Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт покрівлі Вінницького апеляційного суду по вул. Соборна, 6 у м. Вінниця, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Очікувана вартість
3 689 440,60 UAH
UA-2019-10-08-002521-b ● 53f1fe43394d43a7bdab26bfc68e92d8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницький апеляційний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42257550 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Соборна, 6 |
Контактна особа: |
Гаврилюк Ніна Вікторівна +380432592024 inbox@vna.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 3 689 440,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 447,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18400 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі Вінницького апеляційного суду по вул. Соборна, 6 у м. Вінниця, у відповідності з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (Код ДК 021:2015-45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, Соборна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | На підставі рахунку на оплату | Аванс | 10 | Робочі | 10 |
Виконання робіт | З дня підписання актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (ф. КБ-3) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 90 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 17:14 |
ТД покрівля ВінАС.docx | |
08 жовтня 2019 17:14 |
Додаток 3 - Тендерна пропозиція.docx | |
08 жовтня 2019 17:14 |
Додаток 2 - Технічне завдання щодо предмету закупівлі.docx | |
08 жовтня 2019 17:14 |
Додаток 1 - Проєкт договору підряду.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасника
Дата подання: 10 жовтня 2019 08:22
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 17:04
В п. 5.1.3. учасник повинен надати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі та видом виконаних робіт з капітального ремонту покрівлі, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із значними (СС2) наслідками (згідно визначень ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"), за період останніх трьох років до дати оголошення цих відкритих торгів шляхом подання відповідного аналогічного договору і всіх його додатків-невід’ємних частин; вартість договору має складати не менше 3 млн. грн. Ми вважаємо, що вимога щодо вартості договору не менше 3 млн. грн. є дискримінаційною і суттєво обмежує коло учасників. Ця вимога наводить на думку, що дана тендерна документація готовилася під конкретного підрядника, тому просимо внести зміни та виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання й суб’єктивне твердження (думку) про те, що вимога щодо вартості договору не менше 3 млн. грн. є дискримінаційною та суттєво обмежує коло учасників, повідомляємо таке.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Так само згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення умов, що призводять до дискримінації учасників, проте визначення дискримінації дається в Законі України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».
Так, дискримінацією є ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
З огляду на специфіку предмета закупівлі, зокрема, його вартість, що перевищує 3,6 млн. грн., об’єм та перелік необхідних робіт, визначений клас наслідків (відповідальності) робіт, вважаємо, що зазначення як аналогічного договору, вартість якого складає не менше 3 млн. грн., жодним чином не є дискримінацією учасників, оскільки спрямоване на залучення до участі у відкритих торгах будь-яких (невизначеного кола) учасників, що мають досвід виконання робіт відповідної складності й вартості, а відтак переслідує об’єктивно обґрунтовану мету в належний та необхідний спосіб.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Так само згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Закон «Про публічні закупівлі» не містить визначення умов, що призводять до дискримінації учасників, проте визначення дискримінації дається в Законі України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні».
Так, дискримінацією є ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
З огляду на специфіку предмета закупівлі, зокрема, його вартість, що перевищує 3,6 млн. грн., об’єм та перелік необхідних робіт, визначений клас наслідків (відповідальності) робіт, вважаємо, що зазначення як аналогічного договору, вартість якого складає не менше 3 млн. грн., жодним чином не є дискримінацією учасників, оскільки спрямоване на залучення до участі у відкритих торгах будь-яких (невизначеного кола) учасників, що мають досвід виконання робіт відповідної складності й вартості, а відтак переслідує об’єктивно обґрунтовану мету в належний та необхідний спосіб.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СПРЕДОМ |
3 090 001,21
UAH з ПДВ
|
3 071 554,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖК - Гарант" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 081 552,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Арка-ПТФ |
3 658 600,72
UAH з ПДВ
|
3 658 600,72
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПРЕДОМ #39177989 |
Відхилено |
3 071 554,01
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 16:07
|
ТОВ "ЖК - Гарант" #33966190 |
Переможець |
3 081 552,80
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 16:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2019 17:03
|
Додаткова угода.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2019 17:00
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2019 17:38
|
Контракт | укладений |
14 листопада 2019 17:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 188/19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 245/19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |