Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі збирання та утилізації побутових відходів
Очікувана вартість
5 305,80 UAH
UA-2019-10-09-000946-a 9a0707fa13bd44059c5ddd10147d6348
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Ірина

+380512501162 rudenko@delta-pilot.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Руденко Ірина
+380512501162
rudenko@delta-pilot.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37.7 м3
Послуги зі збирання та утилізації побутових відходів (джерело фінансування закупівлі – кошти підприємства; ціна за одиницю згідно Додатку №1 до Договору)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65029, Україна, Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1 Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником належним чином оформленого рахунку на оплату та підписання Сторонами Акту здачі - приймання наданих послуг, в залежності від того, яка дата є більш пізнішою Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

09 жовтня 2019 14:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Портпромсервіс"
#39788724
Переможець 5 305,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:50

Документи

09 жовтня 2019 14:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2019 14:51
286-В-ФДЛ-19109.tif укладений
09 жовтня 2019 14:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 672,40
UAH (в тому числі ПДВ 445,40 UAH)