Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
15 200,00 UAH
UA-2019-10-09-000273-b 256f1474c4a640e8a5d4112365402691
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

school sidur

+380502845302 schoolsidur@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛА СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ ІМ. ВАДИМА СІДУРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42587109
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Контактна особа: school sidur
+380502845302
schoolsidur@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 09:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 10:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 10:44
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:23
Очікувана вартість: 15 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 152,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання накладної Покупцем. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:57
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 15:40
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо вам за запитання та надаємо наступну інформацію. Щодо допуску ФОП до участі у закупівлі. Звісно, ми розглядаємо пропозиції усіх Учасників, які подадуть пропозиції, У тому числі ФОП. У Додатку 2 ви можете вибрати варіант тендерної пропозиції, з врахуванням вашого юридичного та податкового статусу. Щодо критерію оцінки: у п.5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі вказано: крітерій оцінки-ціна. Таким чином, остаточна найменша ціна, з ПДВ, або без ПДВ, і буде визнана найкращою. Щодо марки та характеристик товару. У Додатку 1 надано технічні і якісні характеристики товару, який ми плануємо закупити. Ви маєте точно дотриматись цих характеристик або надати пропозицію аналогу, не гіршого за характеристиками, у іншому випадку, попереджаємо, що пропозиція може бути відклонена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" 14 448,00
UAH з ПДВ
14 077,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 14 078,00
UAH з ПДВ
14 078,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "КомпаКом" 15 198,00
UAH з ПДВ
15 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" 15 200,00
UAH з ПДВ
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:06
сертификат2.pdf
18 жовтня 2019 09:06
сертификат.pdf
18 жовтня 2019 09:06
декларация2.pdf
18 жовтня 2019 09:06
декларация1.pdf
18 жовтня 2019 09:06
с_docum_02.jpg
18 жовтня 2019 09:06
с_docum_01.jpg
18 жовтня 2019 09:06
код.jpg
18 жовтня 2019 09:06
Довідка платника.pdf
18 жовтня 2019 09:06
Свідоцтво платника.pdf
18 жовтня 2019 09:06
Свідоцтво.pdf
18 жовтня 2019 09:06
Витяг 2019.pdf
18 жовтня 2019 09:06
реквизиты.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2019 16:29
Відповідність.pdf
16 жовтня 2019 16:29
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА"
#2374106008
Відхилено 14 077,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"
#43139923
Відхилено 14 078,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:12
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 15 198,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:16

Документи

23 жовтня 2019 14:10
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:06
Протокол № 8.PDF

Документи

23 жовтня 2019 14:12
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:11
Протокол № 8.PDF

Документи

23 жовтня 2019 14:16
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:15
Протокол № 8.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
15 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 14:16
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:15
Протокол № 8.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 17:14
ДОГОВІР.PDF укладений
28 жовтня 2019 16:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 15 198,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 533,00 UAH)