Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт житлового будинку по вул. Георгія Гонгадзе, 30 (Паризької Комуни, 30) в м. Миколаєві. Коригування
Очікувана вартість
2 906 248,00 UAH
UA-2019-10-09-000465-a 43c961e942f742cd88f5aee71b562c65
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапожник Артем Анатолійович

380512537705 Depgkh@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365707
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7
Контактна особа: Сапожник Артем Анатолійович
380512537705
Depgkh@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради оголошувались процедури закупівлі за предметом: ДК 021:2015 (45450000-6) – Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт житлового будинку по вул. Георгія Гонгадзе, 30 (Паризької Комуни, 30) в м. Миколаєві. Коригування).
Обидві процедури не відбулись через відсутність достатньої кількості учасників.
Перша процедура (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-07-30-000826-b від 30.07.2019) не відбулась через відсутність тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Після відміни торгів, департаментом ЖКГ переоголошено закупівлю за даним предметом.
Друга процедура закупівлі (номер закупівлі в системі Prozorro - UA-2019-08-16-000054-b від 16.08.2019) знову не відбулась через відсутність тендерних пропозицій, що стало підставою для відміни торгів у зв'язку із поданням до участі в них менше двох тендерних пропозицій (ч. 1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі").
Слід зазначити, що під час проведення обох процедур закупівель, департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, як Замовником не змінювались предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону України "Про публічні закупівлі" переговорна процедура застосовується якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене є доцільним та юридично обґрунтованим застосування переговорної процедури для закупівлі робіт за предметом: ДК 021:2015 (45450000-6) – Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт житлового будинку по вул. Георгія Гонгадзе, 30 (Паризької Комуни, 30) в м. Миколаєві. Коригування).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 жовтня 2019 13:06
Оскарження наміру укласти договір: 29 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Переговорна процедура. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт житлового будинку по вул. Георгія Гонгадзе, 30 (Паризької Комуни, 30) в м. Миколаєві. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, житловий будинок № 30 по вул. Георгія Гонгадзе
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 лютого 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт . Оплата провадиться згідно підписаних з обох сторін актів приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 протягом 15 банківських днів після підписання Сторонами Акта здачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

09 жовтня 2019 11:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ
#37912966
Переможець 2 906 248,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 13:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СТРОЙСЕРВІС МИКОЛАЇВ
#37912966
2 906 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:09
ДУ №4 від 21.12.2020 - ч.2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:09
ДУ №4 від 21.12.2020 - ч.1.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:09
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2020 14:22
ДУ №3 від 13.11.2020.PDF зміни до договору
16 листопада 2020 14:22
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 15:13
ДУ №2 від 26.10.2020.PDF зміни до договору
26 жовтня 2020 15:13
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 11:00
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2020 11:00
ДУ №1 від 14.02.2020.PDF зміни до договору
14 лютого 2020 10:59
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 10:13
Договір № 1104 від 12.11.2019 Кап рем Гонгадзе 30.pdf укладений
13 листопада 2019 10:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1104
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1104
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 1104
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1104
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 835 601,56
UAH (в тому числі ПДВ 472 600,26 UAH)