Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22
Cleaning of the Central Post Office building, 22 Khreschatyk str.
Cleaning of the Central Post Office building, 22 Khreschatyk str.
Очікувана вартість
4 130 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000846-b ● 542fd5f295b9425c906eedf798052655
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01189979 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Анісіфорова Світлана +380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Anisiforova Svitlana +380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | AT "Ukrposhta" v osobi kyivskoi miskoi dyrektsii |
National ID: | 01189979 |
Contact point: |
Anisiforova Svitlana +380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Anisiforova Svitlana +380442300885 anisiforova-sa@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 11:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 11:51 |
Очікувана вартість: | 4 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 20000 UAH |
Publication date: | 09 жовтня 2019 11:45 |
Enquiries until: | 01 листопада 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 листопада 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 4 130 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 20 650 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Scope of the procurement
Послуги з прибирання (Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22)
Cleaning services (Cleaning of the Central Post Office building, 22 Khreschatyk str.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22 (джерело фінансування - кошти товариства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, м.Київ, вул. Хрещатик, 22
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Cleaning of the Central Post Office building, 22 Khreschatyk str. (source of financing - company funds)
CPV: 90910000-9
Період постачання:
з 01 січня 2020 по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Відповідно до розділу 4 проекту договору. Оплата за належним чином (якісно та у повному обсязі, визначеному згідно з Додатком №2, 2.1, 4 до цього Договору) надані послуги здійснюється згідно з фактичним обсягом наданих послуг (щоденних та послуг за потребою) та використаних витратних матеріалів протягом 30 робочих днів від дати підписання уповноваженими особами Сторін акту про приймання-передавання наданих послуг. Джерело фінансування - кошти товариства | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 11:45 |
Додатки до проекту договору.xlsx | |
09 жовтня 2019 11:45 |
ТД_клінінг_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо довідки про персонал
Дата подання: 30 жовтня 2019 13:50
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 19:33
Велике прохання пояснити, що малося на увазі: "У даній формі наводяться відомості про управлінський та робочий персонал - робітників, фахівців, спеціалістів, що знаходяться у штаті учасника (або працюють на інших законних засадах) та про тих, що будуть залучені до виконання договору на законних підставах. "
У довідці необхідно вказати ВСІХ співробітників чи лише тих, які будуть залучені до виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! За результатом розгляду вашого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог, встановлених в п. 2.1 додатку 1 тендерної документації на зазначену закупівлю, для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", необхідно надати - довідку, що містить інформацію про наявність персоналу, необхідного по рівню кваліфікації та достатнього по кількості (щонайменше 10 осіб) для надання послуг із зазначенням: посади та ПІБ працівника, форми працевлаштування, кваліфікації (розряд, категорія тощо за наявності), кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. Таким чином, така довідка повинна містити інформацію про керівний та адміністративний персонал, працівників необхідного рівню кваліфікації та достатньої кількості (щонайменше 10 осіб) для надання послуг, що є предметом закупівлі, тобто персонал, який планується залучити до надання таких послуг. Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Відповідно до вимог, встановлених в п. 2.1 додатку 1 тендерної документації на зазначену закупівлю, для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію "наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід", необхідно надати - довідку, що містить інформацію про наявність персоналу, необхідного по рівню кваліфікації та достатнього по кількості (щонайменше 10 осіб) для надання послуг із зазначенням: посади та ПІБ працівника, форми працевлаштування, кваліфікації (розряд, категорія тощо за наявності), кількості осіб, яких учасник збирається використовувати при виконанні договору. Таким чином, така довідка повинна містити інформацію про керівний та адміністративний персонал, працівників необхідного рівню кваліфікації та достатньої кількості (щонайменше 10 осіб) для надання послуг, що є предметом закупівлі, тобто персонал, який планується залучити до надання таких послуг. Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-000846-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Клінінг-Про", Код ЄДРПОУ:35047973
Дата подання: 19 листопада 2019 14:52
Вимога
Пропозицію учасника ПП "Клінінг-Про" дискваліфіковано з підстав невідповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», оскільки учасником у складі тендерної пропозиції: подано інформацію про виконання договорів, які не можуть розглядатись як аналогічні у розумінні тендерної документації; - не надано лист(и) – відгук(и) від контрагента(ів), зазначеного(их) у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, щодо якісного надання послуг з прибирання за аналогічним(и) договором(ами) у розумінні тендерної документації. З мотивами та обґрунтовуванням не згідні, виходячи із вищенаведеного:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Важливо наголосити на тому, що наша компанія надає послуги з прибирання на ринку послуг вже 12 років, що свідчить про здатність суб’єкта надавати послуги згідно предмету закупівлі. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасником наведені відомості про договір з Одеською філією ПАТ «Укртелеком», за яким надавались послуги на об’єктах площею 332 638,47 м², та про договір з Рахунковою палатою, за яким надавались послуги на об’єкті м. Києва площею 1998,6 м², що підтверджує наявність досвіду. Таким чином, вважаємо, що наше відхилення є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника щодо відхилення нашої пропозиції порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, а також дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОСИМО:
допустити учасника ПП «Клінінг-Про» до участі в аукціоні з надання послуг з прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22, ідентифікатор закупівлі:UA-2019-10-09-000846-b.
Розгорнути
Згорнути
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Важливо наголосити на тому, що наша компанія надає послуги з прибирання на ринку послуг вже 12 років, що свідчить про здатність суб’єкта надавати послуги згідно предмету закупівлі. В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів Учасником наведені відомості про договір з Одеською філією ПАТ «Укртелеком», за яким надавались послуги на об’єктах площею 332 638,47 м², та про договір з Рахунковою палатою, за яким надавались послуги на об’єкті м. Києва площею 1998,6 м², що підтверджує наявність досвіду. Таким чином, вважаємо, що наше відхилення є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника щодо відхилення нашої пропозиції порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, а також дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі, керуючись положеннями Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОСИМО:
допустити учасника ПП «Клінінг-Про» до участі в аукціоні з надання послуг з прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22, ідентифікатор закупівлі:UA-2019-10-09-000846-b.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2019 17:42
Вимогу, що надійшла до закупівлі Послуги з прибирання (Прибирання (клінінг) приміщень Будинку зв'язку, вул. Хрещатик, 22), код згідно ДК 021:2015 - 90910000-9 залишити без розгляду та оприлюднити наступну інформацію:
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, доцільно звернути увагу, що вимогами тендерної документації до процедури закупівлі номер UA-2019-10-09-000846-b на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», встановленому відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачалося надання учасником документів згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме:
«1.1 Довідка учасника у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (мінімум два аналогічні договори) на об’єктах м. Києва з офісними, виробничими та/або комерційними приміщеннями загальною площею прибирання від 7000 м² (принаймні, за одним з двох договорів) та строком дії договору не менше 6 місяців, з зазначенням предмету договору, строку надання послуг, назви та адреси замовника, виду та площі приміщень, на яких надавлися послуги прибирання, прізвища, ініціали та номерів телефонів контактних осіб замовників.
1.2 Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента(ів), зазначеного(ів) у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, щодо якісного надання послуг з прибирання за аналогічним(и) договором(ами).»
Тобто, відповідно до вимог тендерної документації важливим було підтвердження високої кваліфікації майбутнього переможця, в тому числі досвіду виконання аналогічних договорів (мінімум двох договорів) саме на об’єктах м. Києва з приміщеннями загальною площею прибирання від 7000 м² (принаймні за одним договором). Ця умова підтвердження кваліфікації переможця, опосередковано підтверджує наявність виробничих потужностей (в техніці, в адміністративному та виробничому персоналі) саме в місті Києві. Тоді як відсутність досвіду роботи безпосередньо на ринку клінінгових послуг в Києві, доводить відсутність досвіду роботи кваліфікованого персоналу в місті, де розташований об’єкт (як прибиральниць, так і персоналу адміністративного складу), що може призвести до затримки початку робіт та інших ризиків. Учасником в тендерній пропозиції наведені відомості про договір з Одеською філією ПАТ «Укртелеком», за яким надавались послуги на об’єктах площею 332 638,47 м², що не відповідає зазначеній вимозі щодо розміщення об’єкта в Києві, та про договір з Рахунковою палатою, за яким надавались послуги на об’єкті м. Києва площею 1998,6 м², що не відповідає зазначеній вимозі щодо загальної площі приміщень об’єкта, де надавались послуги. Таким чином, Учасником подано інформацію про виконання договорів, які не можуть розглядатись як аналогічні у розумінні тендерної документації. Замовник зобов’язаний відхилити учасника, чия пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до статті 30 зазначеного Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Відповідно до ст. 32 цього ж Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Стаття 18 цього ж Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним вимога залишена без розгляду.
Разом з цим, доцільно звернути увагу, що вимогами тендерної документації до процедури закупівлі номер UA-2019-10-09-000846-b на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», встановленому відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачалося надання учасником документів згідно додатку 1 до тендерної документації, а саме:
«1.1 Довідка учасника у довільній формі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (мінімум два аналогічні договори) на об’єктах м. Києва з офісними, виробничими та/або комерційними приміщеннями загальною площею прибирання від 7000 м² (принаймні, за одним з двох договорів) та строком дії договору не менше 6 місяців, з зазначенням предмету договору, строку надання послуг, назви та адреси замовника, виду та площі приміщень, на яких надавлися послуги прибирання, прізвища, ініціали та номерів телефонів контактних осіб замовників.
1.2 Позитивний(і) лист(и)-відгук(и) від контрагента(ів), зазначеного(ів) у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, щодо якісного надання послуг з прибирання за аналогічним(и) договором(ами).»
Тобто, відповідно до вимог тендерної документації важливим було підтвердження високої кваліфікації майбутнього переможця, в тому числі досвіду виконання аналогічних договорів (мінімум двох договорів) саме на об’єктах м. Києва з приміщеннями загальною площею прибирання від 7000 м² (принаймні за одним договором). Ця умова підтвердження кваліфікації переможця, опосередковано підтверджує наявність виробничих потужностей (в техніці, в адміністративному та виробничому персоналі) саме в місті Києві. Тоді як відсутність досвіду роботи безпосередньо на ринку клінінгових послуг в Києві, доводить відсутність досвіду роботи кваліфікованого персоналу в місті, де розташований об’єкт (як прибиральниць, так і персоналу адміністративного складу), що може призвести до затримки початку робіт та інших ризиків. Учасником в тендерній пропозиції наведені відомості про договір з Одеською філією ПАТ «Укртелеком», за яким надавались послуги на об’єктах площею 332 638,47 м², що не відповідає зазначеній вимозі щодо розміщення об’єкта в Києві, та про договір з Рахунковою палатою, за яким надавались послуги на об’єкті м. Києва площею 1998,6 м², що не відповідає зазначеній вимозі щодо загальної площі приміщень об’єкта, де надавались послуги. Таким чином, Учасником подано інформацію про виконання договорів, які не можуть розглядатись як аналогічні у розумінні тендерної документації. Замовник зобов’язаний відхилити учасника, чия пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до п.1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 14 листопада 2019
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 01189979 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Чистий світ фасіліком" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "Клінінг-Про" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОБСЛУГОВУЮЧА КОМПАНІЯ "ТЕРМІНАЛ Д" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" |
2 987 017,16
UAH з ПДВ
|
2 987 017,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
3 593 100,00
UAH з ПДВ
|
3 430 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Чистий світ фасіліком" |
3 900 000,00
UAH з ПДВ
|
3 431 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
товариство з обмеженою відповідальністю "Алма Фасіліті груп" |
3 901 943,48
UAH з ПДВ
|
3 431 198,12
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" |
3 911 425,18
UAH з ПДВ
|
3 570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФМ СЕРВІС ПРО" #38746526 |
Переможець |
2 987 017,16
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2021 11:37
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 16:13
|
Договір №61-3323 від 13.12.2019р.pdf | укладений |
13 грудня 2019 16:10
|