Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24450000-3 Агрохімічна продукція (Засоби для достерилізаційного очищення, дезінфекції, стерилізації виробів медичного призначення, медичних відходів, біологічних виділень, генеральних прибирань тощо)
Очікувана вартість
823 774,00 UAH
UA-2019-10-09-001223-b ● c037409937fe4a009a16e97af0a95d63
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова" |
Код ЄДРПОУ: | 01985423 |
Вебсайт: | http://www.mechnikova.com |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |
Контактна особа: |
Федоренко Наталія Миколаївна +380567135116; +380957181411 tender.dnepr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 13:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 13:46 |
Очікувана вартість: | 823 774,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1415 шт
(Засоби для достерилізаційного очищення, дезінфекції, стерилізації виробів медичного призначення, медичних відходів, біологічних виділень, генеральних прибирань тощо) (кошти медичної субвенції з державного бюджету; кошти обласного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, площа Соборна, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти медичної субвенції з державного бюджету; кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 13:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 13:21 |
Додаток 7.doc | |
09 жовтня 2019 13:21 |
Додаток 6.doc | |
09 жовтня 2019 13:21 |
Додаток 5.doc | |
09 жовтня 2019 13:21 |
Додаток 4.doc | |
09 жовтня 2019 13:21 |
Додаток 3.doc | |
09 жовтня 2019 13:21 |
Додаток 2.doc | |
09 жовтня 2019 13:21 |
Додаток 1.doc | |
09 жовтня 2019 13:21 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-001223-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Восток-Фарм", Код ЄДРПОУ:35809661
Дата подання: 11 жовтня 2019 09:35
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з Вашого боку процедури публічних закупівель.Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у Вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані діючі речовини засобів, вказані речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для зазначених в документації торгових марок, зазначений специфічний тільки для зазначених торгових марок спектр антимікробної активності, вказана можливість використання засобу Терразим в підлогомийних та посудомийних маншинах ( Вони відсутні в закладі), є вимога щодо виходу робочого розчину з 1кг. концентрату при вказаній експозиції! Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути
Згорнути
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані діючі речовини засобів, вказані речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для зазначених в документації торгових марок, зазначений специфічний тільки для зазначених торгових марок спектр антимікробної активності, вказана можливість використання засобу Терразим в підлогомийних та посудомийних маншинах ( Вони відсутні в закладі), є вимога щодо виходу робочого розчину з 1кг. концентрату при вказаній експозиції! Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 15:44
Тендерний комітет КЗ «Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І.І. Мечникова» у відповідь на Вашу вимогу, повідомляє наступне.
У лікарні розроблений перелік необхідних для роботи дезінфекційних засобів, постачання яких здійснюється багатьма компаніями в Україні, що підтверджується електронною системою закупівель “ProZorro”. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі необхідних для роботи дезінфекційних засобів за спектром антимікробної дії, призначенням, класом безпеки, режимом використання, виходячи з власних потреб у кількості товару, бюджетного фінансування та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників.
Тендерна документація містить перелік засобів дезінфекції із обов’язковим визначенням «або еквівалент», що відповідає чинному законодавству. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме дезінфекційні засоби повинні використовуватись установами. При зазначенні технічних характеристик дезінфікуючих засобів замовник також керувався методичними вказівками щодо застосування кожного із засобів, затвердженими Державною санітарно-епідеміологічною службою України. Неспроможність учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує замовник, не є ознакою дискримінації.
Варто зазначити, що потреба у дезінфікуючих засобах складається з урахуванням профілю та специфіки роботи відділень, режиму проведення прибирання та обробки.
При визначенні переліку засобів Замовник обрав такі, що мають перш за все широкий спектр антибактеріальної дії та надійні дезінфікуючі властивості, що підтверджено попереднім досвідом використання обраних засобів та результатами постійного систематичного бактеріологічного контролю виробів та матеріалів медичного призначення, спецодягу та об’єктів внутрішнього середовища. Дезінфекційний засіб «Терразім» використовується в закладі при проведенні генеральних прибирань. Враховуючи великі площі приміщень, лікарня має підлогомийні машини.
Виходячи зі змісту вимоги, скаржника не влаштовує склад засобів. Але документація не містить конкретний склад засобів, а тільки містить посилання на активно діючу речовину. У вимозі не наведено доказів, що технічним вимогам тендерної документації відповідають дезінфекційні засоби лише одного виробника. Ваша вимога містить елементи тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для вас результату та має ознаки лобіювання власних комерційних інтересів.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Тому будь-які звинувачення у дискримінації є безпідставними. Отже вважаємо вашу вимогу необґрунтованою та безпідставною.
У лікарні розроблений перелік необхідних для роботи дезінфекційних засобів, постачання яких здійснюється багатьма компаніями в Україні, що підтверджується електронною системою закупівель “ProZorro”. Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі необхідних для роботи дезінфекційних засобів за спектром антимікробної дії, призначенням, класом безпеки, режимом використання, виходячи з власних потреб у кількості товару, бюджетного фінансування та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників.
Тендерна документація містить перелік засобів дезінфекції із обов’язковим визначенням «або еквівалент», що відповідає чинному законодавству. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме дезінфекційні засоби повинні використовуватись установами. При зазначенні технічних характеристик дезінфікуючих засобів замовник також керувався методичними вказівками щодо застосування кожного із засобів, затвердженими Державною санітарно-епідеміологічною службою України. Неспроможність учасника закупівлі запропонувати товари, яких потребує замовник, не є ознакою дискримінації.
Варто зазначити, що потреба у дезінфікуючих засобах складається з урахуванням профілю та специфіки роботи відділень, режиму проведення прибирання та обробки.
При визначенні переліку засобів Замовник обрав такі, що мають перш за все широкий спектр антибактеріальної дії та надійні дезінфікуючі властивості, що підтверджено попереднім досвідом використання обраних засобів та результатами постійного систематичного бактеріологічного контролю виробів та матеріалів медичного призначення, спецодягу та об’єктів внутрішнього середовища. Дезінфекційний засіб «Терразім» використовується в закладі при проведенні генеральних прибирань. Враховуючи великі площі приміщень, лікарня має підлогомийні машини.
Виходячи зі змісту вимоги, скаржника не влаштовує склад засобів. Але документація не містить конкретний склад засобів, а тільки містить посилання на активно діючу речовину. У вимозі не наведено доказів, що технічним вимогам тендерної документації відповідають дезінфекційні засоби лише одного виробника. Ваша вимога містить елементи тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для вас результату та має ознаки лобіювання власних комерційних інтересів.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію і призводять до дискримінації учасників. Тому будь-які звинувачення у дискримінації є безпідставними. Отже вважаємо вашу вимогу необґрунтованою та безпідставною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕВРОФАРМ ГРУП" #42840705 |
Переможець |
819 780,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2019 13:48
|
Договір_ТОВ Еврофарм Груп (Дези_117-ЕВТ).pdf | укладений |
25 листопада 2019 13:46
|