«Капітальний ремонт інженерних мереж, об'єктів інженерно технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору", розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон.
Очікувана вартість
17 027 451,60 UAH
UA-2019-10-09-000075-b 5d16f68fbdba48e7bfac6b4f6c5c2213
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ХЕРСОНСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР"
Код ЄДРПОУ: 08564707
Вебсайт замовника: http://www.kvs.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 73000, Україна, Херсонська обл., м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Контактна особа замовника: Сергій Миколайович Діденко
+380664289578
zhilyaeva@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 15:58
Очікувана вартість: 17 027 451,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85 137,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 137,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт інженерних мереж, об'єктів інженерно технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору", розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73024, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 15 робочих днів з дня реєстрації Дозволу на виконання будівельних робіт, перераховує Генпідряднику аванс на придбання матеріальних ресурсів Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 банківських днів з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 жовтня 2019 13:30
Електронний цифровий підпис
09 жовтня 2019 13:28
тендерна сізо.docx
09 жовтня 2019 13:30
Електронний цифровий підпис
09 жовтня 2019 08:11
Електронний цифровий підпис
09 жовтня 2019 13:28
тендерна сізо.docx
09 жовтня 2019 08:00
тендерна сізо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000029 ● 53a645342b674b0d9785d90bb75c231a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-07
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-07 17:02:21
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.11.2019 № 231

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-09-000075-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-07 17:08:50

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту інженерних мереж, об'єктів інженерно технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, що проводить Державна установа «Херсонський слідчий ізолятор» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2019-10-09-000075-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:

1. Чому Вами у формі оголошенні про проведення відкритих торгів не визначено джерело фінансування закупівлі?
2. Чому Вами не розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу документ з переліком змін до тендерної документації та документ, у якому зазначена попередня редакція положень, які змінюються, — у вигляді закреслених даних?
3. Чому Вами визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Леман-Бетон» всупереч тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «Леман-Бетон» надано дозволи (файл «16. Документи субпідрядника»), дія яких закінчилась, на субпідрядну організацію, яку планується залучити до робіт?
4. Чому Вами визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Леман-Бетон» всупереч тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «Леман-Бетон» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-12 20:55:53

