Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-56 Чернігів – Пакуль – КПП «Славутич» – Чорнобиль з під’їздом до м. Славутича км 38+762 с. Пакуль, км 39+912 с. Пакуль, км 41+712 з’їзд до лісу, км 43+328 з’їзд до м. Славутич, км 43+572 з’їзд до м. Славутич, Чернігівська область (Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)
Очікувана вартість
2 386 662,00 UAH
UA-2019-10-08-002202-b b61280f3f111472ab4ccd6c3eb603fe6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019 16:11
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 24 жовтня 2019 11:52
Очікувана вартість: 2 386 662,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 933,31 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-56 Чернігів – Пакуль – КПП «Славутич» – Чорнобиль з під’їздом до м. Славутича км 38+762 с. Пакуль, км 39+912 с. Пакуль, км 41+712 з’їзд до лісу, км 43+328 з’їзд до м. Славутич, км 43+572 з’їзд до м. Славутич, Чернігівська область
(Джерело фінансування – спеціальний фонд Державного бюджету України за бюджетною програмою КПКВК 3107020 «Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм»)


Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014р. № 117 та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Виконавцю на строк не більше 1 (одного) місяця авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Виконавець зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для надання Послуг матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 1 (одного) місяця з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт по формі КБ-2В та Довідку по формі КБ-3) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні місячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2019 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 16:11
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 жовтня 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС" 2 136 000,00
UAH з ПДВ
2 136 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ" 2 365 200,00
UAH з ПДВ
2 268 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 2 290 000,00
UAH з ПДВ
2 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:26
11_Ліцензія.pdf
23 жовтня 2019 11:26
Техн_38+762.PDF
23 жовтня 2019 11:26
10_Наказ_про_Директора.pdf
23 жовтня 2019 11:26
5_Аналог_договір_2.PDF
23 жовтня 2019 11:26
9_Перел_субпідр.PDF
23 жовтня 2019 11:26
2_Виробничі_бази.PDF
23 жовтня 2019 11:26
5_Відгук.PDF
23 жовтня 2019 11:26
4_Працівники.PDF
23 жовтня 2019 11:26
5_Аналог_договір_1.PDF
23 жовтня 2019 11:26
3_Машини.PDF
23 жовтня 2019 11:26
5_Договір_освітлення.PDF
23 жовтня 2019 11:26
8_Довідка_про_Учасника.PDF
23 жовтня 2019 11:26
Гарант_38-762.PDF
23 жовтня 2019 11:26
6_Довідка_ст_17.PDF

Публічні документи

06 листопада 2019 09:15
ДПС_відсутн_заборг_04.11.19.PDF
31 жовтня 2019 14:51
Довідка_МВС_21.10.19.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Накази_Працівники.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Відгуки_Замовники.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Федірко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Стадніченко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Інформац_маш_механ.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Ашомко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Шурін.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Дозвіл_Держгірпром_2.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Гарант_Лист.PDF
23 жовтня 2019 12:45
ЄДРПОУ.pdf
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Железняк.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Артеменко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Інформація_працівники.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Дозвiл Держгірпром_1.pdf
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Петренко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Відом_про_учасника.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Чайко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Ліцензія Інтерком.pdf
23 жовтня 2019 12:45
Аналогічні_договора.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Яременко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
свiдоцтво_ДСТУ_ISO_1002_2005.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Кривушко.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Свiдоцтво_ПДВ.pdf
23 жовтня 2019 12:45
Виробничі_Бази.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Стасюк.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Ст_17.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Інформ_субпідрядник.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Техн_Завдан.PDF
23 жовтня 2019 12:45
Труд_Сіра.PDF

Публічні документи

23 жовтня 2019 15:01
Електронний підпис
23 жовтня 2019 14:49
труд книжка Скобченко.pdf
23 жовтня 2019 14:49
техпаспорти копія.pdf
23 жовтня 2019 14:49
сертификат_ИСО_9001-2015_18.pdf
23 жовтня 2019 14:49
СВЕТИЛЬНИКИ_БЕТА_ЛАЙТ.rar
23 жовтня 2019 14:49
Паспорт LED-24-60.pdf
23 жовтня 2019 14:49
опис внесення змін.pdf
23 жовтня 2019 14:49
ліцензія_Д-БР_АБІУ.pdf
23 жовтня 2019 14:49
дозвіл ДержПраці.pdf
23 жовтня 2019 14:49
АСО.rar
23 жовтня 2019 14:49
Certificat ISO Beta Light.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"

ТОВ Дорекс-Безпека руху

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРДОРСПЕЦСЕРВІС"
#42595408
Відхилено 2 136 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:28
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"
#35884361
Переможець 2 268 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 13:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 13:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРКОМ"
#35884361
2 268 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2020 15:10
ДУ №9 до БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
26 грудня 2020 15:10
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 19:02
ДУ №8 до БДР 264-11-19.PDF зміни до договору
24 грудня 2020 19:01
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:31
ДУ №7 до БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:29
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2020 14:16
ДУ №6 до БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
19 грудня 2020 14:16
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 17:19
ДУ №5 до БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 17:19
Електронний підпис зміни до договору
13 червня 2020 18:31
ДУ №4 до БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
13 червня 2020 18:30
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 18:29
ДУ №3 до БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
28 травня 2020 18:27
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2020 13:40
ДУ №2 до БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
01 лютого 2020 13:40
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2019 14:29
ДУ №1 до №БДР 264-11-19.pdf зміни до договору
22 грудня 2019 14:27
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 18:05
БДР 264-11-19.pdf укладений
18 листопада 2019 18:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., 3.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку №2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 6.10., 7.1., 8.2., 8.4., 8.5., 9.10., 10.3., Розділу 8, 9 та 13 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Розділу 15 та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1. Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №8 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-264/11-19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №9 до Договору №БДР-264/11-19 від 18.11.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 936 899,19
UAH (в тому числі ПДВ 322 816,53 UAH)