Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт інженерних мереж, об'єктів інженерно технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору", розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон.
Очікувана вартість
17 027 451,60 UAH
UA-2019-10-09-000075-b 5d16f68fbdba48e7bfac6b4f6c5c2213
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Миколайович Діденко

+380664289578 zhilyaeva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ХЕРСОНСЬКИЙ СЛІДЧИЙ ІЗОЛЯТОР"
Код ЄДРПОУ: 08564707
Вебсайт: http://www.kvs.gov.ua
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Контактна особа: Сергій Миколайович Діденко
+380664289578
zhilyaeva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 жовтня 2019 08:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 жовтня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 жовтня 2019 09:00
Початок аукціону: 25 жовтня 2019 15:58
Очікувана вартість: 17 027 451,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 137,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85137.26 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт інженерних мереж, об'єктів інженерно технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору", розташований за адресою: вул. Перекопська, 10 в м. Херсон.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73024, Україна, Херсонська область, м. Херсон, вул. Перекопська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 15 робочих днів з дня реєстрації Дозволу на виконання будівельних робіт, перераховує Генпідряднику аванс на придбання матеріальних ресурсів Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 7 банківських днів з дня підписання документів Замовником. Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 жовтня 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 13:28
тендерна сізо.docx
09 жовтня 2019 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 08:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 жовтня 2019 13:28
тендерна сізо.docx
09 жовтня 2019 08:00
тендерна сізо.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-07-000029 ● 53a645342b674b0d9785d90bb75c231a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 листопада 2019 17:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.11.2019 № 231

Херсон

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-09-000075-b.
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
- інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника управління Олександр ПОЛІЩУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-07 17:08:50

Запит Замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту інженерних мереж, об'єктів інженерно технічних засобів охорони та благоустрій території Херсонського слідчого ізолятору, що проводить Державна установа «Херсонський слідчий ізолятор» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID UA-2019-10-09-000075-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень з питань:

1. Чому Вами у формі оголошенні про проведення відкритих торгів не визначено джерело фінансування закупівлі?
2. Чому Вами не розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу документ з переліком змін до тендерної документації та документ, у якому зазначена попередня редакція положень, які змінюються, — у вигляді закреслених даних?
3. Чому Вами визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Леман-Бетон» всупереч тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «Леман-Бетон» надано дозволи (файл «16. Документи субпідрядника»), дія яких закінчилась, на субпідрядну організацію, яку планується залучити до робіт?
4. Чому Вами визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ «Леман-Бетон» всупереч тому, що в тендерній пропозиції ТОВ «Леман-Бетон» відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-12 20:55:53

Пояснення

1. При створенні закупівлі джерело фінансування закупівлі було зазначене в графі конкретна назва предмета закупівлі, що не відобразилося на веб-порталі Уповноваженого органу.
3. Перевіривши файл «16. Документи субпідрядника» порушень не виявлено, дія всіх дозволів продовжена, дозволи, строк дії яких закінчився, не виявлено.
4. У розділі ІІІ Тендерної документації до закупівлі зазначено: п. 10 декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці або дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, замкнутому просторі, земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій. Документ повинен бути чинним весь період будівництва;
Тобто, присутня альтернатива між декларацією відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці або дозволом на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник надав дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 30 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон 16 830 000,00
UAH з ПДВ
16 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕРВІС СИСТЕМ БІЛДІНГ" 17 000 000,40
UAH з ПДВ
17 000 000,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 15:38
Електронний підпис
01 листопада 2019 15:34
Довідка про корупцію.PDF
01 листопада 2019 15:34
Довідка з налогової.PDF
01 листопада 2019 15:34
Довідка з МВС.pdf
23 жовтня 2019 16:05
Електронний підпис
23 жовтня 2019 16:03
30. Програмний файл.rar
23 жовтня 2019 16:03
28. Витяг ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 16:03
26. Лист щодо ЕЦП.PDF
23 жовтня 2019 16:03
25. Графік.PDF
23 жовтня 2019 16:03
27. Паспорт директора.pdf
23 жовтня 2019 16:03
24. Реквізити.pdf
23 жовтня 2019 16:03
22. Кошториси.PDF
23 жовтня 2019 16:03
21. БГ.zip
23 жовтня 2019 16:03
20.1 Копія ISO.PDF
23 жовтня 2019 16:03
18.1 Копія Статута.PDF
23 жовтня 2019 16:03
19. Довідка про санкції.pdf
23 жовтня 2019 16:03
18. Статут.pdf
23 жовтня 2019 16:02
14.1 Копія Дозвіла.PDF
23 жовтня 2019 16:02
14. Дозвіл Л.Б.PDF
23 жовтня 2019 16:02
13.1 Копія ліцензії.PDF
23 жовтня 2019 16:02
13. Ліцензія Л.Б..PDF
23 жовтня 2019 16:02
11. Лист-згода.PDF
23 жовтня 2019 16:02
10. Договір.PDF
23 жовтня 2019 16:02
7. Згода з ТЗ.pdf
23 жовтня 2019 16:02
6. Ст17.PDF
23 жовтня 2019 16:02
5. Тендерна пропозиція.pdf
23 жовтня 2019 16:02
4.4 Билбас КБ 2 часть.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.3 Договір Биласівка.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.3 Билбас КБ 3 часть.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.3 Билбас КБ 1часть.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.2 Рідкодуб КБ.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.2 Договір Рідкодуб.PDF
23 жовтня 2019 16:02
4.1 Северодонецк КБ.PDF
23 жовтня 2019 16:01
3. Довідка про досвід.PDF
23 жовтня 2019 16:01
1. МТБ.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2019 13:37
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:33
Тендерна пропозиція.PDF
23 жовтня 2019 13:33
СТАТУТ ССБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
ПРОТОКОЛ ССБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Проект договору.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Наказ на директора.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Ліцензія ССБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Лист-згода.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Кошториси.rar
23 жовтня 2019 13:33
Календарний графік.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Довідка про реквізити.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Декларація МТБ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Відповідність ст. 17.PDF
23 жовтня 2019 13:33
Витяг з ПДВ.PDF
23 жовтня 2019 13:33
ВИПИСКА ССБ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Леман-Бетон

ТОВ "СЕРВІС СИСТЕМ БІЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
Переможець 16 830 000,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Леман-Бетон
#34843832
16 830 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч ст. відміняє торги в разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Виконано
Дата відміни: 12 листопада 2019 21:06
Коментар щодо відміни: Відповідно до ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
12 листопада 2019 21:06
Електронний підпис
12 листопада 2019 21:04
протокол скасування (2).pdf