Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Пересувна збірно-розбірна вишка-тура
Очікувана вартість
536 500,12 UAH
UA-2019-10-09-000643-a ● 52bbc30365be47cd9545e2ae12aad43b
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41149437 |
Місцезнаходження: | 03035, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61 |
Контактна особа: |
Ротар Яна +380444652195 ROTAR@UZ.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 13:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 536 500,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 682,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 комплект
Пересувна збірно-розбірна вишка-тура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 30 банківських днів з дати поставки товару, але не раніше дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної/розрахунку коригування з операцій по виконанню робіт, які підлягають оплаті, в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлених чинним законодавством порядку та строки. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 13:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 13:09 |
ТД 1491-К вишка тура Одеса.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Комплектація вишок-тур
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:49
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 09:33
Добрий день, Яна.
Просимо уточнити, чи потрібні комплекти стабілізаторів до вишок-тур "ПРОФІ" VIRASTAR 8+1.
Рекомендація виробника, від 4+1 комплектувати стабілізаторами. В стандартну ціну ці аксессуари не входят. Також бортові огородження настилу не входять в стандартну ціну.
Дякуємо за відповідь.
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що закупівля пересувної збірно-розбірної вишки-тури передбачена технічними вимогами, які мають відповідати або бути не гірше до технічних вимог зазначених в додатку 3 до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-000643-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТП ТЕХПРОМ", Код ЄДРПОУ:42583717
Дата подання: 30 жовтня 2019 17:03
Вимога, щодо оскарження рішення про дискваліфікацію
1. Відмітка реєстратора на копії діючого статуту знаходиться у документі з назвою «Рішення про призначення директора»
2. Відсутність на першій сторінці тендерної документації підпису та печатки уповноваженої особи учасника є формальною помилкою та не впливає на зміст нашої пропозиції
3. Квитанція 2 на довідці із зазначенням кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ за останній звітний період ДФС України знаходиться в документі під назвою «Довідка маттех 1ДФ»
4. Наданий зразок інструкції-паспорту є спільним для вишок 2.0*2.0 різної поверховості. Кількісні та якісні характеристики запропонованого товару вказанні в Додатку 5.
У зв`язку з вище викладеним вимагаємо скасувати дискваліфікацію та визнати нас переможцями.
Розгорнути
Згорнути
2. Відсутність на першій сторінці тендерної документації підпису та печатки уповноваженої особи учасника є формальною помилкою та не впливає на зміст нашої пропозиції
3. Квитанція 2 на довідці із зазначенням кількості працюючих згідно зі звітом форми 1-ДФ за останній звітний період ДФС України знаходиться в документі під назвою «Довідка маттех 1ДФ»
4. Наданий зразок інструкції-паспорту є спільним для вишок 2.0*2.0 різної поверховості. Кількісні та якісні характеристики запропонованого товару вказанні в Додатку 5.
У зв`язку з вище викладеним вимагаємо скасувати дискваліфікацію та визнати нас переможцями.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2019 15:49
Ваші вимоги щодо розгляду документів, які надані вашим підприємством уважно розглянуті. Вважаємо, що підстав для зміни рішення тендерного комітету не має
Інформація про відміну
Дата відміни
30 жовтня 2019 16:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі