Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля ДГ 13-100
Очікувана вартість
1 180 050,00 UAH
UA-2019-10-08-002010-b ● ae1a288b39c544fa8df90acbd7083e4a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Білоцерківської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02143643 |
Місцезнаходження: | 09117, Україна , Київська обл., Біла Церква, вул.Ярослава Мудрого,2 |
Контактна особа: |
Залізняк Лідія Володимирівна +380456353179 bcosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 жовтня 2019 15:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 15:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 15:45 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 13:47 |
Очікувана вартість: | 1 180 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 800,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
270 т
Вугілля ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09117, Україна, Київська область, м.Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Вугілля ДГ 13-100 | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 жовтня 2019 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 жовтня 2019 15:41 |
ТД вугілля.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Загальне
Дата подання: 09 жовтня 2019 13:02
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 11:57
Доброго дня!
Згідно вимог викладених у Додатку 2 пункту 2. Якісно поставленим товаром вважається такий товар, який відповідає вимогам ДСТУ 7146:2010 та підтверджене відповідним документом (сертифікатом, протоколом досліджень, тощо).
Просимо надати пояснення, чому саме товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 7146:2010, чому наприклад не ДСТУ 3472:2015?
Також незрозуміло достатньо буде надати сертифікат якості, чи обов’язково ще додавати протокол досліджень? Може Ви мали на увазі сертифікат якості або протокол досліджень або інший відповідний документ?
З повагою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до закупівлі виставляються на підставі потреб держави або відповідної громади. Опалення закладів освіти є побутовою потребою. Як було зазначено Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, єдиним нормативним документом, який регламентує відвантаження побутового палива, є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010), який введено в дію з 01.07.2011 року. (http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/control/uk/publish/article?art_id=245289197&cat_id=244960352). Щодо ДСТУ 3472:2015, то необхідно зазначити що класифікація вугілля не містить розмірів кусків.
Це єдиний стандарт, який встановлює марки вугілля з розміром кусків. Для дотримання технічних характеристик, замовником визначено саме цей стандарт.
Щодо документів, які підтверджують якість Товару зазначаємо наступне. В тендерній документації зазначено, що якість повинна підтверджуватись відповідним документом. Далі в дужках, для точнішого розуміння учасників, наведено приклади документів. В зв’язку з тим, що вугілля не підлягає обов’язковій сертифікації, вимагати тільки сертифікат замовник не має права. Тому підтвердити якість учасник має право документом, який є належним (підтвердить відповідність вимогам зазначеного ДСТУ). У випадку наявності у учасника декількох документів, які підтверджують якість Товару, останній має право розмістити всі документи, які є в нього в наявності. Саме тому перелік зазначений через кому.
Вимоги до закупівлі виставляються на підставі потреб держави або відповідної громади. Опалення закладів освіти є побутовою потребою. Як було зазначено Міністерством енергетики та вугільної промисловості України, єдиним нормативним документом, який регламентує відвантаження побутового палива, є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» (далі – ДСТУ 7146:2010), який введено в дію з 01.07.2011 року. (http://mpe.kmu.gov.ua/minugol/control/uk/publish/article?art_id=245289197&cat_id=244960352). Щодо ДСТУ 3472:2015, то необхідно зазначити що класифікація вугілля не містить розмірів кусків.
Це єдиний стандарт, який встановлює марки вугілля з розміром кусків. Для дотримання технічних характеристик, замовником визначено саме цей стандарт.
Щодо документів, які підтверджують якість Товару зазначаємо наступне. В тендерній документації зазначено, що якість повинна підтверджуватись відповідним документом. Далі в дужках, для точнішого розуміння учасників, наведено приклади документів. В зв’язку з тим, що вугілля не підлягає обов’язковій сертифікації, вимагати тільки сертифікат замовник не має права. Тому підтвердити якість учасник має право документом, який є належним (підтвердить відповідність вимогам зазначеного ДСТУ). У випадку наявності у учасника декількох документів, які підтверджують якість Товару, останній має право розмістити всі документи, які є в нього в наявності. Саме тому перелік зазначений через кому.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-08-002010-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРРЕСУРС.", Код ЄДРПОУ:39330132
Дата подання: 30 жовтня 2019 20:05
Вимога на рішення Замовника про визначення переможця
Оскарження визначення переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 листопада 2019 15:37
БІЛОЦЕРКІВСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Біла Церква, Київська область, 09117, тел./факс (04563) 53911,
e-mail: bcrvo@ukr.net, код в ЄДРПОУ 02143643
_________________ № _____________________від___________________На № _______________
№ 23-29/620
Від «01» листопада 2019 року
ТОВ «УКРРЕСУРС»
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Розглянувши Вашу вимогу № 07Т/35 від 30 жовтня 2019 року зазначаємо наступне:
1. Щодо зазначення вартості пропозиції без ПДВ.
