактів, як сумлінні учасники торгів вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Шевченківського сільради про визнання ТОВ «Ренток Груп» переможцем і зробити адекватний аналіз документації ТОВ «Запорож комунсталь », відповідно до тендерного законодавства. .У ІНШОМУ випадки ми будемо ініціюваті Звернення до компетентних ОРГАНІВ для Доданий належної ОЦІНКИ діям замовника в особі Шевченківської сільської ради.
Розгорнути
Згорнути
. 4.Вимоги в галузі технічних характеристик є безпідставними так як учасником був наданий класичний зразок продукції -контейнер відповідний ДСТУ 8476 : 2015, нормам EN 840 і стандартам DIN прототипи якого випускаються провідними фірмами протягом багатьох десятків років.У той же час вимоги до малюнка ребер жорсткості і використання для каркаса виключно квадратної труби не обгрунтовані певними нормативними документами або висновками експертиз компетентних лабораторій . Відповідно до тендерної документації розділ 3 пункт 3.1. Після проведення електронного аукціону учасником у період кваліфікації надається: • Специфікація Із зазначеним Переліку продукції, кількості та вартості, що відповідає тендерній Пропозиції учасника за результатами проведеного аукціону. Однак замовник не дав можливості учасникам надати вищевказані документи так як розгляд проводився одним засіданням і одним протоколом
До всього іншого згідно з тендерною документацією, опублікованій Замовником основним критерієм оцінки є -100% ціна. Таким чином віддаючи перемогу ТОВ «Ренток Груп» Замовник порушує умови тендерної документації, розроблені ним самім, Тендерне законодавство України і завдає збиток Державі в розмірі 24 500 грн.Ці факти дозволяють зробити висновок про наявність в діях Замовника корупційної складової.На підставі викладених фактів, як сумлінні учасники торгів вимагаємо скасувати рішення тендерного комітету Шевченківського сільради про визнання ТОВ «Ренток Груп» переможцем і зробити адекватний аналіз документації ТОВ «Запорож комунсталь », відповідно до тендерного законодавства. .У ІНШОМУ випадки ми будемо ініціюваті Звернення до компетентних ОРГАНІВ для Доданий належної ОЦІНКИ діям замовника в особі Шевченківської сільської ради.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 листопада 2019 12:43
30 жовтня 2019 року відбулося засідання тендерного комітету Шевченківської сільської ради з порядком денним: «Кваліфікація учасників тендерних пропозицій електронних закупівель – відкритих торгів на закупівлю товару згідно ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (придбання сміттєвих контейнерів для житлово-комунальних підприємств "Мрія-Т" та "Лучівське" Шевченківської сільської ради (Сміттєві контейнери).
Відповідно до ч.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно зі статтею 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» тендерний комітет дійшов одностайного висновку про невідповідність його тендерної пропозиція умовам тендерної документації виходячи з нижчевикладеного.
1. Пунктом 3.1. Розділу 3 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, а саме: лист-згода на обробку персональних даних - надається у довільній формі на директора та особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» є Шульга Анна Сергіївна.
Тендерна пропозиція в даній процедурі закупівлі підписана комерційним директором Шульгою Сергієм Володимировичем. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав лист-згоду на обробку персональних даних лише на особу, яка підписала документи тендерної пропозиції – комерційного директора Шульги С.В. Згода на обробку персональних даних директора ТОВ «Запоріжкомунсталь» Шульги А.С. не надана.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» в цій частині не відповідає умовам тендерної документації.
2. Замовником в тендерній документації встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. З цією метою учасник повинен надати Інформацію про досвід виконання аналогічного договору згідно таблиці 1 Додатку 1 до ТД та скан-копію оригінала з усіма додатками до договору. Також умовами тендерної документації встановлена вимога щодо надання сканованої копії оригіналу гарантійного листа від Постачальника про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах. Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав гарантійний лист вих.№4 від 17.10.2019, яким гарантує поставку продукції вчасно, відповідно до технічного завдання. Проте, наданий Учасником у складі тендерної документації досвід виконання аналогічного договору не підтверджує можливість вчасної поставки товару у разі визначення його переможцем.
3. Відповідно до п. 5.2. Розділу 5 Тендерної документації разом з пропозицією учасник подає інформаційний лист щодо незастосування чи застосування до нього відповідних санкцій з посиланням на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій. Тендерна документація не містить вимоги до форми листа, проте містить вимогу, що у листі про незастосування санкцій до учасника має бути посилання на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій. Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» надано Гарантійний лист щодо санкцій, який не містить посилання на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій.
Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» в цій частині не виконав вимогу Замовника, не застосувавши посилання в довідці довільної форми, на чинні законодавства, що стосуються санкцій, тому в цій частині не відповідає умовам тендерної документації.
4. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасники повинні вказати конкретні технічні характеристики запропонованого, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку, без виразів «не менше»/ «не більше», «має бути» тощо) , а у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Учасником не підтверджено відповідність пропонованого товару вимогам Замовника згідно з: п.2 Технічних вимог в частині наявності непаралельних ребер жорсткості; п. 10 Технічних вимог «По периметру верхньої частини контейнер обладнаний рамою з швелеру 50 мм», а має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину 20 на 20 мм.
Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» надає учасникам процедури закупівлі право подати до органу оскарження скарги на умови тендерної документації. Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» наданим правом не скористався. Більше того, Учасник надав у складі своєї пропозиції Згоду щодо умов, в якій погодився з тим, що Замовник може відхилити його тендерну пропозицію згідно з умовами тендерної документації.
В пункті 3.6 Розділу 3 Тендерної документації міститься умова, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Відповідно до статті 3 Закону принципами публічних закупівель є недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Стаття 30 Закону зобов'язує замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За сукупності вищенаведених підстав, тендерним комітетом Шевченківської сільської ради прийняте об’єктивне та неупереджене рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Суб’єктивна думка учасника про те, що його пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації не може бути підставою для скасування правильного по суті рішення тендерного комітету.
Відповідно до ч.4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно зі статтею 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» тендерний комітет дійшов одностайного висновку про невідповідність його тендерної пропозиція умовам тендерної документації виходячи з нижчевикладеного.
1. Пунктом 3.1. Розділу 3 Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, а саме: лист-згода на обробку персональних даних - надається у довільній формі на директора та особу, яка підписала документи тендерної пропозиції.
Згідно відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЖКОМУНСТАЛЬ» є Шульга Анна Сергіївна.
Тендерна пропозиція в даній процедурі закупівлі підписана комерційним директором Шульгою Сергієм Володимировичем. У складі своєї пропозиції учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав лист-згоду на обробку персональних даних лише на особу, яка підписала документи тендерної пропозиції – комерційного директора Шульги С.В. Згода на обробку персональних даних директора ТОВ «Запоріжкомунсталь» Шульги А.С. не надана.
Отже, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» в цій частині не відповідає умовам тендерної документації.
2. Замовником в тендерній документації встановлено вимогу, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен документально підтвердити досвід виконання аналогічного договору. З цією метою учасник повинен надати Інформацію про досвід виконання аналогічного договору згідно таблиці 1 Додатку 1 до ТД та скан-копію оригінала з усіма додатками до договору. Також умовами тендерної документації встановлена вимога щодо надання сканованої копії оригіналу гарантійного листа від Постачальника про гарантію поставки продукції вчасно в разі перемоги учасника в торгах. Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» надав гарантійний лист вих.№4 від 17.10.2019, яким гарантує поставку продукції вчасно, відповідно до технічного завдання. Проте, наданий Учасником у складі тендерної документації досвід виконання аналогічного договору не підтверджує можливість вчасної поставки товару у разі визначення його переможцем.
3. Відповідно до п. 5.2. Розділу 5 Тендерної документації разом з пропозицією учасник подає інформаційний лист щодо незастосування чи застосування до нього відповідних санкцій з посиланням на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій. Тендерна документація не містить вимоги до форми листа, проте містить вимогу, що у листі про незастосування санкцій до учасника має бути посилання на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій. Учасником ТОВ «Запоріжкомунсталь» надано Гарантійний лист щодо санкцій, який не містить посилання на чинні законодавчі акти, що стосуються санкцій.
Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» в цій частині не виконав вимогу Замовника, не застосувавши посилання в довідці довільної форми, на чинні законодавства, що стосуються санкцій, тому в цій частині не відповідає умовам тендерної документації.
4. Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації учасники повинні вказати конкретні технічні характеристики запропонованого, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (Учасник повинен вказати конкретні технічні характеристики запропонованого Товару, що в повному обсязі підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника, які визначені в Додатку, без виразів «не менше»/ «не більше», «має бути» тощо) , а у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Учасником не підтверджено відповідність пропонованого товару вимогам Замовника згідно з: п.2 Технічних вимог в частині наявності непаралельних ребер жорсткості; п. 10 Технічних вимог «По периметру верхньої частини контейнер обладнаний рамою з швелеру 50 мм», а має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину 20 на 20 мм.
Стаття 18 Закону України «Про публічні закупівлі» надає учасникам процедури закупівлі право подати до органу оскарження скарги на умови тендерної документації. Учасник ТОВ «Запоріжкомунсталь» наданим правом не скористався. Більше того, Учасник надав у складі своєї пропозиції Згоду щодо умов, в якій погодився з тим, що Замовник може відхилити його тендерну пропозицію згідно з умовами тендерної документації.
В пункті 3.6 Розділу 3 Тендерної документації міститься умова, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, буде відхилена як невідповідна вимогам документації.
Відповідно до статті 3 Закону принципами публічних закупівель є недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Стаття 30 Закону зобов'язує замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, у разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
За сукупності вищенаведених підстав, тендерним комітетом Шевченківської сільської ради прийняте об’єктивне та неупереджене рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Запоріжкомунсталь» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Суб’єктивна думка учасника про те, що його пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації не може бути підставою для скасування правильного по суті рішення тендерного комітету.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" |
435 500,00
UAH з ПДВ
|
405 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Запоріжкомунсталь" |
434 701,08
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
432 041,04
UAH з ПДВ
|
432 041,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
434 500,00
UAH з ПДВ
|
434 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" #36926941 |
Відхилено |
405 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:21
|
ТОВ "Запоріжкомунсталь" #38626199 |
Відхилено |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:26
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Відхилено |
432 041,04
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:29
|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Переможець |
434 500,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 15:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 11:57
|
106 від 11.11.2019 р.pdf | укладений |
11 листопада 2019 11:55
|