Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КЗ СОР «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» за адресою: м. Суми, пл. Троїцька, 14
Очікувана вартість
455 022,00 UAH
UA-2019-10-08-002122-b 8b860e2d90404461a664efeaeb071298
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень хірургічного відділення КЗ СОР «Сумський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» за адресою: м. Суми, пл. Троїцька, 14». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, Суми, пл. Троїцька, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 жовтня 2019  —  18 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник виплачує Підряднику аванс у розмірі 30% від вартості робіт, що складає 136506 грн. 60 коп. (сто тридцять шість тисяч п'ятсот шість гривень 60 копійок) без ПДВ на термін 70 календарних днів з дня підписання Сторонами Договору. Аванс 70 Календарні 30
Виконання робіт Кінцевий розрахунок за виконані роботи з Підрядником здійснюється протягом двадцяти банківських днів після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та передачі Підрядником в повному обсязі Замовнику документів про виконання договору підряду Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

08 жовтня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2019 15:59
Додаток до Дог. 132.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
САХАРОВА КАТЕРИНА АНДРІЇВНА
#3437612207
Переможець 455 022,00
UAH
08 жовтня 2019 16:00

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2019 16:03
Договір 132 підряд.pdf укладений
08 жовтня 2019 16:02