Система Прозоро працює таким чином, що у випадку визначення замовником очікуваної вартості з ПДВ, у звіті про результати проведення процедури закупівлі буде зазначено вартість пропозиції учасника-переможця з урахуванням ПДВ не залежно від того чи є цей переможець платником ПДВ чи ні. З цією проблемою стикаються всі учасники процесу закупівель. Особливо гостро це питання стояло при реєстрації зобов’язань в казначействі. ДП “Прозоро” визнало цю проблему і листом від 08.11.2016 № 206/880/10 повідомило державну казначейську службу України про дану проблему та повідомило про опрацювання зміни функціоналу для можливості внесення коригувань при оприлюдненні звіту про результати проведення процедури закупівлі. Після оприлюднення даного листа органи казначейства почали здійснювати реєстрацію бюджетних зобов’язань без додаткових вимог до замовників в частині відображення в звіті ПДВ. Слід зазначити, що рекомендацій щодо забезпечення рівної участі в одній процедурі платників і неплатників ПДВ досі не має.
В свою чергу Замовник при розроблені тендерної документації зобов’язаний ураховувати вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, про те, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Пунктом 9 частиною другою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації.
При цьому тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Така ж позиція висвітлена в листі Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України N 3302-06/19552-07 від 01.07.2016 р. «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель».
Звертаємо увагу що відповідно до вимог п.6.1. Тендерної документації,ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції, незалежно від того, чи є учасник платником ПДВ чи ні, оскільки сума пропозиції включає в себе податок на додану вартість, інші податки та збори, передбачені законодавством. Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень та застережень, та не підлягає зміні та коригуванню. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції торгів.
В своїй пропозиції ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» зазначив, що є платником податку на прибуток підприємства на загальних підставах та платником ПДВ, проте скористався пільгою визначеною п.45 підрозділу 2 Розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України, яким тимчасово до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання на митній території України вугілля та/або продукти його збагачення товарних позицій 2701, 2701, 2704 00 згідно УКТ ЗЕД.
Ціна в тендерній пропозиції ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» співпадає з ціною зазначеною в системі Прозоро, а тому немає підстав відхилити пропозицію учасника.
2. Щодо підтвердження якості товару.
Згідно п. 2 Додатку 1 до тендерної документації та роз’яснення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua на підтвердження якості товару та його відповідності вимогам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» учасник повинен надати відповідний документ (сертифікат, протокол досліджень тощо).
На виконання вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» міститься оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, який є предметом закупівлі № 147, виданий ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ».
Звертаємо Вашу увагу, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містятьвимоги, що документ, який надається учасником на підтвердження якісних характеристик товару – в даному випадку сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен бути виданий на ім’я учасника торгів – ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС».
Крім того, ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять вимоги, що у разі, якщо документ який надається учасником на підтвердження якісних характеристик товару – в даному випадку сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик виданий не на ім’я учасника торгів – ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність договірних відносин між власником сертифікату (ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ») та учасником (ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС»), а також лист авторизації на право використання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик № 147, власником якого є ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» учасником ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» в даній процедурі закупівлі.
Згідно з ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовником засобами електронної пошти направлено запит керівнику ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» Кащенко Валерії Вікторівні щодо наявності договірних відносин з ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» та права ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» використовувати в даній процедурі закупівлі оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, який є предметом закупівлі № 147, виданий ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ».
Листом від 29.10.2019 р. вих. № 29/10-7 ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» підтвердило наявності договірних відносин з ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» в тому числі щодо поставки вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 та права ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» використовувати в даній процедурі закупівлі оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, який є предметом закупівлі № 147, виданий ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» (додається).
На підставі вищенаведеного, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету Л.В. Залізняк
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
вул. Ярослава Мудрого, 2, м. Біла Церква, Київська область, 09117, тел./факс (04563) 53911,
e-mail: bcrvo@ukr.net, код в ЄДРПОУ 02143643
_________________ № _____________________від___________________На № _______________
№ 23-29/620
Від «01» листопада 2019 року
ТОВ «УКРРЕСУРС»
ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ
Розглянувши Вашу вимогу № 07Т/35 від 30 жовтня 2019 року зазначаємо наступне:
1. Щодо зазначення вартості пропозиції без ПДВ.
Система Прозоро працює таким чином, що у випадку визначення замовником очікуваної вартості з ПДВ, у звіті про результати проведення процедури закупівлі буде зазначено вартість пропозиції учасника-переможця з урахуванням ПДВ не залежно від того чи є цей переможець платником ПДВ чи ні. З цією проблемою стикаються всі учасники процесу закупівель. Особливо гостро це питання стояло при реєстрації зобов’язань в казначействі. ДП “Прозоро” визнало цю проблему і листом від 08.11.2016 № 206/880/10 повідомило державну казначейську службу України про дану проблему та повідомило про опрацювання зміни функціоналу для можливості внесення коригувань при оприлюдненні звіту про результати проведення процедури закупівлі. Після оприлюднення даного листа органи казначейства почали здійснювати реєстрацію бюджетних зобов’язань без додаткових вимог до замовників в частині відображення в звіті ПДВ. Слід зазначити, що рекомендацій щодо забезпечення рівної участі в одній процедурі платників і неплатників ПДВ досі не має.
В свою чергу Замовник при розроблені тендерної документації зобов’язаний ураховувати вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, про те, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Пунктом 9 частиною другою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація повинна містити перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації.
При цьому тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації згідно з пунктом 30 частини першої статті 1 Закону.
Така ж позиція висвітлена в листі Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України N 3302-06/19552-07 від 01.07.2016 р. «Щодо застосування законодавства у сфері закупівель».
Звертаємо увагу що відповідно до вимог п.6.1. Тендерної документації,ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його пропозиції, незалежно від того, чи є учасник платником ПДВ чи ні, оскільки сума пропозиції включає в себе податок на додану вартість, інші податки та збори, передбачені законодавством. Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко та остаточно визначена без будь-яких посилань, обмежень та застережень, та не підлягає зміні та коригуванню. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнається така, ціна якої є найнижча за результатами проведення електронного аукціону. За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. Замовник та Учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції торгів.
В своїй пропозиції ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» зазначив, що є платником податку на прибуток підприємства на загальних підставах та платником ПДВ, проте скористався пільгою визначеною п.45 підрозділу 2 Розділу ХХ Перехідних положень Податкового кодексу України, яким тимчасово до 1 січня 2022 року, звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання на митній території України вугілля та/або продукти його збагачення товарних позицій 2701, 2701, 2704 00 згідно УКТ ЗЕД.
Ціна в тендерній пропозиції ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» співпадає з ціною зазначеною в системі Прозоро, а тому немає підстав відхилити пропозицію учасника.
2. Щодо підтвердження якості товару.
Згідно п. 2 Додатку 1 до тендерної документації та роз’яснення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua на підтвердження якості товару та його відповідності вимогам ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб» учасник повинен надати відповідний документ (сертифікат, протокол досліджень тощо).
На виконання вимог п. 2 Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» міститься оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, який є предметом закупівлі № 147, виданий ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ».
Звертаємо Вашу увагу, що ані тендерна документація, ані додатки до неї не містятьвимоги, що документ, який надається учасником на підтвердження якісних характеристик товару – в даному випадку сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен бути виданий на ім’я учасника торгів – ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС».
Крім того, ані тендерна документація, ані додатки до неї не містять вимоги, що у разі, якщо документ який надається учасником на підтвердження якісних характеристик товару – в даному випадку сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик виданий не на ім’я учасника торгів – ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» учасник зобов’язаний надати в складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують наявність договірних відносин між власником сертифікату (ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ») та учасником (ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС»), а також лист авторизації на право використання сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик № 147, власником якого є ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» учасником ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» в даній процедурі закупівлі.
Згідно з ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Замовником засобами електронної пошти направлено запит керівнику ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» Кащенко Валерії Вікторівні щодо наявності договірних відносин з ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» та права ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» використовувати в даній процедурі закупівлі оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, який є предметом закупівлі № 147, виданий ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ».
Листом від 29.10.2019 р. вих. № 29/10-7 ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» підтвердило наявності договірних відносин з ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» в тому числі щодо поставки вугілля кам’яного марки ДГ 13-100 та права ПП «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» використовувати в даній процедурі закупівлі оригінал сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на товар, який є предметом закупівлі № 147, виданий ТОВ «ІМПЕКС ФОРМ» (додається).
На підставі вищенаведеного, відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС» на підставі п. 4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації.
Голова тендерного комітету Л.В. Залізняк
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС |
796 500,00
UAH з ПДВ
|
757 215,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРРЕСУРС." |
1 069 200,00
UAH з ПДВ
|
757 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАРКВУД" |
925 560,00
UAH з ПДВ
|
764 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРБОНІКА ГРУПП" |
856 710,00
UAH з ПДВ
|
765 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МОНОЛІТ ГРУП" |
861 300,00
UAH з ПДВ
|
836 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" |
933 390,00
UAH з ПДВ
|
933 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СЛАВРЕСУРС |
1 049 760,00
UAH з ПДВ
|
1 025 730,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" |
1 159 650,00
UAH з ПДВ
|
1 026 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОРЕМТЕХНІКА" |
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
1 080 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС #33124465 |
Переможець |
757 215,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 16:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2019 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 09:35
|
Підписаний контракт | укладений |
12 листопада 2019 09:33
|