Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт мꞋякої покрівлі житлового будинку №16а на вул.Романицького у м.Львові; ДК 021:2015-45260000-7. Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи.
Очікувана вартість
108 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000526-a 1536cd9739b34bb28fb6c9605afb6ee5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Легінович Олена Андріївна

380322372065 olenaleg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Франківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056121
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львів, вулиця Генерала Чупринки,85
Контактна особа: Легінович Олена Андріївна
380322372065
olenaleg@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 12:22
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 12:00
Очікувана вартість: 108 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


Поточний ремонт мꞋякої покрівлі житлового будинку №16а на вул.Романицького у м.Львові; ДК 021:2015-45260000-7. Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи: площа покрівлі - 184 м кв.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
184 метри квадратні
Поточний ремонт мꞋякої покрівлі житлового будинку №16а на вул.Романицького у м.Львові.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, житловий будинок №16а на вул.Романицького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування- міський бюджет. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами акту наданих послуг. Розрахунки між Сторонами здійснюються безготівковим шляхом на поточний рахунок вказаний Виконавцем. 30% від ціни Договору (п.3.1 Розділу III «Ціна договору») оплачується співвласниками житлових квартир та нежитлових приміщень житлового будинку №16а на вул.Романицького, як дольова участь у співфінансуванні наданні послуг згідно ухвали сесії Львівської міської ради від 04.04.2019 року №4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м.Львові на 2019-2020 роки», на закупівлю матеріалів шляхом укладання окремого договору (між уповноваженою особою від співвласників будинку та Виконавцем надання послуг). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Заплатинський Олег Богданович 99 942,00
UAH з ПДВ
99 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:17
07_Техзавдання.pdf
18 жовтня 2019 11:17
08_Пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 11:17
06_ПроектДОГОВОРУ.pdf
18 жовтня 2019 11:17
10Лист щодо статуту.pdf
18 жовтня 2019 11:17
09_Гарантійний_лист.pdf
18 жовтня 2019 11:16
05_2_ДОГОВІР_Відгук_Акти.pdf
18 жовтня 2019 11:16
05_3Штатний_ЦПХ.pdf
18 жовтня 2019 11:16
05_4_Звіт1ДФ_квитанція.pdf
18 жовтня 2019 11:16
05_1_Кваліфікація.pdf
18 жовтня 2019 11:15
02_2_Витяг податок.pdf
18 жовтня 2019 11:15
04_1_ІдентифN_Паспорт.pdf
18 жовтня 2019 11:15
03_1_Довіреність.pdf
18 жовтня 2019 11:15
04_2_Паспорт_код.pdf
18 жовтня 2019 11:15
03_2_ЩОДО_Повноважень.pdf
18 жовтня 2019 11:15
02_1_Виписка_витяг.pdf
18 жовтня 2019 11:15
01_1_Відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Заплатинський Олег Богданович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Заплатинський Олег Богданович
#3181105098
Переможець 99 942,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2019 16:02

Документи

21 жовтня 2019 16:01
протокол(рішення).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Заплатинський Олег Богданович
#3181105098
99 942,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2019 16:01
протокол(рішення).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:29
розірвання договору.pdf укладений
11 грудня 2019 17:26
Романицького,16а.PDF укладений
28 жовтня 2019 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: У зв'язку із невиконанням п.1.2 даного договору, за взаємною згодою сторін вирішено підписати додаткову угоду 1 про розірвання договору.