Комп'ютерне обладнання (Носії інформації)
Очікувана вартість
8 262,00 UAH
UA-2019-10-08-002284-b 142e24eb60024e6aae1a65bbaf41b444
Допорогові закупівлі    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Дніпропетровський обласний дитячо-юнацький кіноцентр "Веснянка" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 13422561
Місцезнаходження замовника: 49044, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпропетровськ, пр. Карла Маркса, буд. 32
Контактна особа замовника: Надежда Грицай
+380567221232
buh.vesnjanka@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 8 262,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,85 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
27 штука
Комп'ютерне обладнання (Носії інформації) обласний бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 жовтня 2019  —  01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 жовтня 2019 15:31
Оголошення призи ел..doc
08 жовтня 2019 16:22
Договір ВЕСНЯНКА (3).doc
09 жовтня 2019 15:31
Оголошення призи ел..doc
08 жовтня 2019 16:22
Оголошення призи ел..doc
08 жовтня 2019 16:22
Договір ВЕСНЯНКА (3).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 09 жовтня 2019 11:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник розглядає аналог вищезазначеного товару, але він повинен відповідати якісним показникам вказаного виробника. У разі не відповідності співпраця буде не можливою, а переможець торгів з товаром не відповідної якості дискваліфікований. Пропозиція учасника повинна відповідати технічним та інші вимоги до предмету закупівлі в додатку 1 до оголошення. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до пункту 12 частини 1 ст.1 Закону найбільш економічно вигідна пропозиція - пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Замовник забезпечує однаковий підхід до учасників при розгляді та оцінці пропозицій. Тобто до оцінки беруться остаточні пропозиції учасників, подані ними для участі у закупівлі. учасник повинен надати документи відповідно до Додатку 2 до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 8 211,00
UAH з ПДВ
8 211,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2019 19:30
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
17 жовтня 2019 16:16
Уставні_завірені.zip

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Переможець 8 211,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
8 211,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог 25.pdf проект
01 листопада 2019 13:05

Актуальні тендери

До пошуку