Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
12 500,00 UAH
UA-2019-10-09-001437-a ● d6139111e2704bf5a215d87058c88ec9
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37414016 |
Місцезнаходження: | 03040, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3 |
Контактна особа: |
Білоніжко Марина Олександрівна 380442575060 upszn_it@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 17:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 жовтня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 12 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
багатофункціональний пристрій з функцією дуплекса, мережевого друку та бездротового звязку передачі даних, обсяг друку 50 тис. стр./міс.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03040, Україна, місто Київ, Київ, вул. Ломоносова, 5 корп. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 жовтня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 12:43 |
Оголошення БФП.docx |
10 жовтня 2019 12:43 |
Оголошення БФП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 12:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановні Учасники, Замовник ретельно розглянув надані запитання, на що повідомляє:
1. Замовником допускається подання у ціновій пропозиції багатофункціональний пристрій торгової марки або моделі яка відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Але перевага буде надаватися зазначеному товару у технічній документації до торгів.
2. Прохання щодо зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях враховано. Зміни внесено до Закупівлі.
3. Так, фізична осіба-підприємець неплатник ПДВ допускається до участі у Закупівлі. Розгляд пропозиції буде здійснено по остаточній ціні (як сформує система).
1. Замовником допускається подання у ціновій пропозиції багатофункціональний пристрій торгової марки або моделі яка відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації. Але перевага буде надаватися зазначеному товару у технічній документації до торгів.
2. Прохання щодо зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях враховано. Зміни внесено до Закупівлі.
3. Так, фізична осіба-підприємець неплатник ПДВ допускається до участі у Закупівлі. Розгляд пропозиції буде здійснено по остаточній ціні (як сформує система).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" #43139923 |
Відхилено |
10 456,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 12:16
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій