Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Книги
Очікувана вартість
11 520,00 UAH
UA-2019-10-08-002287-b 4a9340207ffb4c53bdb7e5fc7c727504
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Скородумова Людмила Євгенівна

+380567447788 library.dp.ua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНІПРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА СИСТЕМА ПУБЛІЧНИХ БІБЛІОТЕК ДЛЯ ДОРОСЛИХ"
Код ЄДРПОУ: 02215383
Вебсайт: http://library.dp.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Воскресенська, 23 (колишня Леніна)
Контактна особа: Скородумова Людмила Євгенівна
+380567447788
library.dp.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 16:27
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 16:27
Очікувана вартість: 11 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги


Друковані книги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 шт
Книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Воскресенська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо ТЕХНІЧНІ (ЯКІСНІ) ТА КІЛЬКІСНІ ВИМОГИ
Дата подання: 10 жовтня 2019 13:26
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 13:38
Прохання надати відповіді, тому що Ви вимагаєте під кожним пунктом підписатися і гарантувати його виконання. 1. На підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник надає гарантійний лист у якому гарантує, що він виконає поставку товару у тій кількості та тієї номенклатури, яка вказана у технічних вимогах до закупівлі та специфікації до договору, також він гарантує, що запропонований Товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), крім того він гарантує, що товар має бути упакований у паперову тару (коробка, обгорточний папір). Також Учасник гарантує, що зробить поставку на умовах DDP Incoterms 2010 місцезнаходження замовника на умовах викладених у проекті договору . Що маєте на увазі на умовах DDP Incoterms 2010? Де це викладено у проекті договора? 2. Гарантія на товар поширюється в повному обсязі. Постачальник зобов'язаний забезпечити усунення виявлених недоліків в місці експлуатації продукції в термін не більше 10 (десяти) днів з дати отримання відповідного повідомлення. У разі неможливості усунення недоліків на місці Постачальник зобов'язаний за свій рахунок забезпечити транспортування продукції до місця ремонту і назад, і надати аналогічну продукцію на час проведення ремонту або відшкодувати Покупцю збитки, пов'язані з неможливістю експлуатації продукції, або замінити його на робочий товар. Будь ласка поясніть. 3. На кожній упаковці повинне бути нанесене споживче маркування і містити наступну інформацію: найменування продукції, кількість штук в упаковці, адресу виробника, позначення технічних умов, адресу виробничих потужностей та контактні дані виробника, дату виготовлення, штрих-код. Особливо не зрозуміло адресу яких виробничіих потужностей ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Ваші зауваження розглянуто.
Стосовно першого питання, то поставку потрібно виконати відповідно в строк та в пункт поставки прописаний в договорі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 16:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 11 484,90
UAH з ПДВ
11 484,90
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2488216333
Переможець 11 484,90
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:22

Документи

18 жовтня 2019 16:21
Протокол 82

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2488216333
11 484,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 16:21
Протокол 82

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 70 укладений
22 жовтня 2019 16:41