Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
9 319,00 UAH
UA-2019-10-09-000480-c a80e0b9b74d5440ca274610b67464c6d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ранчковська Тетяна Сергіївна

+380617572521 taran.yuliya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Василівська районна державна адміністрація Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02140857
Місцезнаходження: 71600, Україна , Запорізька обл., м Василівка, бул Центральний, 4
Контактна особа: Ранчковська Тетяна Сергіївна
+380617572521
taran.yuliya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 14:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 жовтня 2019 14:14
Початок аукціону: 15 жовтня 2019 12:12
Очікувана вартість: 9 319,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 шт
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71600, Україна, Запорізька область, м. Василівка, б-р Центральний, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп'ютерне обладнання Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 14:10
договір.docx
09 жовтня 2019 14:10
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 10 жовтня 2019 09:19
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 11:36
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день.Згідно з законодавством після аукціону зміні до пропозиції є порушенням вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Пропозиції Учасників повинні відповідати техничним характеристикам які вказані в технічних вимогах до товару (Додаток №3 оголошення).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2019 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 8 886,00
UAH
8 598,00
UAH
Документи
ФОП ПІКА МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ 8 600,00
UAH
8 600,00
UAH
Документи

Публічні документи

10 жовтня 2019 15:04
Пропозиція.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 14:35
Електронний підпис
10 жовтня 2019 14:34
Виписка.PDF
10 жовтня 2019 14:34
Витяг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП ПІКА МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Рішення скасоване 8 598,00
UAH
25 жовтня 2019 11:45
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 8 598,00
UAH
25 жовтня 2019 11:47
ФОП ПІКА МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3280412573
Переможець 8 600,00
UAH
25 жовтня 2019 11:51

Документи

16 жовтня 2019 10:24
Протокол

Документи

25 жовтня 2019 11:47
Протокол

Документи

25 жовтня 2019 11:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ПІКА МАКСИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3280412573
8 600,00
UAH
Документи

Документи

25 жовтня 2019 11:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
платіжне доручення укладений
03 січня 2020 14:00
Договір укладений
06 листопада 2019 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 8 600,00
UAH