Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (бандеролі, бандерольні кільця, накладки)
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-10-09-001165-b 011da497e3d54b2faa0822e574cedf3d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Павло Ліщина

+380412413564 lischinapv@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Житомирське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09311380
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Контактна особа: Павло Ліщина
+380412413564
lischinapv@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:17
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,61%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби (бандеролі, бандерольні кільця, накладки), код ДК 021:2015 – 30199000-0. Технічні (якісні) вимоги до товару викладено в окремому файлі (додаток 1 до оголошення про закупівлю).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
232000 штука
Бандерольне кільце номіналом 500 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
360000 штука
Бандерольне кільце номіналом 200 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
310000 штука
Бандерольне кільце номіналом 100 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
70000 штука
Бандерольне кільце номіналом 50 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
85000 штука
Бандерольне кільце номіналом 20 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
75000 штука
Бандерольне кільце номіналом 5 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
11000 штука
Накладки номіналом 1000 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
20000 штука
Накладки номаіналом 10 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
20000 штука
Накладки номіналом 20 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
27500 штука
Накладки номіналом 50 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
64300 штука
Накладки номіналом 100 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
64300 штука
Накладки номіналом 200 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
31000 штука
Накладки номіналом 500 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
20000 штука
Накладки номіналом 5 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
20000 штука
Накладки номіналом 2 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
42000 штука
Бандерольне кільце номіналом 1000 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
70000 штука
Бандерольне кільце номіналом 10 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
75000 штука
Бандерольне кільце номіналом 2 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
75000 штука
Бандерольне кільце номіналом 1 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
10000 штука
Накладки номіналом 1 грн.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
12100 штука
Накладки чисті (154мм*75мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
8000 штука
Паперові пакети для монет (210*140)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Перемоги, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  14 листопада 2019
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Аванс 20% проягом 5 банківських днів з дати підписання договору решта 80% протягом 10 банківських днів з дати підписання акту приймання-передачі Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "ГЛОБАЛСЕРВІС" 233 984,00
UAH з ПДВ
233 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЛКОМ УКРАЇНА" 239 874,00
UAH з ПДВ
239 874,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 244 891,00
UAH з ПДВ
244 891,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:58
Електронний підпис
21 жовтня 2019 17:57
10.6 Копія опису 17-09-19.pdf
18 жовтня 2019 14:35
Електронний підпис

Публічні документи

18 жовтня 2019 13:35
комерційна пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 13:35
Довідка МТБ.pdf
18 жовтня 2019 13:35
гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2019 13:35
ВИТЯГ 01.10.2019.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:59
Пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 14:59
Довідка.pdf
18 жовтня 2019 14:59
Гарантійний лист.pdf
18 жовтня 2019 14:59
Витяг_ФОП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Фірма "ГЛОБАЛСЕРВІС"

ТОВ "ЕЛКОМ УКРАЇНА"

ФОП "ОЛІЙНИК ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фірма "ГЛОБАЛСЕРВІС"
#40091905
Переможець 233 984,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 17:56

Документи

23 жовтня 2019 17:55
Протокол 63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фірма "ГЛОБАЛСЕРВІС"
#40091905
233 984,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 17:55
Протокол 63.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 911.pdf укладений
30 жовтня 2019 12:07