Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» код по ДК 021:2015 – 32320000-2 (інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
367 080,00 UAH
UA-2019-10-09-001254-b 0ddf92e86f204ba595ebe4cb2292d780
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Ігорівна Некрасова

+380500527287
+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02142885
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56
Контактна особа: Катерина Ігорівна Некрасова
+380500527287,+380626471538
kramgoroo_dz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 13:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:35
Очікувана вартість: 367 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 комплект
Інтерактивний мультимедійний комплекс для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа» (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, Загальноосвітні школи управління освіти м. Краматорськ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% оплата по факту постачання товару з відстрочкою платежів до 30 календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 13:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 13:31
Оголошення_.docx
09 жовтня 2019 13:31
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
09 жовтня 2019 13:31
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:43
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 10:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Стосовно першого питання - відповідно до додатку 1 тендерної документації усі посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, конструкцію або тип, або виробника вважати у редакції з виразом «або еквівалент». Товар повинен відповідати технічним, кількісним та якісним вимогам Замовника. Для підтвердження Учасник надає заповнену таблицю відповідності запропонованого Учасником товару технічним, кількісним та якісним вимогам тендерної документації з зазначенням назви виробника, найменування і моделі обладнання. Зазначені характеристики обладнання мають бути не гірше визначених у приведеній таблиці в тендерній документації. Стосовно другого питання, відповідно до ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі": вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах". Ціна зазначається учасниками з урахуванням Податкового кодексу України. Оцінка тендерної пропозиції зазначена в п. 1 розділу V тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 358 200,00
UAH з ПДВ
358 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕВЦОВ О.В. 366 750,00
UAH з ПДВ
366 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 23:02
МВС 27.10.pdf
30 жовтня 2019 23:02
ДФС до 01.11.pdf
28 жовтня 2019 21:31
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 12:18
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:07
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Таблиця відповідності.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Сертифікати.pdf
25 жовтня 2019 12:07
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Погодження тех вимоги.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Письмова згода.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Лист санкції.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Довідка ст 17.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Довідка повноваження.pdf
25 жовтня 2019 12:07
Довідка довкілля.pdf
25 жовтня 2019 12:06
Аналогічний договір.pdf
25 жовтня 2019 12:06
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 20:59
ФОРМА.pdf
24 жовтня 2019 20:59
ФОП ШевцовОВ паспорт.pdf
24 жовтня 2019 20:59
ФОП ШевцовОВ витяг.pdf
24 жовтня 2019 20:59
ФОП ШевцовОВ виписка.pdf
24 жовтня 2019 20:59
ФОП ШевцовОВ _НН.pdf
24 жовтня 2019 20:59
Ст 17.pdf
24 жовтня 2019 20:59
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (2).pdf
24 жовтня 2019 20:59
Наказ.pdf
24 жовтня 2019 20:58
Лист ліцензування.pdf
24 жовтня 2019 20:58
договір аналог.pdf
24 жовтня 2019 20:58
Довідка.pdf
24 жовтня 2019 20:58
Довідка щодо довкілля.pdf
24 жовтня 2019 20:58
Довідка працівники.pdf
24 жовтня 2019 20:58
Довідка МТБ.pdf
24 жовтня 2019 20:58
Довідка 2.pdf
24 жовтня 2019 20:58
Витяг ЄДРПОУ Шевцов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ФОП ШЕВЦОВ О.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Переможець 358 200,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 14:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
358 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 09:56
Звіт_Здоренко.pdf укладений
18 грудня 2019 09:54
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 11:59
Повід ДУ3110-33.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:57
ДУ 3110-33.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 11:57
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 15:42
дог. 3110-33.pdf укладений
18 листопада 2019 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №1 до договору викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №3110-33
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 358 200,00
UAH