Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе морожені
Очікувана вартість
56 200,00 UAH
UA-2019-10-09-000896-a 1523ae15946040e58206ea5384c3299e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ішкова Людмила Петрівна

+380536758237 tenderklk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 43041752
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Контактна особа: Ішкова Людмила Петрівна
+380536758237
tenderklk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 14:40
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 14:40
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 11:59
Очікувана вартість: 56 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 281,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1686 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 кг
Хек (тушка патрана, без голови) (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
320 кг
Пангасіус філе (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на товар та отримання покупцем рахунку-фактури Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 14:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 14:36
Дод.6 Відомості.doc
09 жовтня 2019 14:36
Дод.5 Інформація ст.17.doc
09 жовтня 2019 14:36
Дод.4 Проект договору.doc
09 жовтня 2019 14:36
Дод.3 Технічні.doc
09 жовтня 2019 14:36
Дод.2 Кваліфікаційні.doc
09 жовтня 2019 14:36
Дод.1 Тендерна пропозиція.doc
09 жовтня 2019 14:36
ТД риба ІІ 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-08-000027 ● c6bf3e8309544231b79dd765b163da8f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 листопада 2019 15:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
07.11.2019 № 75
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Олександр Кальченко
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 07.11.2019 № 75

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-10-09-000896-a, 09.10.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

В.о. начальника Управління Олександр Кальченко

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-26 14:35:59

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Риба, рибне філе морожені» за кодом ДК 021:2015: 15220000-6 — «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені», очікуваною вартістю 56200,00 гривень. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-09-000896-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації/пояснень з наступних питань:
1. З яких причин в електронній системі закупівель відображено інформацію, щодо оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію?


Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-26 16:51:37

Відповідь

Щодо виявленого порушення в п.1 Розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації, де визначено перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій без зазначення питомої ваги критерію, повідомляємо, що в Тендерній документації від 09.10.2019р. Протокол № 77 Замовник вказав: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - „Ціна”. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів(в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Інші критерії та методики оцінки не встановлювалися, тому вони й відсутні в тендерній документації, оскільки у відповідності до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є ціна.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо, що в Тендерній документації від 09.10.2019р. Протокол № 77 Замовник вказав: “Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - „Ціна”. Інші критерії та методики оцінки не встановлювалися, тому вони й відсутні в тендерній документації, оскільки у відповідності до вимог статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, критерієм оцінки є “ціна”. З огляду на те, що інших критеріїв, крім “ціна”, не встановлювалось, то очевидним є той факт, що питома вага критерію “ціна” становить 100%.

2019-12-05 17:08:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником розміщено документи та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-12-06 17:31:41

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 56 198,40
UAH з ПДВ
56 198,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 56 200,00
UAH з ПДВ
56 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:41
пакет переможця
23 жовтня 2019 17:14
Електронний підпис
23 жовтня 2019 17:13
гарантії.rar
23 жовтня 2019 17:13
технічна специфікація.pdf
23 жовтня 2019 17:13
тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 17:13
об открытии счета С.pdf
23 жовтня 2019 17:13
договір аквафрост.pdf
23 жовтня 2019 17:13
42.проект.pdf
23 жовтня 2019 17:13
41.згода з проектом.pdf
23 жовтня 2019 17:13
40.згода основні умови.pdf
23 жовтня 2019 17:13
37.ст 17.pdf
23 жовтня 2019 17:13
36.ст 17 додаток 5.pdf
23 жовтня 2019 17:13
35.довкілля.pdf
23 жовтня 2019 17:13
32 акт звірення слава.pdf
23 жовтня 2019 17:13
30.Слава риба.pdf
23 жовтня 2019 17:13
28.Лист відгук.pdf
23 жовтня 2019 17:13
27.КМКЛ _8 договір.pdf
23 жовтня 2019 17:13
26.довідка аналогічні.pdf
23 жовтня 2019 17:13
22.медичні книжки.pdf
23 жовтня 2019 17:13
21.довідка працівники.pdf
23 жовтня 2019 17:13
20.акт на машини.pdf
23 жовтня 2019 17:13
20.Iso.pdf
23 жовтня 2019 17:13
15.про сан обробку.pdf
23 жовтня 2019 17:13
12.документи на ваги.pdf
23 жовтня 2019 17:13
7.копія холод.pdf
23 жовтня 2019 17:13
6.договір полтавахолод.pdf
23 жовтня 2019 17:12
4.довідка мат база.pdf
23 жовтня 2019 17:12
3.про СЕС.pdf
23 жовтня 2019 17:12
1.установчі документи.pdf

Публічні документи

23 жовтня 2019 10:52
виписка з ЄДР (2).jpg
23 жовтня 2019 10:52
виписка з ЄДР (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 56 198,40
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 16:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
56 198,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:59
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:44
ДУ 1 дог.0162-19з.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 13:41
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 09:24
Дог.0162-19з.pdf укладений
11 листопада 2019 09:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами), дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі товарів та відповідно ціну Договору на 46611грн.00коп. (сорок шість тисяч шістсот одинадцять грн.00коп.), з урахуванням ПДВ 7768грн.50коп.(сім тисяч сімсот шістдесят вісім грн.50коп.). З урахуванням внесених змін ціна Договору складає 9587грн.40коп. (дев’ять тисяч п’ятсот вісімдесят сім грн.40коп.), з урахуванням ПДВ 1597грн.90коп. (одна тисяча п’ятсот дев’яносто сім грн.90коп.).
Номер договору про закупівлю: 0162/19з
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 587,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 597,90 UAH)