Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015 – 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (лопати снігоприбиральні з вушком і держаком)
Очікувана вартість
21 000,00 UAH
UA-2019-10-09-000268-a b0cfa53e6a724962b9cf900bf916fe9b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Країнський Олег Ігорович

080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 03359115
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19
Контактна особа: Країнський Олег Ігорович
080442800391
tender_deu_pechersk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2019 21:00
Очікувана вартість: 21 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Лопати снігоприбиральні з вушком і держаком.
Розмір – 450х370х2.
Лопата дюраль двобортна з алюмінієвого гладкого листа товщиною 2 мм з клепаним вушком та дерев’яним держаком 1,2м.
Обсяг закупівлі: 60 шт.
Місце поставки товарів: вул. Старонаводницька 12, м. Київ, 01015.
Строк поставки товарів: протягом 10-ти (десяти) робочих днів з моменту отримання заявки.
Для проведення технічної оцінки (огляду) Товару, Учасник, який запропонував на електронному аукціоні найнижчу цінову пропозицію, повинен протягом 2-х робочих днів від дати закінчення Аукціону представити Замовнику зразки запропонованої продукції (на стадії «Кваліфікація переможця»). У разі невідповідності представлених зразків вимогам Замовника, Замовник має право дискваліфікувати Учасника.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штуки
лопати снігоприбиральні з вушком і держаком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Старонаводницька, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі здійснення оплати за Товар з бюджетного рахунку Замовника, оплата за Товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.Розрахунки за Товар можуть бути здійснені з розрахункового рахунку Замовника у разі наявності коштів на розрахунковому рахунку Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 10 жовтня 2019 11:53
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 14:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Аналоги та еквіваленти товару по даній закупівлі не розглядаються;
2) До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатникі ПДВ, ніяких обмежень не ставимо. Ціна без ПДВ розглядається як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2019 21:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ" 20 999,52
UAH з ПДВ
20 999,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2019 10:13
14 5 Договір.pdf
11 жовтня 2019 10:13
14 4 Договір.pdf
11 жовтня 2019 10:13
14 3 Договір.pdf
11 жовтня 2019 10:13
14 2 Договір.pdf
11 жовтня 2019 10:13
14 1 Договір.pdf
11 жовтня 2019 10:13
13 Неофіт_kompaniya-roku-2018.jpg
11 жовтня 2019 10:13
12 Д1 ФОРМА техвимог.pdf
11 жовтня 2019 10:13
11 5 Підтв досвід.pdf
11 жовтня 2019 10:13
11 4 Підтв досвід.pdf
11 жовтня 2019 10:13
11 3 Підтв досвід.pdf
11 жовтня 2019 10:13
11 2 Підтв досвід.pdf
11 жовтня 2019 10:13
11 1 Підтв досвід.pdf
11 жовтня 2019 10:13
10 Довідка.pdf
11 жовтня 2019 10:13
9 Лист РНБО.pdf
11 жовтня 2019 10:13
8 Лист гарант постач.pdf
11 жовтня 2019 10:13
7 Лист про сертиф.pdf
11 жовтня 2019 10:13
6 Паспорт якості на лоп.pdf
11 жовтня 2019 10:13
5 Наказ на директ.pdf
11 жовтня 2019 10:13
4 Контакт дані.pdf
11 жовтня 2019 10:13
3 Свід ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 10:13
2 Свід ПДВ.pdf
11 жовтня 2019 10:13
1 Д2 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ"
#13719170
Переможець 20 999,52
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 11:46

Документи

18 жовтня 2019 11:46
ПРОТОКОЛ №140.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НЕОФІТ"
#13719170
20 999,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 11:46
ПРОТОКОЛ №140.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №5555-Е від 23.10.2019 МПП НЕОФІТ.pdf укладений
23 жовтня 2019 17:15