Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Проекційні екрани
Очікувана вартість
11 700,00 UAH
UA-2019-10-09-001347-a ● 323f2afd135243ffb0b22002621b437a
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Пологівської районної державної адміністрації Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 02136258 |
Місцезнаходження: | 70600, Україна , Запорізька обл., місто Пологи, вулиця Єдності 32, Пологівський район |
Контактна особа: |
Славний Сергій Володимирович +380616522744 osvita_pologi_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2019 16:43 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 жовтня 2019 16:43 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 11 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38650000-6: Фотографічне обладнання
для закладів загальної середньої освіти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Проекційні екрани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70608, Україна, Запорізька область, м.Пологи, вул. Єдності, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2019
ДК 021:2015: 38650000-6 — Фотографічне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі – місцевий бюджет | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 16:49 |
Оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:29
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 13:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день!
1) Документацією передбачена можливість надання еквіваленту товару, про це зазначено в Додатку 1 до Оголошення.
2) Вимогами замовника передбачено, що "При підготовці тендерної пропозиції Учасник повинен чітко зазначати найменування товару, виробника (тип, марка, модель, артикул виробника та ін.), що пропонується для постачання (Додаток 1)..
3) В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Якщо за результатами аукціону пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною, запропонована ним ціна буде розглядатись як остаточна.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що уважність при вивчення вимог документації замовника - запорука Вашого успіху!
1) Документацією передбачена можливість надання еквіваленту товару, про це зазначено в Додатку 1 до Оголошення.
2) Вимогами замовника передбачено, що "При підготовці тендерної пропозиції Учасник повинен чітко зазначати найменування товару, виробника (тип, марка, модель, артикул виробника та ін.), що пропонується для постачання (Додаток 1)..
3) В закупівлі можуть приймати участь фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Якщо за результатами аукціону пропозиція ФО-П неплатника ПДВ буде найбільш економічно вигідною, запропонована ним ціна буде розглядатись як остаточна.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що уважність при вивчення вимог документації замовника - запорука Вашого успіху!
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-001347-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:42
Щодо невідповідності пропозиції ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" вимогам Оголошення
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" не відповідає вимогам Оголошення про проведення закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4.5. Учасником обов'язково надаються у складі пропозиції документи, які засвідчують якість та безпеку товару (його складових) (ліцензії, сертифікати якості від виробника, сертифікати відповідності від виробника, декларації про відповідність, висновки СЕС тощо). У складі пропозиції ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" відсутні зазначені вище документи, що ставить під сумнів якість та безпечність запропонованих Учасником проекційних екранів. Таким чином, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-10-09-001347-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 29 жовтня 2019 17:50
Щодо невідповідності пропозиції ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" вимогам Оголошення
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що пропозиція ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" не відповідає вимогам Оголошення про проведення закупівлі. Відповідно до вимог пункту 4.5. Учасником обов'язково надаються у складі пропозиції документи, які засвідчують якість та безпеку товару (його складових) (ліцензії, сертифікати якості від виробника, сертифікати відповідності від виробника, декларації про відповідність, висновки СЕС тощо). У складі пропозиції ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" надано Довідку щодо сертифікації, в якій Учасник зазначає, що сертифікація запропонованого товару не є обов'язковою. Однак, наголошуємо, що отримання висновку СЕС є обов'язковим, оскільки такий Висновок підтверджує безпечність екрану, який буде використовуватися в навчальному процесі та його відповідність медичним показникам безпеки, санітарним нормам і правилам захисту населення від електромагнітних випромінювань. Таким чином, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" як таку, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
9 525,60
UAH з ПДВ
|
9 525,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" |
11 610,00
UAH з ПДВ
|
11 466,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
11 475,00
UAH з ПДВ
|
11 475,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
9 525,60
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 16:42
|
ТОВ "ІМПЕРІАЛ ГРУП СЕРВИС" #41111906 |
Відхилено |
11 466,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 17:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" #37653216 |
Переможець |
11 475,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 17:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2019 10:50
|
Договір | укладений |
05 листопада 2019 10:45
|