Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (лопати снігоприбиральні з вушком і держаком)
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000268-a ● b0cfa53e6a724962b9cf900bf916fe9b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19 |
Контактна особа: |
Країнський Олег Ігорович 080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2019 21:00 |
Очікувана вартість: | 21 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Лопати снігоприбиральні з вушком і держаком.
Розмір – 450х370х2.
Лопата дюраль двобортна з алюмінієвого гладкого листа товщиною 2 мм з клепаним вушком та дерев’яним держаком 1,2м.
Обсяг закупівлі: 60 шт.
Місце поставки товарів: вул. Старонаводницька 12, м. Київ, 01015.
Строк поставки товарів: протягом 10-ти (десяти) робочих днів з моменту отримання заявки.
Для проведення технічної оцінки (огляду) Товару, Учасник, який запропонував на електронному аукціоні найнижчу цінову пропозицію, повинен протягом 2-х робочих днів від дати закінчення Аукціону представити Замовнику зразки запропонованої продукції (на стадії «Кваліфікація переможця»). У разі невідповідності представлених зразків вимогам Замовника, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Розмір – 450х370х2.
Лопата дюраль двобортна з алюмінієвого гладкого листа товщиною 2 мм з клепаним вушком та дерев’яним держаком 1,2м.
Обсяг закупівлі: 60 шт.
Місце поставки товарів: вул. Старонаводницька 12, м. Київ, 01015.
Строк поставки товарів: протягом 10-ти (десяти) робочих днів з моменту отримання заявки.
Для проведення технічної оцінки (огляду) Товару, Учасник, який запропонував на електронному аукціоні найнижчу цінову пропозицію, повинен протягом 2-х робочих днів від дати закінчення Аукціону представити Замовнику зразки запропонованої продукції (на стадії «Кваліфікація переможця»). У разі невідповідності представлених зразків вимогам Замовника, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
лопати снігоприбиральні з вушком і держаком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Старонаводницька, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | У разі здійснення оплати за Товар з бюджетного рахунку Замовника, оплата за Товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.Розрахунки за Товар можуть бути здійснені з розрахункового рахунку Замовника у разі наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2019 10:56 |
2019 Документація (лопати снігоприбиральні).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:53
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 14:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги та еквіваленти товару по даній закупівлі не розглядаються;
2) До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ, ніяких обмежень не ставимо. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
2) До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ, ніяких обмежень не ставимо. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ" #13719170 |
Переможець |
20 999,52
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 11:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №5555-Е від 23.10.2019 МПП НЕОФІТ.pdf | укладений |
23 жовтня 2019 17:15
|