Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інтерактивні дошки, проектори, інтерактивні підлоги для учнів інклюзивних та спеціальних класів
Очікувана вартість
671 526,60 UAH
UA-2019-10-09-001331-b ● 4621a06c82f34db5a10f3f4e10384390
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02146713 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Воронцовська, 15-А |
Контактна особа: |
Дмитро Чаплинський +380552456061 osoba_persha@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 17:00 |
Очікувана вартість: | 671 526,60 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
21 жовтня 2019 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2019 15:54 |
Додаток 3 до тендерної документації. (зі змінами).docx | |
21 жовтня 2019 15:54 |
Тендерна документація (зі змінами) .doc | |
21 жовтня 2019 15:54 |
Перелік змін.docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 8 до тендерної документації.docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 6 до тендерної документації.docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 1 до тендерної документації .docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 9 до тендерної документації.docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 7 до тендерної документації.docx | |
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
21 жовтня 2019 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 жовтня 2019 15:54 |
Додаток 3 до тендерної документації. (зі змінами).docx
|
||||||
21 жовтня 2019 15:54 |
Тендерна документація (зі змінами) .doc
|
||||||
21 жовтня 2019 15:54 |
Перелік змін.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 8 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 6 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 1 до тендерної документації .docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 9 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 7 до тендерної документації.docx
|
||||||
09 жовтня 2019 13:52 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 інтерактивні дошки, проектори та інтерактивна підлога для учнів інклюзивних та спеціальних класів класів, ЗЗСО №4 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 246 445,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 232,23 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
7 шт
Лот №1 інтерактивні дошки, проектори та інтерактивна підлога для учнів інклюзивних та спеціальних класів класів, ЗЗСО №4 (джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету)
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, херсон, за адресами закладів управління освіти Херсонської міської ради
Дата доставки:
20 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | розрахунки здійснюються по факту отримання товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:40
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 14:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання: відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 3 до Тендерної документації Замовника до усіх матеріалів (товарів), що містять посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовується вираз «або еквівалент». Це використовується для зручності наведення характеристик і не є вимогою постачання даної конкретної торгівельної марки, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Усі показники та функціональні можливості еквіваленту мають бути не гіршими, ніж у зазначеного матеріалу (товару); 2) Інформація щодо другого питання міститься у Додатку 3 та Додатку 4 до тендерної документації; 3) Що до третього питання: У разі надання пропозиції Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без врахування ПДВ та в графі «Загальна вартість», грн., з ПДВ» зазначають ціну без ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – «ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів [у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ]. Особа, що виявила намір взяти участь у торгах, визначає ціни на товари, які вона пропонує надавати за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів усіх інших витрат. Не врахована Учасником вартість окремих товарів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх надання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДАНИЛЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #1899108933 |
Відхилено |
191 300,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2019 15:38
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Переможець |
191 400,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 10:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2019 11:04
|
1885.PDF | укладений |
20 листопада 2019 11:03
|