Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі будівлі Єланецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, смт. Єланець, Миколаївської обл.
Очікувана вартість
2 735 660,40 UAH
UA-2019-10-09-001478-a e68aa7326939426093b6f053eaa5f69b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головань Світлана Валеріївна

+380515991255 elrayvno@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Єланецької райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02144967
Місцезнаходження: 55501, Україна , Миколаївська обл., смт Єланець, вул. Паркова, 15 А
Контактна особа: Головань Світлана Валеріївна
+380515991255
elrayvno@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 15:17
Очікувана вартість: 2 735 660,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,18%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі будівлі Єланецької ЗОШ І-ІІІ ступенів, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, смт. Єланець, Миколаївської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55501, Україна, Миколаївська область, смт. Єланець, проспект Незалежності, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконані роботи (джерело фінансування - бюджетні кошти) Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 17:25
проект договору.doc
09 жовтня 2019 17:25
для загрузки проект.rar
09 жовтня 2019 17:25
ТД 09.10.19.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Критерій оцінки
Дата подання: 10 жовтня 2019 14:18
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 22:00
Добрий день. В Додатку № 9 Тендерної документації вказано, що критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна з ПДВ. Якщо наше підприємство знаходиться на єдиному податку і не є платником ПДВ, ми не можемо взяти участь у процедурі закупівлі? Дякую.
Відповідь: «Дякуємо за звернення. При проведенні процедури закупівлі та встановленні вимог у тендерній документації необхідно керуватися встановленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципами здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Практика органу оскарження – Антимонопольного комітету України говорить про те, що замовник не має права обмежувати участь у закупівлі потенційних учасників і встановлювати методику оцінки, яка обмежуватиме участь в торгах будь якого суб’єкта господарювання. Таким чином, суб’єкти господарювання платники ПДВ та платники Єдиного податку приймають участь у закупівлях на рівних умовах, різна система оподаткування не повинна бути підставою для відхилення пропозицій того чи іншого учасника.
Відповідно до п.9 ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ). Згідно ч.1 ст.28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Наказом від 13.04.2016 № 680 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» (далі – Наказ) затверджена примірна тендерна документація та визначений порядок її заповнення. Щодо оцінки пропозицій у Наказі встановлено: «замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до ч.1 ст.28 Закону. У разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення/невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ).»
Відповідно до п.1 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій викладені в Додатку №9 до цієї тендерної документації. У Додатку 9 зазначено, що критерієм оцінки є: Ціна. Відповідно до вимог Наказу встановлено, що ціна зазначається з ПДВ.
Крім того, вимогами п.2 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції встановлено, що загальна ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає здійснювати виконання робіт: Капітальний ремонт покрівлі будівлі Еланецької ЗОШ I-III ступенів, що розташована за адресою: проспект Незалежності, 5, смт. Єланець, Миколаївської обл. (код ДК 021:2015 - 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи) відповідно до вимог Замовника, викладених у Додатку № 1 до цієї Тендерної документації та на умовах, визначених у Додатку № 5 до цієї Тендерної документації та включає вартість виконання робіт, вартість матеріально-технічних ресурсів, необхідних для виконання робіт, транспортних витрат, витрат на страхування, навантаження, розвантаження, сплату податків, зборів та інших обов’язкових платежів, усіх інших витрат, необхідних для належного виконання робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, учасник при поданні тендерної пропозиції зазначає ціну з урахуванням встановлених у п.2 розділу V тендерної документації вимог щодо податків, зборів та інших обов’язкових платежів, усіх інших витрат, необхідних для належного виконання робіт за предметом закупівлі, оцінку проводить система електронних закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону (ст.28 Закону), замовник лише розглядає документи учасників, починаючи з найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, у нашому випадку за найменшою ціною, яка визначена за результатами аукціону. Якщо переможець закупівлі буде учасником, який є неплатником ПДВ, то договір про закупівлю буде укладений без ПДВ.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БК ФРЕГАТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ 2 726 133,02
UAH з ПДВ
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ" 2 480 675,29
UAH з ПДВ
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:50
Dovidka_19294665620140183378.pdf
28 жовтня 2019 16:50
Dovidka_19294665620140183378.pdf.p7s
25 жовтня 2019 19:00
Довідка.pdf
25 жовтня 2019 19:00
Довідка.pdf.p7s
25 жовтня 2019 18:57
Довідка.pdf.p7s
25 жовтня 2019 18:57
Довідка.pdf
25 жовтня 2019 18:54
Довідка.pdf.p7s
25 жовтня 2019 18:54
Довідка Фрегат.pdf
25 жовтня 2019 18:45
Тендерна пропозиція.PDF
25 жовтня 2019 18:45
Довідка.PDF
24 жовтня 2019 22:35
Електронний підпис
24 жовтня 2019 22:34
Гарантійний лист.PDF
24 жовтня 2019 22:34
Відгуки.PDF
24 жовтня 2019 22:34
Довідки.PDF
24 жовтня 2019 22:34
Аналогічний договір 1.PDF
24 жовтня 2019 22:34
Тендерна пропозиція.PDF
24 жовтня 2019 22:34
Аналогічний договір 2.PDF
24 жовтня 2019 22:34
Проект договору.PDF

Публічні документи

04 листопада 2019 09:26
Електронний підпис
04 листопада 2019 09:23
Тендерна пропозиція.pdf
04 листопада 2019 09:23
Статут ІМПОРТСТРОЙ 2.08.2019.pdf
04 листопада 2019 09:23
Кошториси.pdf
04 листопада 2019 09:23
Договірна ціна.pdf
04 листопада 2019 09:23
Довідка щодо підпису.pdf
04 листопада 2019 09:23
Довідка щодо банкрутства.pdf
04 листопада 2019 09:23
Довідка ТОВ ІМПОРТСТРОЙ.zip
04 листопада 2019 09:23
Довідка з МВС Горпинич С.В..pdf
04 листопада 2019 09:23
Довідка з ДПСУ.pdf
04 листопада 2019 09:23
Довідка Горпинич С.В..zip
04 листопада 2019 09:23
ВИТЯГ ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:11
Календарний графік.pdf
24 жовтня 2019 16:11
Договір оренди ВІК.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Протокол зборів.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Проект договору.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Договірна ціна.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Довідка про санкції.pdf
23 жовтня 2019 17:10
Гарантійний лист.pdf
23 жовтня 2019 17:10
ВИК техника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БК ФРЕГАТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ

ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БК ФРЕГАТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ
#40668704
Відхилено 2 299 999,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 16:35
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
Переможець 2 299 999,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМПОРТСТРОЙ"
#38525214
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 13:52
Додаткова угода 1.doc.pdf зміни до договору
31 липня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 13:44
Електронний підпис укладений
19 листопада 2019 14:00
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48
договір укладений
19 листопада 2019 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника на підставі вимог п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі"
Номер договору про закупівлю: 129
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку з затримкою фінансування витрат замовника на підставі вимог п.4 ч.4 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі"
Номер договору про закупівлю: 129
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 155 153,40
UAH (в тому числі ПДВ 359 192,23 UAH)