Пояснення

1. При створенні закупівлі джерело фінансування закупівлі було зазначене в графі конкретна назва предмета закупівлі, що не відобразилося на веб-порталі Уповноваженого органу.
3. Перевіривши файл «16. Документи субпідрядника» порушень не виявлено, дія всіх дозволів продовжена, дозволи, строк дії яких закінчився, не виявлено.
4. У розділі ІІІ Тендерної документації до закупівлі зазначено: п. 10 декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці або дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, замкнутому просторі, земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Документ повинен бути чинним весь період будівництва;
Тобто, присутня альтернатива між декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці або дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 15 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ХЕРСОНСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР", 08564707, Україна, м. Херсон, вул. Перекопська, 10
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Капітальний ремонт інженерних мереж, об'єктів інженерно технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору", розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон., 17027451.6UAH, 45453000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 5d16f68fbdba48e7bfac6b4f6c5c2213, 2019-10-09
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 07 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 листопада 2019 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); внесення змін до тендерної документації; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляд тендерних пропозицій та їх оцінка. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДУ «Херсонський слідчий ізолятор» (далі – Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (із змінами) затверджену протоколом засідання тендерного комітету Замовника від 08.10.2019 №7; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.10.2019; тендерну пропозицію ТОВ «Леман-Бетон»; протокол розкриття тендерних пропозицій від 30.10.2019; повідомлення про намір укласти договір від 30.10.2019; пояснення Замовника від 12.11.2019 надані через електронну систему закупівель. За наслідками проведеного моніторингу встановлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 449/28579 (далі – наказ № 490) в оголошенні про проведення відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформацію про джерело фінансування закупівлі. Замовником 09.10.2019 на вебпорталі Уповноваженого органу оприлюднено нову редакцію тендерної документації, проте перелік змін, що вносяться до неї, в окремому документі не оприлюднене та положення тендерної документації, до яких вносилися зміни, не відображені у вигляді закреслених даних, чим порушено вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону. Вимогами пунктів 433 та 451 Технічних вимог до предмету закупівлі Додатку 2 тендерної документації визначено, що для виконання робіт необхідне встановлення металевих грат в загальній кількості 0,00922 тон. ТОВ «Леман-Бетон» у своїй тендерній пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів (файл «22. Кошториси.PDF») та пунктом 148 Розділу IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» підсумкової відомості ресурсів зазначив грати металеві в кількості 0,01844 тон. Також, ТОВ «Леман-Бетон» у своїй тендерній пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів (файл «22. Кошториси.PDF») де пунктом 277 Розділу IV «Будівельні матеріали, вироби і конструкції» підсумкової відомості ресурсів зазначив встановлення люків для колодязів легких в кількості 6 шт. Проте, Замовник у Технічних вимогах до предмету закупівлі Додатку 2 тендерної документації взагалі не визначає, що для виконання робіт необхідне встановлення люків для колодязів легких. Вимогами пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено що тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, зазначеним у цьому пункті та Додатку 2 до тендерної документації, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Однак, на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Леман-Бетон», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. За результатами моніторингу Замовником 12.11.2019 оприлюднено Протокол проведення засідання тендерного комітету в якому зазначено, що Замовником скасовується закупівля у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель., 15 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом встановлено порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель». За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення Замовником вимог абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та їх оцінка встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Замовник відмінив процедуру закупівлі номером ID: UA-2019-10-09-000075-b через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон 16 830 000,00
UAH з ПДВ
16 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС СИСТЕМ БІЛДІНГ" 17 000 000,40
UAH з ПДВ
17 000 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 15:38
sign.p7s
01 листопада 2019 15:34
Довідка про корупцію.PDF
01 листопада 2019 15:34
Довідка з налогової.PDF
01 листопада 2019 15:34
Довідка з МВС.pdf
23 жовтня 2019 16:05
sign.p7s
23 жовтня 2019 16:03
30. Програмний файл.rar
23 жовтня 2019 16:03
28. Витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 16:03
26. Лист щодо ЕЦП.PDF
23 жовтня 2019 16:03
25. Графік.PDF
23 жовтня 2019 16:03
27. Паспорт директора.pdf
23 жовтня 2019 16:03
24. Реквізити.pdf
23 жовтня 2019 16:03
22. Кошториси.PDF
23 жовтня 2019 16:03
21. БГ.zip
23 жовтня 2019 16:03
20.1 Копія ISO.PDF
23 жовтня 2019 16:03
18.1 Копія Статута.PDF
23 жовтня 2019 16:03
19. Довідка про санкції.pdf
23 жовтня 2019 16:03
18. Статут.pdf
23 жовтня 2019 16:02
14.1 Копія Дозвіла.PDF
23 жовтня 2019 16:02
14. Дозвіл Л.Б.PDF
23 жовтня 2019 16:02
13.1 Копія ліцензії.PDF
23 жовтня 2019 16:02
13. Ліцензія Л.Б..PDF
23 жовтня 2019 16:02
11. Лист-згода.PDF
23 жовтня 2019 16:02
10. Договір.PDF
23 жовтня 2019 16:02
7. Згода з ТЗ.pdf
23 жовтня 2019 16:02
6. Ст17.PDF
23 жовтня 2019 16:02
5. Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 16:02
4.4 Билбас КБ 2 часть.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.3 Договір Биласівка.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.3 Билбас КБ 3 часть.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.3 Билбас КБ 1часть.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.2 Рідкодуб КБ.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.2 Договір Рідкодуб.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.1 Северодонецк КБ.PDF
23 жовтня 2019 16:01
3. Довідка про досвід.PDF
23 жовтня 2019 16:01
1. МТБ.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2019 13:37
sign.p7s
23 жовтня 2019 13:33
Тендерна пропозиція.PDF
23 жовтня 2019 13:33
СТАТУТ ССБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
ПРОТОКОЛ ССБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Проект договору.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Наказ на директора.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Ліцензія ССБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Лист-згода.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Кошториси.rar
23 жовтня 2019 13:33
Календарний графік.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Довідка про реквізити.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Декларація МТБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Відповідність ст. 17.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Витяг з ПДВ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
ВИПИСКА ССБ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
Переможець 16 830 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
16 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата скасування
12 листопада 2019 21:01
Причина скасування
Відповідно до ч ст. відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
Немає
Дата скасування
12 листопада 2019 21:06
Причина скасування
Відповідно до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
12 листопада 2019 21:04 протокол скасування (2).pdf
12 листопада 2019 21:06 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку