Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Периферійні пристрої та комплектуючі для ЦБ №3
Очікувана вартість
55 396,00 UAH
UA-2019-10-08-002267-b 089fa0f4ea344202b8264f426b52c123
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Білоконний

+380432651101 bilokonnyi_cbfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141532
Вебсайт: http://www.vmr.gov.ua/Executives/Lists/DepartmentOfEducation/Default.aspx
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Винница, вул. Соборна, 59
Контактна особа: Богдан Білоконний
+380432651101
bilokonnyi_cbfs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:20
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:43
Очікувана вартість: 55 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 553,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Периферійні пристрої та комплектуючі для ЦБ №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21031, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 48а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 30 днів. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються через Централізовану бухгалтерію №3 департаменту освіти Вінницької міської ради. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. До накладної додаються інші документи, передбачені умовами Договору, оформленні належним чином. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетних асигнувань, передбачених кошторисом на 2019 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. Замовник не несе відповідальності за затримку банком перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку. Замовник бере на себе зобов’язання, щодо виконання умов Договору тільки в разі затвердження кошторисних призначень належним чином та в рамках фактичних надходжень коштів. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, що зазначений в цьому Договорі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 16:20
3. Додаток 2 Форма Пропозиція.docx
08 жовтня 2019 16:20
1. Оголошення.docx
08 жовтня 2019 16:20
2. Додаток 1 Тех вимоги.docx
08 жовтня 2019 16:20
4. Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:20
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 16:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно Додатку 1 до Оголошення «Технічні вимоги», Замовником передбачено, що до оцінки допускається лише зазначене в технічних вимогах обладнання, інші еквіваленти/аналоги не розглядатимуться. Пропозицію Учасника, яка не відповідає вимогам Замовника, буде дискваліфіковано. Документацією Замовника (Додаток 1 та Додаток 2 до Оголошення) передбачено вимогу до Учасників Закупівлі щодо зазначення конкретної марки запропонованого Товару. Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 №2832 (зі змінами), учасник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення, в порядку, передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума, що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством для такого Учасника.
Запитання
Дата подання: 09 жовтня 2019 13:07
Дата відповіді: 10 жовтня 2019 16:45
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Так, Замовником буде дискваліфіковано пропозиції Учасників, які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону.
2) Так, Замовником буде дискваліфіковано пропозиції Учасників, що не вказують точних марок запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 37 788,00
UAH з ПДВ
32 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 53 988,00
UAH з ПДВ
32 988,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Компанія "Вінець" 49 992,96
UAH з ПДВ
34 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА" 46 735,00
UAH з ПДВ
42 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" 54 780,00
UAH з ПДВ
54 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 13:01
Довідка CanoScan Lide110 Lide210.pdf
18 жовтня 2019 13:01
ДВ ТР есо Canon принтер.pdf
18 жовтня 2019 13:01
СЕС Canon 2019.pdf
18 жовтня 2019 13:01
КК Відгук Полтава.pdf
18 жовтня 2019 13:01
довідка санкції .pdf
18 жовтня 2019 13:01
13114255 пропозицiя.pdf

Публічні документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 12:33
паспорт_код.pdf
18 жовтня 2019 12:33
витяг_рпєп.pdf
18 жовтня 2019 12:33
виписка_єдрпоу.pdf
18 жовтня 2019 12:33
технічні_вимоги.pdf
18 жовтня 2019 12:33
пропозиція.pdf
18 жовтня 2019 12:33
гарантійний.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:29
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ПП "Компанія "Вінець"

ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 32 900,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 12:27
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 32 988,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 12:37
ПП "Компанія "Вінець"
#13337327
Відхилено 34 999,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 12:45
ФОП "ХОНДАРОВА ВАЛЕНТИНА ІЛЛІВНА"
#3033120440
Відхилено 42 980,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 12:53
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС"
#37047809
Відхилено 54 780,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 13:02

Документи

23 жовтня 2019 12:27
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:25
Протокол 10-16-ЦБ-3.pdf

Документи

23 жовтня 2019 12:37
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:35
Протокол 10-17-ЦБ-3.pdf

Документи

23 жовтня 2019 12:45
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:42
Протокол 10-18-ЦБ-3.pdf

Документи

23 жовтня 2019 12:53
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:51
Протокол 10-19-ЦБ-3.pdf

Документи

23 жовтня 2019 13:02
Електронний підпис
23 жовтня 2019 13:00
Протокол 10-20-ЦБ-3.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій