Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 43041752 |
Місцезнаходження: | 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6 |
Контактна особа: |
Ішкова Людмила Петрівна +380536758237 tenderklk1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 14:40 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 14:40 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 56 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 281,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1686 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на товар та отримання покупцем рахунку-фактури | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 14:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 14:36 |
Дод.6 Відомості.doc | |
09 жовтня 2019 14:36 |
Дод.5 Інформація ст.17.doc | |
09 жовтня 2019 14:36 |
Дод.4 Проект договору.doc | |
09 жовтня 2019 14:36 |
Дод.3 Технічні.doc | |
09 жовтня 2019 14:36 |
Дод.2 Кваліфікаційні.doc | |
09 жовтня 2019 14:36 |
Дод.1 Тендерна пропозиція.doc | |
09 жовтня 2019 14:36 |
ТД риба ІІ 2019.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-08-000027 ● c6bf3e8309544231b79dd765b163da8f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 листопада 2019 15:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.11.2019 № 75
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.11.2019 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-10-09-000896-a, 09.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-26 14:35:59
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Риба, рибне філе морожені» за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 — «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», очікуваною вартістю 56200,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-09-000896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/пояснень з наступних питань:
1. З яких причин в електронній системі закупівель відображено інформацію, щодо оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-26 16:51:37
Відповідь
Щодо виявленого порушення в п.1 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації, де визначено перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію, повідомляємо, що в Тендерній документації від 09.10.2019р. Протокол № 77 Замовник вказав: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - „Ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів(в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Інші критерії та методики оцінки не встановлювалися, тому вони й відсутні в тендерній документації, оскільки у відповідності до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є ціна.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо, що в Тендерній документації від 09.10.2019р. Протокол № 77 Замовник вказав: “Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - „Ціна”. Інші критерії та методики оцінки не встановлювалися, тому вони й відсутні в тендерній документації, оскільки у відповідності до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є “ціна”. З огляду на те, що інших критеріїв, крім “ціна”, не встановлювалось, то очевидним є той факт, що питома вага критерію “ціна” становить 100%.
2019-12-05 17:08:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-12-06 17:31:41
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776 |
Переможець |
56 198,40
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 16:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 13:44
|
ДУ 1 дог.0162-19з.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2019 13:41
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 09:24
|
Дог.0162-19з.pdf | укладений |
11 листопада 2019 09:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами), дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі товарів та відповідно ціну Договору на 46611грн.00коп. (сорок шість тисяч шістсот одинадцять грн.00коп.), з урахуванням ПДВ 7768грн.50коп.(сім тисяч сімсот шістдесят вісім грн.50коп.). З урахуванням внесених змін ціна Договору складає 9587грн.40коп. (дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят сім грн.40коп.), з урахуванням ПДВ 1597грн.90коп. (одна тисяча п’ятсот дев’яносто сім грн.90коп.). |
Номер договору про закупівлю: | 0162/19з |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |